Také je to priesvitné... že ide to nasilu, na objednávku. 8 dní pred zavádzaním ani blbú zmluvu nemajú so sebou, ani tarifa nie je istá ešte furt.Ale aspoň mi bude platiť električenka po Vajnory... ? Ktovie, zase dokedy. ?
Tak aleee dneska prišla už jedna NB18stka o poctivosť v Prahe (6717 prostredníctvom k-reportu http://www.k-report.net/diskuse/messages/2484/334.html#POST2734898 ). Predpokladám, že v blízkej budúcnosti sa Bratislava tiež pridá. NB18 = nové Ikarusy 435 v Bratislave? ?
Ike : Keď je autobus ako každý iný, potom prečo potrebuje na vyhranie súťaže 5-dverové kritérium alebo o***ávať na doplnkovej výbave?! Veď SOR jak dlho existuje tak dlho nevyhral žiadnu súťaž férovo, ak nepočítame teda obdobie keď sa venoval hlavne 9,5m vozidlám. Keď je autobus ako každý iný tak prečo nemá aj interiér dispozične riešený ako každý iný autobus a normálny kĺb (priestorovo) ale tú starú šunku z Karos B941/961?! "Autobus ako každý iný" ... ešte chvíľu mi o tom hovor a možno sa začnem smiať ?
Podľa oficiálnych štatistík do BA chodí za prácou (nie len denne ale celkovo) +- 80 tisíc ľudí. Z toho 6 tisíc (trvalo bývajúcich v BA) uteká za prácou preč z BA (nie len denne ale celkovo, teda denní aj týždňovkári). To činí, že v BA je v pracovný deň 74 tisíc ľudí "navyše".
Samozrejme, vieme ako prebieha sčítanie ? , takže si nerobím ilúzie o presnosti dát. Každopádne, 300 tisíc sa mi zdá veľa. Prikláňal by som sa k tým 150 tisícom. Iný výsledok by sme možno dostali, keby sme rátali aj osoby, ktoré cez BA idú ako tranzit a teda sa fyzicky v BA zdržiavajú (využívajú cesty, robia finančný obrat a pod.) Potom je tých 300 tisíc reálnych.
Jasné, že SORka je pre Teba problém ? to si nemusel písať taký dlhý príspevok ? Netvrdím, že preferujem to J&T spiknutie, ale je to autobus ako každý iný.
Ámos : No na L95 je problémom iba SORka ale Ik435 sa dorovná MBCC v pohode myslím. Mali nechať na L95 50:50 MBCC a Ik435, ono ostane SOR nie je nikde žiadané vozidlo, lebo jediné miesto kde sa dá stáť sú uličky, užší priestor v kĺbe a potom tam kde sú sklopné sedačky, a priestor dverí. Aspoň dvere má SORka širšie, čo je chvályhodné. SORka má chybu ako má riešený priestor medzi 3. a 4. dverami, moc dlhá úzka ulička a druhou chybou je vlečka bez typického miesta na státie. By ma zaujímalo, že či by DPB,a.s. nemohol aj s priahliadnutím na vynikajúce vzťahy so SOR požiadať o menšie úpravy interiéru.