"Následne sa primátor stretol so zástupcami Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho
rozvoja, s ktorými konzultoval alternatívu možného opakovania súťaže. Podľa nich opakovať súťaž
z časového hľadiska nie je možné, pretože sa tým ohrozí konečný termín uzavretia dodávky do konca
roku 2015, čo je hraničný termín na využitie európskych fondov z programovacieho obdobia 2007-
2013."
Takže ak ÚVO súťaž zruší čo je podľa mňa možné Bratislava nebude mať kvôli jednému nemenovanému riaditeľovi trolejbusy... ?
Áno viem ? len je mi jasné,že tam u nich sa rozhodne nepreferoval presný počet dverí a už vonkoncom nemusel byť vysoko bodovaný.Tam predpokladám objednávateľ zadal požiadavku na povedzme 10 trojdverových 18m vozidiel a 30 klasických 4 dverových 18metrákov.Myslím,že v takomto prípade preferencia alebo zámerné nastavenie špecifikácie karosérie v prospech jedného výrobcu neexistuje.Do tendra sa zapojili dajme tomu Mercedes,MAN a Volvo no a vyhral ten kto dal najvýhodnejšiu ponuku.
To len tu musíme byť ,,in" Lacný autobus za pár chechtákov s krehkou karosériou s 5timi dverami a nahovno riešeným interérom je cool akurát tak pre "Delfiho" a Ja&Ty a nie pre širokú verejnosť,ktorú by mali osloviť a nahnať do MHD.Hlavné je že si plnia vrecká a na skvalitňovanie MHD sa absolútne s prepáčením vysrali.Linkovanie v meste na nič a ešte aj "Shity" čo nás vozia (česť výnimke MBCC ? ) Len tak ďalej ?
No ja neviem, ale podľa mňa sú tie klasické lepšie... sú editovateľné a nemajú reproduktor... Ale zase na tých nových sa nedá nič popísať... a "Pri jazere" (L8,9) je tiež taký nový, iba s autobusom, nie s elinou
Toto nikto nikdy neriešil, dlhé roky tu chýba plán dopravnej obslužnosti. Vozidlá sa nakupujú ako príde, autobusy sa neobnovujú priebežne a podľa nejakého kľúča.
Hlavne teraz, keď pomaly začínajú odchádzať Ikarusy 415, je najvyšší čas začať riešiť výmenu týchto vozidiel za vozidlá rovnakej dĺžky. Netreba sa spoliehať, že opäť príde obchod storočia, ako s neprevzatými Citelismi.
tak isto aj pod mostom na 1.nastupisti su uz dlho dva oznacniky, taktiez aj pri botanickej smer mesto, az na to, ze tam su kazdy v inej polohe, takze zastavovanie autobusov je nahodne...
V 7130 je jeden LCD BUSE zablendovany s logom DPB ? To je hand made, ci nejaka nova feature? ? Naco je na kamenaku 2x oznacnik? To ked tam davali ten infopoint preco nedali dole ten orig. oznacnik? ?
Lebo v Bratislave sa musí aj za polorozpadnutú električku platiť, navyše ti označí zle lístok, že už v momente ti neplatí, ale aj za rozpadnuté autobusy, ktoré sa nevedia vyšplhať na kopec. Lebo celý podnik je jedna zhnitá diera ... ľudovo povedane. ? ?
Samozrejme,že neočakával veľa uchádzačov keď sa počet dverí bodovo hodnotí vysokými známkami ? ☠ ? iný výrobca vyrábajúci 4 dverové karosérie nemá šancu ? 5 dverí je aktuálny trend??? ? Trend možno v Česku a u nás kde sa bastardom s Ja&Ty dohadzujú kšefty ? Ja neviem vysvetlí mi to niekto lebo asi som slepý už na čisto,ale keď som cestoval po západnej Európe akokoľvek som sa snažil NIKDE od Rakúska po Londýn som nestretol 5 dverový autobus/trolejbus tak nech mi seňor Belfito nedristá hovadiny,že je to trend ?
http://bratislava.sme.sk/c/6693865/minuta-po-minute-zacali-rokovat-o-starej-trznici.html
14:11 Poslanci hodinu diskutovali o tendroch Dopravného podniku na trolejbusy a električky. Viacerých zaujímalo, prečo je dôležité, aby mali trolejbusy päť dverí. Generálny riaditeľ Dopravného podniku Ľubomír Belfi im povedal, že sa tak zrýchli doprava o 4 percentá a je to tiež aktuálny trend. Zároveň priznal, že neočakával veľa uchádzačov v tendri.
To si kde zobral,že NB18ka sa neotočí na niektorých miestach na trase L50?Už som sa pár krát viezol KlobáSORom (v podobe ZV) a nemal som pocit,že mal problémy sa niekam vojsť ? veď pred kúpou Sifilisov tam jazdili napríklad plynové Karosy a tie to dávali v pohode aj to idiotské obratisko pri Slimáku a odbočku z Páričkovej na Dulák ?
Prečo nie? Kľudne, veď som tiež videl L32 ako to s ňou je. A kľudne nech sa aj L35 posilní na 20min celotýždenne a mimo špičky iba na úsek Borská - Kuklovská. Skôr sa u DPB pestuje mantra, že minibusové linky nemôžu mať lepší interval ako 30min a to je na zaplakanie, lebo by sa mali snažiť tie linky zatraktívniť. Taká L44 by si zaslúžila aj 15min v špičke, lebo určite by to ľudia využili na odvoz "hore". Taktiež ak chce DPB osloviť ľudí s L35 či 147 tak tiež by mohli skrátiť intervaly. S 30min sa skôr stane to, že človek radšej pôjde pešo než by mal čakať 10-20minút, keď to zbehne pešo rýchlejšie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
"Následne sa primátor stretol so zástupcami Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho
rozvoja, s ktorými konzultoval alternatívu možného opakovania súťaže. Podľa nich opakovať súťaž
z časového hľadiska nie je možné, pretože sa tým ohrozí konečný termín uzavretia dodávky do konca
roku 2015, čo je hraničný termín na využitie európskych fondov z programovacieho obdobia 2007-
2013."
Takže ak ÚVO súťaž zruší čo je podľa mňa možné Bratislava nebude mať kvôli jednému nemenovanému riaditeľovi trolejbusy... ?