Ja som to nemyslel tak, že by v tom čase mal jazdiť šukafón. To som len dal ako prirovnanie, aby bola predstava koľko ľudí tým vlakom cestuje. Ja som to skôr myslel tak, že daný vlak v danom čase úplne zrušiť a namiesto neho zaviesť iný vlak v danom smere, v inom, rozumnejšom čase.
Menit radenie vlaku v tomto pripade urcite nie je vhodne riesenie (hoci vsetky Bdtmee by som najradsej poslal do spalovne), ono tahat sukafon po koridore vseobecne nepatri medzi najlepsie napady (hoci napr. posledny Os smer Kuty je bageta), navyse po elektrifikovanej trati to tiez nie je prave ideal. Okrem toho by si ten sukafon nejak musel dostat do Sale a potom z Bratislavy naspat (naprazdno?). Navyse by to mozno vyzadovalo o jeden voz do "vypravy" viac. V neposlednom rade, zduplovanie toho vlaku (teda v existujucom case sukafon + poobede novy vlak) by stalo peniaze.
Je, ako takmer vsetky clanky tykajuce sa zeleznice odkedy zacal jazdit RJ. Inak nechapem ako niekto zas moze porovnavat Economy LE a Relax RJ - to potom jasne ze vyjde tak ako to vyslo, hoci realne je LE o niekolko stupnov lepsi dopravca ako RJ (pri porovnani porovnatelnych tried).
1. REX 860 je radeny supravou z R 614, ktorej sucastou je od 1.3.2015 aj vozen radu Apeer, ktory je vsak prehlaseny za prvu triedu (na rychliku, aj na REXe).
2. Vlakveduci Ceskych drah nie je opravnenou osobou dopravcu ZSSK a podla mojho nazoru nema pravo kontrolovat splnenie povinnosti, ktore cestujucemu vyplyvaju zo zmluvneho vztahu so ZSSK, kedze ide o vztah tretich subjektov. Vlakveduci CD navyse nie je skoleny na tarifu ZSSK, ani nema kontrolne zariadenia ktorymi by mohol zistit ci mas, alebo nemas platny cestovny listok (napr. na cipovej karte). Obdobne napr. vlakveduci ZSSK spravidla nekontroluju listky na EC medzi Kutmi a Breclavou.
3. Na zvazenie by bolo jeho zrusenie ? A pouzitie tych km na nieco uzitocnejsie, prikladov by sa naslo kopu).
4. Napriklad rusnami, dalej voznami na EC cez Puchov a Hidasnemethi a mozno aj nejakymi osobakmi medzi ZSSK a CD.
podľa mňa pán ani tak nie je "ficoid", skôr si uvedomuje aktuálnu vlastnícku štruktúru slovenských médií .... skutočne je veľmi ťažké nájsť nezávislé médium - a teraz sa bavme o nezávislosti od ľubovoľnej politickej garnitúry, resp. ekonomickej sily, ktorá ktorúkoľvek politickú garnitúru z pozadia financuje
Pán je ficoid? Čo to znamená NEOliberálne? Fico dakde vyslovil, tak si treba osvojiť? Inak liberálny a v podmienkach Slovenska aj protivládny sú jednoznačne pozitívne prívlastky a najmä nič z toho nie je v rozpore s požiadavkou na objektivitu.
Ešte si si nezvykol? Mediálne kocky sú hodené. Žiadny úspech štátnych nestačí na to, aby boli dobrí, žiadny fail žltých nepredstavuje problém.
Mali sme možnosť s kolegami pred týždňom cestovať do Prahy a späť. Tam zo Žiliny žltým, späť cez Bratislavu štátnym. Zhodli sme sa, že cesta štátnym bola príjemnejšia.
Nikomu svoj názor samozrejme nevnucujem, ale nemyslím si, že sú pozície také jednoznačné, ako sa niektorí urputne snažia dookola presviedčať.
Hlavne dávať na vrub dopravcovi nedostatky inherentné pre medzinárodný vlak, v ktorom sú vozne patriace dopravcovi z inej krajiny. Čudujem sa, že to pani redaktorke pri maďarskej posádke reštauračného vozňa nedošlo (predpokladám, že išlo o EC Hungária).
Ja tiež pridám jeden postreh k železničnej doprave. Dvakrát som šiel Os 4676 (Šaľa - BA-NM) a bolo v ňom minimum cestujúcich. V pohode by to myslím pobral aj šukafón. Je naozaj nutné viesť v tomto čase tento vlak? Viem, že ide kvôli hodinovému taktu na trati 130, ale v tom čase nie je atraktívny ani pre študentov, ani pre pracujúcich a ani pre dôchodcov, ktorí by mohli ísť do BA k lekárovi. Podľa radenia (http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/zssk-4676) daná súprava v daný deň už nejazdí. Nemohla by teda smer Bratislava ísť niekedy poobede, napr 15.21 alebo 16.21 zo Šale?
Error 0x007