Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ophis #188416:
Tak špeciálne pre menej chápavého drúčika - explicitne som uviedol, že mi to ponúklo spojenia s KRÁTKYMI prestupnými dobami. Ktoré konkrétne spojenia máš na mysli ty? Inak si evidentne pletiš Plavecký Mikuláš s Plaveckým Štvrtkom (ktorý leží na hlavnej trati). A tie vlaky na 112 budeš platiť ty? Práve tam tie osobné vlaky fakt význam nemajú a nevidím RACIONÁLNY dôvod, prečo by sa mali všade zachraňovat trikrát drahšie vlaky?
Reply on: ophis #188416:
Jasné, výhľadovo bude už aj teleport...
Reply on: S499.1023 #188414:
Pre teba špeciálne to malo vyhodiť aj 5cm písmená tučné a podčiarknuté, že pri prestupe si máš pozrieť aj čas príchodu autobusu a odchod autobusu/vlaku na ktorý sa prestupuje. Tebe príde normálne čakať v MA na prestup viac než pol hodinu? ? Si musel načisto stratiť súdnosť. A prestupy v Stupave? Tie 2 v smere z BA? A čo takto keby tie spoje jazdili z BA priamo v špičke v takte 1h, príp. 30min s vloženými spojmi a mimo špičky do Zohoru iba s prípojom na vlak? A kľudne na trati 112 by mohli premávať 813+913 namiesto autobusov s tým teda, že jedine v Perneku by vlak nezastavoval, lebo tam je zastávka ozaj úplne v keli, ale inak od každej stanice je v 15-20minútovej pešej dostupnosti stred dediny, dokonca niekde je to aj menej. Také Lozorno, Jabloňové, Rohožník, či Sološnica alebo Plav. Podhradie majú dobrú dostupnosť časovú, trošku horšie to je v Kuchyni, príp. by aj v Perneku mohli byť autobusy z MA nastavené tak, žeby prišli pár minút po príchode vlaku a zobrali ľudí do dediny a opačne. Už sa podarilo zachrániť Os dopravu na trati 113, tak mohlo by sa aj na trati 112, avšak do Plav. Štvrtku by som vlaky neťahal, zbytočne aj bohužiaľ a trať tam myslím ani nie je v dobrom stave v úseku PM - PŠ.
Reply on: 810zssk #188411:
Mohli to vysvetliť aj v e-maili, kde som sa opýtal, že prečo nevykonávajú spoje v takte a v lepšej nadväznosti na vlaky. Očividne hľadajú argumenty už štvrtý deň, že aké kaleráby mi budú tlačiť do hlavy ohľadom Marianky, na ktorú som sa najviac pýtal. Inak by ma zaujímalo, že koľko kraj dáva na spoje L37 do Marianky a koľko na spoje SL a že prečo to nevedia koordinovať nejak, lebo tie odchody vyzerajú dosť na ....
Reply on: 810zssk #188411:
V tomto konkrétnom prípade ide skôr o to, že Dunčovi už ubližujú okrem Zahradníka, Belfiho a skupiny J&T aj vyhľadávače spojenia - mne totiž cp.sk vypľuli v pracovný deň desiatky spojení Rohožník - Bratislava priamych alebo s minimálnymi prestupnými dobami (buď v Stupave bus/bus alebo v Malackách bus/vlak).
Reply on: JamaVOku #188392:
Na jednom pred pár mesiacmi bol, ale čiastočne odlomený, zrejme ho už dorazili úplne 😉
Na SAV (smer hlst) viac ako rok, možno už aj dva chýbal spodný plát "nového" označníka s nočákmi a tuším aj 184 tam nebolo a nikoho to netrápilo - alebo žeby to tam už konečne dali?
Reply on: 810zssk #188411:
nielen kedy, ale najmä kam a ZA KOĽKO ....
Reply on: ophis #188409:
Ticho, Slovak Lines vie najlepsie kedy chces cestovat. Ved oni by ti to vysvetlili....
Reply on: ophis #188409:
V okolí Senca žiadame o nadväznosti na vlaky už 5. rok!!! A nič... momentálne nadväzujú asi 4 spoje na vlaky v Senci v prac dňoch. Oni to nechcú.
A pre vtip však sú rozbité aj nadväznosti aj na autobusy do BA. ?
Inak práve pozerám, že ako sa "super" cestuje z Rohožníka, lebo tam plánujem ísť zajtra alebo nabudúci týždeň a www.cp.sk ponúklo spojenia s čakaním 33 a 53min na prestup na vlak. ? Tie polohy spojov tak sú na žiadosť obyvateľov tých obcí na trase spojov alebo to SL absolútne nemá záujem na nadväznosti spojov na vlakové? Už ma toto vytáča silno, lebo na tento problém narážam naprieč celým Slovenskom keď niekam idem a bohužiaľ bez auta to je o nervy.
Reply on: roman2 #188406:
Bohužiaľ dokiaľ budú na Trnávke takí bordelári ako sú, tak výprava ani pri príkaze nebude vyzerať normálne čo sa týka nasadzovania vozidiel. Som presvedčený, že ak by 9,5 a 10,5m vozidlá boli v réžií Krasňan, tak by to bola iná muzika. Bohužiaľ namiesto toho aby zrušili Trnávku a spojili s Jurákom, tak sa zrušila vozovňa, ktorá fungovala najspoľahlivejšie.
Reply on: roman2 #188406:
Ešte ma tak napadlo,nebolo to tu raz spomínané,že sa malo prerábať to obratisko pri Slimáku? ?
Reply on: ophis #188402:
Info nemám,ale pamätám si tie časy nedávne keď tam jazdili Ikarusy,TAMy a Karosy a nikto nič neťukol.V pohode sa zmestili.Keď sa CapaCity vojde to toho priestoru pri odbočovaní z Košickej na Miletičku tak sa NB18 vojde do obratiska pri Slimáku kde je priestor na tri kĺby (aspoň tak to bývalo).
Čo sa týka väčšiny Citelisov z L50 tie by som už konečne rád videl na L37 (keď už 15m Solarisy nedajú ani za toho boha)
Reply on: luky133 #188396:
Tender bol okrem toho, že vypísaný tak, že zvýhodňuje jedného uchádzača, tak ešte aj časovo tak, aby sa mohli všetci vyhovárať, že to treba vysúťažiť! Dobre zas s nami všetkými vy***ali a teraz, keď už všetky argumenty padnú, tak budú šermovať tým, že sa opakovačka nestihne! Tak sa nestihne, alebo sa vypíše menší tender, ktorý sa stihne vyplniť. Všetko bolo dopredu premyslené od parametrov až po načasovanie. Opíjať rožkom a drzými lžami môžu možno tak nesčítaných somárov, ale tých, ktorí to sledujú ako tí na imhd.sk alebo iní, ktorí vo všeobecnosti sledujú verejné obstarávania na Slovensku, tak tí nenaletia ani vo sne. Ešteže aspoň niekto má oči otvorené ?
Reply on: Marek1978 #188400:
Tu aj slepý vidí, že kto je zvýhodnení. Aj v prípade, žeby sa prihlásili na 5 dverové trolejbusy okrem Soru aj firmy ako Man, ARC a Hess, tak je viac než jasné, žeby neponúkli nižšiu cenu ako Sor. Pán Belfi si svojím argumentami s prepáčením serie do huby.
Reply on: Solider #188390:
Uznávam že všetky kategórie, ktoré máme je potreba, okrem 10,5m! Aby sme nakúpili iba o 1m dlhšie vozidlá od 9,5m a tvárili sa, že to má kapacitu ako 12m vozidlá, resp. 11m Karosy B732 bez prihliadnutia na skutočnosť akou je usporiadenie interiéru, tak to je vrchol arogancie a ignorancie. Namiesto 9,5 a 10,5m vozidel by sme do budúcna mohli mať niečo ako je Solaris 10, ktorý je 9,9m dlhý a je to niečo medzi, teda by v pohode jazdili všade tam kde som uviedol, žeby boli 9,5m vozidlá a 10,5m kategóriu by si podelili kategórie 10 a 12m. Bohužiaľ 10,5m vozidlá su nasadzované na linke 37, kde nemajú čo robiť a bohužiaľ ani na L28, ktorá sa plní kvôli cestujúcim z KV. Vo vozovom parku by som kombinoval 10,5m vozidlá s niečím ako je Solais Alpino (8,6m) a niečím čo má 15m (Solaris, MAN, Mercedes). Na Slovensku nemáme tak veľké DP aby sme mali toľko dĺžkových kategórií a mať vozidlá s rozdielom 1m a v kapacite iba 7-9 ľudí to je vzor absolútnej blbosti.
Reply on: roman2 #188381:
Ak máš info, že tam SOR NB 18 nič neodrel na boku alebo zospodu, tak nech je kľudne L50 kĺbová a môžu sa Solarisy uvoľniť pre 2-3 iné linky, kde to vyjazdia a bude aj nejaká rezerva 2-3ks. Ja som len opatrný, nič viac. Ostatne to, že celý priestor okolo OD Slimák je jeden chaos a bordel ani netreba hovoriť a je hanbou m.č. Nové Mesto, že s tým absolútne nič nerobia vrátane tej parkovacej anarchie v okolí zastávky.
Reply on: Marek1978 #188397:
Never ending story ?
Električková trať do Dúbravky ma dvojníčku aj so zrušeným obratiskom Hanulova. Len zistit, ktorá je v lepšom stave. http://transphoto.ru/photo/566145/ ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.