Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ophis #188375:
Nieco sa mi na tych cislach nezda - ako je mozne, ze navrhujes vypravovat 363 vozov zo 473 pricom ocividne uz teraz miestami ledva ostavaju vozidla na zalozaky resp. ostavaju iba tie najvacsie serble? Kebyze mame taku rezervu, aku prezentujes, tak by sa ale nemalo stavat, ze niekedy nabehne zalozak SOR 9.5 miesto 15m solarisu ci 18m busu. Si si isty, ze si to dobra spocital dunci? 🙂
Galanta : Ak by sa vedeli SOR NB 18 na L50 v pohode otočiť všade, tak by mohla byť aj L50 kĺbová a uvoľnili by sa 15m na L32 a 88. Ten počet 15-metrákov, čo máme je žalostný a kľudne by mohli byť na spojoch L37 do Marianky keby spoje do Marianky boli iba v réžií DPB v i=30/60/30//60 aby to poberalo Lamačanov aj Záhorskobystričanov. L630 by mala prejsť celá pod SL a Marinku nech robí iba DPB, alebo SL, ale nie dvaja dopravcovia a bez akejkoľvek koordinácie.
Reply on: Galanta #188376:
To ani nehovor, tu sa pestuje mantra, ze Dlhym Dielom sa nesmie zlepsit MHD (u niektorych) ?
Reply on: ophis #188375:
ja by som pridal k 15 M aj linku 32 lebo na dlhich dieloch su tie autobusy napchate ☺
Reply on: Trolley #188366:
A lepšie riešenie typu : prehodnotiť nasadzovanie vozidiel jednotlivých dĺžkových kategóríi, asi ešte nikoho nenapadlo. Čo takto keby prehodnotili nasadenie vozidiel v DPB takto nejak :
mini : 27/1, 35/2, 44/1, 147/1, 151/1 = 6, pre posilnenie L44 a 147 sa môžu použiť 2 vozidlá ešte
9,5m : 23/3, 41/1, 43/1, 51/2, 52/3, 54/1, 55/2, 56/4, 57/2, 58/1, 66/4, 67/5, 77/2, 79/1, 82/1, 90/1, 128/1, 139/1 = 36 (stav 51, ak sa vyradí ešte 7ks z prvých 3. sérií tak 44)
10,5m : 20/6, 22/6, 29/2, 30/6, 99/12 = 32 (stav 38 BN + 5 C)
12m : 28/6, 32/7, 37/7, 53/6, 65/10, 80/10, 87/9, 91/6, 178/3, 191/5 = 69 (stav 90, ak sú prevádzkyschopné všetky Ikarusy 415 - 25ks)
15m : 50/14, 196/5 = 19 (21ks, na L196 môže zaskočiť aj klbák, na L50 i=10/10/7-8//12)
18m : 21+25/17, 24+26/1, 31+39/11, 59/7, 61/7, 63/8, 68/14, 70/8, 74/5, 75/9, 78/10, 83/13, 84/13, 88/8, 93/14, 94/11, 95/12, 96/7, 98/13, 133/4 = 199 (140 nové busy + 120 staré Karosy a Ikarusy)
Reply on: 810zssk #188372:
To už potom mohli od ZB ťahať ako L130.
To už potom mohli od ZB ťahať ako L130. ?
Reply on: Sharpay #188370:
Ono to nekonci ani tam, pokracuje to ako linka 130 ?
Reply on: Sharpay #188370:
aha sorrac zle som precital:-)
Reply on: Padrex #188369:
nekončí pri tescu Lamač, ale na zastávke OD Lamač (pri lidli)... ?
Reply on: 810zssk #188368:
kedze konci pri tescu Lamac skor by som to nazval senior spoj
Reply on: Trolley #188365:
Ten spoj by nemuseli oznacovat ako skolak ked ho moze vyuzit kazdy...
Reply on: ivanbuto #188363:
ja ti nevim Karle, ale SORky opustaju zastavky o poznanie rychlejsie ako napr. Ik435. A to nehovorim o kocaroch, barlach a starych rodicoch.
Od pondelka bude zmena dopravy v Záhorskej Bystrici: Na základe sťažností na preplnenosť ranného spoja autobusu č 37 sa nám s dopravným podnikom podarilo vyrokovať zriadenie tzv školského autobusu, ktorý bude premávať od pondelka 11. februára 2013 každý pracovný deň až do odvolania. Hoci sa autobus nazýva ,,školský“ prepravovať sa v ňom môžu aj ostatní obyvatelia Záhorskej Bystrice. Školský spoj 9 bude premávať po OD Lamač, odkiaľ bude pokračovať ako L130. Odchod zo ZB bude o 07:21, t.j. v rovnakom čase ako L37. Z tohto dôvodu bude na L130 od pondelka zrušený odchod od Voj. nemocnice o 07:11. Viac info TU: http://www.zahorskabystrica.sk/wp-content/uploads/Bratislavsk%C3%A1-integrovan%C3%A1-doprava.pdf.
Reply on: ivanbuto #188363:
Potom by mohli istí ľudia z DPB, ktorí to mohli ovplyvniť, aj uverejniť prečo nehodnotia v tendri aj iné dispozície vozidla, ako tie, ktoré nahrávajú jednému výrobcovi. Nech hodnotia dvere kľudne, ale aj plochu na státie napr., koľko % tvoria podesty, aj vyhotovenie priestoru na státie v kĺbe.
Reply on: Valec #188349:
Presne tak, aj vnútorná dispozícia vozidla, atď. Ďalej rýchlosť výmeny cestujúcich ovplyvňuje aj čas zatváranie dverí, od prvého zvonenia po pohnutie vozidla.
Trúfam si povedať, že nové vozy, akékoľvek, ťažko vyjazdia linky rýchlejšie ako 14/15 Tr. Ak by sa aj niekde časom revidovala chronometráž, určite to nebude prioritne kvôli piatim dverám a určite sa nedosiahne -18% vozov do výpravy.
Reply on: 810zssk #188357:
Súhlasím s davidom1, Ružinovské električky chodia ráno dosť plné. Netvrdím, že sa tam už nik nenatlačí, no ja osobne som rád za ten súčasný stav a nemám chuť voziť sa v sardinkárni ako cestujúci z KV.
Reply on: david1 #188360:
Hej, v materialoch na najblizsie zastupitelstvo sa spomina 1.7., akurat okolie zimaku by ako pilot malo byt skor... ono ked sa pozries do kalendara tak zistis, ze 1.4. nie je prilis realny termin 😉
Reply on: 810zssk #188359:
to posunuli? vsade pisali o Aprilovom starte.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.