V okolí Senca žiadame o nadväznosti na vlaky už 5. rok!!! A nič... momentálne nadväzujú asi 4 spoje na vlaky v Senci v prac dňoch. Oni to nechcú.
A pre vtip však sú rozbité aj nadväznosti aj na autobusy do BA. ?
Inak práve pozerám, že ako sa "super" cestuje z Rohožníka, lebo tam plánujem ísť zajtra alebo nabudúci týždeň a www.cp.sk ponúklo spojenia s čakaním 33 a 53min na prestup na vlak. ? Tie polohy spojov tak sú na žiadosť obyvateľov tých obcí na trase spojov alebo to SL absolútne nemá záujem na nadväznosti spojov na vlakové? Už ma toto vytáča silno, lebo na tento problém narážam naprieč celým Slovenskom keď niekam idem a bohužiaľ bez auta to je o nervy.
Bohužiaľ dokiaľ budú na Trnávke takí bordelári ako sú, tak výprava ani pri príkaze nebude vyzerať normálne čo sa týka nasadzovania vozidiel. Som presvedčený, že ak by 9,5 a 10,5m vozidlá boli v réžií Krasňan, tak by to bola iná muzika. Bohužiaľ namiesto toho aby zrušili Trnávku a spojili s Jurákom, tak sa zrušila vozovňa, ktorá fungovala najspoľahlivejšie.
Info nemám,ale pamätám si tie časy nedávne keď tam jazdili Ikarusy,TAMy a Karosy a nikto nič neťukol.V pohode sa zmestili.Keď sa CapaCity vojde to toho priestoru pri odbočovaní z Košickej na Miletičku tak sa NB18 vojde do obratiska pri Slimáku kde je priestor na tri kĺby (aspoň tak to bývalo).
Čo sa týka väčšiny Citelisov z L50 tie by som už konečne rád videl na L37 (keď už 15m Solarisy nedajú ani za toho boha)
Tender bol okrem toho, že vypísaný tak, že zvýhodňuje jedného uchádzača, tak ešte aj časovo tak, aby sa mohli všetci vyhovárať, že to treba vysúťažiť! Dobre zas s nami všetkými vy***ali a teraz, keď už všetky argumenty padnú, tak budú šermovať tým, že sa opakovačka nestihne! Tak sa nestihne, alebo sa vypíše menší tender, ktorý sa stihne vyplniť. Všetko bolo dopredu premyslené od parametrov až po načasovanie. Opíjať rožkom a drzými lžami môžu možno tak nesčítaných somárov, ale tých, ktorí to sledujú ako tí na imhd.sk alebo iní, ktorí vo všeobecnosti sledujú verejné obstarávania na Slovensku, tak tí nenaletia ani vo sne. Ešteže aspoň niekto má oči otvorené ?
Tu aj slepý vidí, že kto je zvýhodnení. Aj v prípade, žeby sa prihlásili na 5 dverové trolejbusy okrem Soru aj firmy ako Man, ARC a Hess, tak je viac než jasné, žeby neponúkli nižšiu cenu ako Sor. Pán Belfi si svojím argumentami s prepáčením serie do huby.
Uznávam že všetky kategórie, ktoré máme je potreba, okrem 10,5m! Aby sme nakúpili iba o 1m dlhšie vozidlá od 9,5m a tvárili sa, že to má kapacitu ako 12m vozidlá, resp. 11m Karosy B732 bez prihliadnutia na skutočnosť akou je usporiadenie interiéru, tak to je vrchol arogancie a ignorancie. Namiesto 9,5 a 10,5m vozidel by sme do budúcna mohli mať niečo ako je Solaris 10, ktorý je 9,9m dlhý a je to niečo medzi, teda by v pohode jazdili všade tam kde som uviedol, žeby boli 9,5m vozidlá a 10,5m kategóriu by si podelili kategórie 10 a 12m. Bohužiaľ 10,5m vozidlá su nasadzované na linke 37, kde nemajú čo robiť a bohužiaľ ani na L28, ktorá sa plní kvôli cestujúcim z KV. Vo vozovom parku by som kombinoval 10,5m vozidlá s niečím ako je Solais Alpino (8,6m) a niečím čo má 15m (Solaris, MAN, Mercedes). Na Slovensku nemáme tak veľké DP aby sme mali toľko dĺžkových kategórií a mať vozidlá s rozdielom 1m a v kapacite iba 7-9 ľudí to je vzor absolútnej blbosti.
Ak máš info, že tam SOR NB 18 nič neodrel na boku alebo zospodu, tak nech je kľudne L50 kĺbová a môžu sa Solarisy uvoľniť pre 2-3 iné linky, kde to vyjazdia a bude aj nejaká rezerva 2-3ks. Ja som len opatrný, nič viac. Ostatne to, že celý priestor okolo OD Slimák je jeden chaos a bordel ani netreba hovoriť a je hanbou m.č. Nové Mesto, že s tým absolútne nič nerobia vrátane tej parkovacej anarchie v okolí zastávky.
Električková trať do Dúbravky ma dvojníčku aj so zrušeným obratiskom Hanulova. Len zistit, ktorá je v lepšom stave. http://transphoto.ru/photo/566145/ ?
"Následne sa primátor stretol so zástupcami Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho
rozvoja, s ktorými konzultoval alternatívu možného opakovania súťaže. Podľa nich opakovať súťaž
z časového hľadiska nie je možné, pretože sa tým ohrozí konečný termín uzavretia dodávky do konca
roku 2015, čo je hraničný termín na využitie európskych fondov z programovacieho obdobia 2007-
2013."
Takže ak ÚVO súťaž zruší čo je podľa mňa možné Bratislava nebude mať kvôli jednému nemenovanému riaditeľovi trolejbusy... ?
Áno viem ? len je mi jasné,že tam u nich sa rozhodne nepreferoval presný počet dverí a už vonkoncom nemusel byť vysoko bodovaný.Tam predpokladám objednávateľ zadal požiadavku na povedzme 10 trojdverových 18m vozidiel a 30 klasických 4 dverových 18metrákov.Myslím,že v takomto prípade preferencia alebo zámerné nastavenie špecifikácie karosérie v prospech jedného výrobcu neexistuje.Do tendra sa zapojili dajme tomu Mercedes,MAN a Volvo no a vyhral ten kto dal najvýhodnejšiu ponuku.
To len tu musíme byť ,,in" Lacný autobus za pár chechtákov s krehkou karosériou s 5timi dverami a nahovno riešeným interérom je cool akurát tak pre "Delfiho" a Ja&Ty a nie pre širokú verejnosť,ktorú by mali osloviť a nahnať do MHD.Hlavné je že si plnia vrecká a na skvalitňovanie MHD sa absolútne s prepáčením vysrali.Linkovanie v meste na nič a ešte aj "Shity" čo nás vozia (česť výnimke MBCC ? ) Len tak ďalej ?
No ja neviem, ale podľa mňa sú tie klasické lepšie... sú editovateľné a nemajú reproduktor... Ale zase na tých nových sa nedá nič popísať... a "Pri jazere" (L8,9) je tiež taký nový, iba s autobusom, nie s elinou
JamaVOku