Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #165199:
ďakujem ? tak kedy dojdeš s tými nohami? ?
Reply on: Ike #165199:
inak tá posledná - mám ju v knihe Bratislava - svedectvo historických pohľadníc vo veľkom rozlíšení... Ide z toho pohodička, ako z nejakého prímorskéh mestečka na Sicílii ?
Zháňam fotky križovatky Štefánikova/Pražská/Šancová pri SAV z obdobia keď tam ešte premávala električka. Aj keď nemáte po ruka žiadnu takú fotku, mohol by mi aspoň niekto priblížiť, ako križovatka vyzerala v tom čase, resp. celé to okolie dnešných zastávok SAV+Predstaničné nám.? Ďakujem vopred ochotnej duši ?
pár otázok ku:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9102

vs. oficiálne k MS:
http://ms2011.info/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600184&id=1548&p1=1256
a
http://ms2011.info/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=600184&id_dokumenty=1543

otázky:
H1: podľa imhd je trasa späť na parkovisko cez Vajnorskú a nie Rožňavskú
H2: prečo má (na mape) jednosmerne zachádzku cez Obilnú a Seberíniho?
H3: podľa imhd je prvá zastávka "vozovňa", podľa ms2011 "bzovícka"...
čo teda platí?
Reply on: kacka #165194:
obidve verzie by boli spisovne imho - v prvej verzii vykanie singuláru, v druhom prípade plurálu, takže to má gramaticky správne ?
4908 (93) ma na dverách na nalepke rukou dopísaný text VÁŽENÝ CESTUJÚCI! Uvoľnite priestor dverí, blokujete ich zatváranie! URÝCHLITE SVOJU DOPRAVU. DAKUJEM dotyčný čo to tam písal asi neovláda pravopis - vážení cestujúci!
Reply on: S499.1023 #165189:
Ale oni by samozrejme hranice svojho uzemia presahovat mohli. Pointa bola ta nejak to proste rozdelit a uviedol som do zatvorky, ze NAPRIKLAD geograficky. Moze sa to rozdelit aj inak.

To aby sla kazda inemu MOZE byt podmienka pri predaji.
Reply on: S499.1023 #165175:
Som sa trochu zle vyjadril, mal som na mysli túto dopravu na lokálnych tratiach ako píše Solider v #165138. A v tomto prípade to naozaj efektívne nevidím, keďže lokálne trate sú zväčša krátke, od seba vzdialené a zväčša s malou frekvenciou cestujúcich. Samozrejme, že dotácia na 1 vlkm sa dá pre súkromníka znížiť, no len za predpokladu, že sa zoptimalizuje obeh, čo napr. pri trati 144 bude znamenať, že tie vlaky budú chodiť častejšie. No častejšia jazda súpravy si vyžiada zvýšenie dotácie v absolútnych číslach.
Reply on: S499.1023 #165188:
Veď tam som na šotovýlete ani nebol a nepôjdem. ?
Reply on: S499.1023 #165188:
Chcel som povedať autom eee. Časová náročnosť opravy je 30 sekúnd.
Reply on: 810zssk #165185:
Aha. A ako by si zabezpečil, že každá niekomu inému a ako by si zaistil, že by potom nesmeli prekračovať hranice svojho územia a načo by to bolo celé dobré?
Reply on: ufo #165184:
Tak to ja zase po Anglicku vlakom eee - párkrát som to skúsil a akosi to nie je ono po tej opačnej strane ? . A ohavné anglické vlaky sa mi ani nezdali byť vhodným šotoobjektom ? .
Reply on: Sommelier #165169:
Jasne, ale aby si musel zrusit sprievodcu musis mat turnikety na kazdej stanici daneho vlaku.

Ja som v tych mestach bol, neboj 🙂
Reply on: S499.1023 #165167:
To mozu zo samotnej podstaty dotacii.
Reply on: S499.1023 #165166:
Tie minizlocinecke by boli nasledne privatizovane, kazda niekomu inemu. Cize by islo o NAOZAJ samostatne spolocnosti.
Reply on: S499.1023 #165182:
No asi tak nejako to tam funguje.
Ale ten fipkár nee, na šotovýlety je vlak nepoužiteľný, zo zásady všade autom, po staniciach vlaky nefotím. ?
Reply on: 810zssk #165003:
Áno, súhlasím, IC príplatok v rozumnej výške a flexibilný, teda klesajúca cena s rastúcimi km. Je logické, že Žilina - Trenčín je blbosť voziť sa v IC (a kto chce, nech platí), ale Košice - Trnava by sa malo jazdiť v IC, lebo práve tie sú ekonomicky výhodnejšie na dlhé vzdialenosti...

Re #164993 Ike: S tými diaľnicami je to pravda, avšak ak zavediem príliš veľké poplatky za diaľnice, tak sa bude jazdiť po cestách cez dediny, čo je presný opak toho, čo sme chceli. Analógia IC: Ak budem ľudí v diaľkovej doprave z IC nasilu vyháňať (vysoké príplatky, málo spojov...), tak sa napchajú do rýchlikov, alebo vôbec nepôjdu, čiže spoločnosť v celku nezarobí...
Reply on: ufo #165176:
Co o tom moze vediet FIP-kar ? ?
Pokial som mal moznost vidiet, vlaky chodia plne, aj primestske, aj dialkove.
Holt tam nemaju zeleznicu ako socialnu sluzbu - ti, co na to maju, chodia vlakom, socky autom ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.