Pán je ficoid? Čo to znamená NEOliberálne? Fico dakde vyslovil, tak si treba osvojiť? Inak liberálny a v podmienkach Slovenska aj protivládny sú jednoznačne pozitívne prívlastky a najmä nič z toho nie je v rozpore s požiadavkou na objektivitu.
Ešte si si nezvykol? Mediálne kocky sú hodené. Žiadny úspech štátnych nestačí na to, aby boli dobrí, žiadny fail žltých nepredstavuje problém.
Mali sme možnosť s kolegami pred týždňom cestovať do Prahy a späť. Tam zo Žiliny žltým, späť cez Bratislavu štátnym. Zhodli sme sa, že cesta štátnym bola príjemnejšia.
Nikomu svoj názor samozrejme nevnucujem, ale nemyslím si, že sú pozície také jednoznačné, ako sa niektorí urputne snažia dookola presviedčať.
Hlavne dávať na vrub dopravcovi nedostatky inherentné pre medzinárodný vlak, v ktorom sú vozne patriace dopravcovi z inej krajiny. Čudujem sa, že to pani redaktorke pri maďarskej posádke reštauračného vozňa nedošlo (predpokladám, že išlo o EC Hungária).
Ja tiež pridám jeden postreh k železničnej doprave. Dvakrát som šiel Os 4676 (Šaľa - BA-NM) a bolo v ňom minimum cestujúcich. V pohode by to myslím pobral aj šukafón. Je naozaj nutné viesť v tomto čase tento vlak? Viem, že ide kvôli hodinovému taktu na trati 130, ale v tom čase nie je atraktívny ani pre študentov, ani pre pracujúcich a ani pre dôchodcov, ktorí by mohli ísť do BA k lekárovi. Podľa radenia (http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/zssk-4676) daná súprava v daný deň už nejazdí. Nemohla by teda smer Bratislava ísť niekedy poobede, napr 15.21 alebo 16.21 zo Šale?
Po čase tu mám znova nejaké postrehy a otázky pre znalcov železničnej dopravy v okoli Bratislavy:
1; Ako je možné, že REx 860 mal dnes radený aj vozeň 1. triedy? Podľa CP nemal mať... To z ktorého vlaku sú tie vagóny? Takže aj tam bolo plno študentov. ?
2; Čiastočne zmodernizovaná 810-na ČD ma prekvapila automatickým akustickým hlásením. Mohol som si tak vypočuť "Příští stanice: Brodské". ? A aj keď tu o tom bola diskusia bez výsledku - to vážne môže ktokoľvek cestovať neoficiálne bezplatne v úseku Kúty - Brodské a späť keďže průvodčí ČD nevydáva lístky ani pokuty na vnútroštátny úsek na území SR? Po Brodské íšlo viacero študentov, ale on začal kontrolovať až keď vystúpili. ☺ A staršiemu Čechovi (tesne za stanicou Brodské), ktorý ukázal aj bezplatný lístok po Brodské povedal, že to ho nezaujíma a že či chcel cestovať len po Brodské keď ten lístok ukazuje. ?
3; Prekvapil ma aj Ex Devín. Aj keď na svojej pomerne krátkej trase stojí iba v tých staniciach ako vlaky EC a aj vozne ČD má tie isté ako niektoré ĚC, tak tam sa neplatí príplatok na EC. Keďže (minimálne) v smere do Bratislavy nebol nejako príliš využitý, nestálo by za zváženie jeho zastavovanie aj v Malackách?
4; Keďže z Bratislavy smer Břeclav a takisto aj smer Budapešť na žiadnom EC nie sú radené slovenské vozne, ako tam rieši ZSSK vyrovnávku výkonov s ČD a MÁV?
musim povedat, ze po prestudovani info k reko Vajnorskej a Ruzinovskej radialy som velmi prijemne prekvapeny. Je to ako z pekneho sna, dufam ze to iniciativny blbec nepokazi.
V podstate sa mysli takmer na vsetko, aj na veci, na ktore sa v Bratislave bezne "pozabuda"
Ziadne opakovanie Dubravky teda hadam nehrozi a pojde o skutocnu modernizaciu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023