Kompetentný by mali hľadať peniaze už teraz. Nerozumiem prečo v Bratislave zhasla myšlienka kúpy autobusov s alternatívnym zdrojom pohonu, čo by sa dalo uhradiť aj z EU fondov.
Navyše o 2 roky to nebudú len tedomy a solarisy, poruchovosť prvých Sorov NB18 bude len stúpať. A po 7 rokoch už budú tiež na sklonku životnosť, stačí sa pozrieť aké vraky sú z prvej série.
Dnes som sa o5 viezol 30T. No klima lttk isla. Sedel som v druhom clanku nad podvozkom, rovno pri klbe a pri okne. Velmi malo miesta na nohy, dlhsi ludia tam nebudu moct ani len sediet, rovnako malo miesta je aj na podlahe. Mam 9vinu obuv, a moc miesta tam nezostalo. To snad nebudu sedadla ani pre deti. Nejak to nedomysleli? Inak cez ten BA tankodrom, to zvladala podivuhodne dobre. Ktovie dokedy to vydzi podvozok ?
To so zmenou kĺb linky na sólo si aj niekde počul alebo je to len tvoja domienka? Lebo nenapadá ma veľa liniek, kde by to šlo bez posilnenia intervalu. Možno 191, kde aj tak jazdia už teraz často sóla miesto kĺbov, a potom 74, ktorá ale v istých časoch zrejme chodí aj plnšia.
Ked je prazdny alebo stojis blizko dveri (inde sa ani pomaly neda postavit) tak sa urcite pohodlne vystupuje.
Inac, navrhol by som v novych morkach zmenit tu stvorku oproti 2. dveram na trojku, pricom by v smere jazdy bolo len jedno sedadlo. V dnesnej situacii je ten priestor hrozne obmedzeny, neda sa tadial poriadne prejst. A pritom nemusi byt ani bus plny, staci aby sa tam capol jeden trulo ktory chce zostat blizko dvery a uz sa vobec neda prejst.
Ale vsak ja sa nestazujem, len my to hrozne pripomina moje oblubene miesto v morke ? Kedze mam pod 180cm tak sa tam este zmestim, este mam par centimetrov rezervu ? Fakt by bolo treba dat taky napis "max. 180cm" ?
Neviem či som sám, ale v poslednej dobe som zaznamenal isté problémy, pri načítaní stránky. Je v podstate jedno akú špz dám pred imhd . sk, randomly ma to hádže na rôzne podstránky. Teraz pri zadaní ba . imhd . sk ma to hodilo na popradské imhd, včera na trnavské, predvčerom na svet a pod. - musím potom ručne meniť mesto na hornej lište stránky. Už mi to začína vadiť.
WIN+Chrome ale všimol som si to aj na ajfóne, mac-u ...
Dnes som čítal, na modellbus.info, že dňa 21.4.2015 v Mannheime bol predstavený Mercedes-Benz CapaCity L s 5-dverami. 3, 4 a 5-dvere sú otvárateľné smerom von. Inak je vo farebnom prevedení ako Hamburg. http://www.modellbus.info/aktuel-1.htm
25 ich este dojde, mozno sa aj niektora klb linka zameni za solo. No o rok,dva koncia tedomy a Solarisy uz tiez pojdu asi do finišu ,tak vtedy by som az uvazoval.
Tak ako píšeš,ono je to trochu ťažšie v CapaCity od tretích dverí,ale nemyslím,že je to horšie ako v SORke,skôr takých 50:50 keď zoberieme do úvahy,ako sa ľudia naskladajú do vozidla...Všetko je to aj tak o tej hlave,ako ju kto používa ? ak by sa napríklad vymontovali tie nezmyselné sklápacie sedačky z prvých sérii SORiek,možno by to prispelo k rozumnejšiemu naskladaniu ľudí do vozidla...Ale to je skôr na posúdenie kompetentných...To,že ja mám na to svoj názor je fajn,ale je mi to na dve veci ?
Tvoj príspevok by sme pokojne mohli použiť v slovníku idiómov ako príklad "kto chce psa biť, palicu si nájde" ? Nemyslím si, že SORy sú najlepšie autobusy a nerobím si ilúzie, že dlho vydržia. Ale ja osobne nevýhodu v 5 dverách nevidím. Výmena cestujúcich je naozaj rýchla.
Len sa vy nebojte, je už len otázkou času kedy SOR zareaguje na konkurenciu v 5 dverách , takže čo nevidieť začne Libichava vyrábať karosérie so 6 dverami ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007