Reply on: m@rtin #15325:
Pokračujem v našej hre:
1. Električky budú zrušené? Môžeš mne nevedomému milostivo aspoň naznačiť, prečo sa rekonštruovala minulý rok prvá časť Južnej triedy, prečo sa tento rok prerába električkový uzol Nám. osloboditeľov a rekonštruuje rýchlodráha a prečo sa na budúci rok prirpavuje druhá etapa rekonštrukcie Južnej triedy??? Prečo sa naďalej vykonávajú veľké priehliadky na všetkých vozňoch a prečo sa tohto roku začína rekonštrukcia vozňov KT8D5 na KT8D5N?
2. Prečo autobus C744 po veľkej prehliadke vyzeral ako keby absolvoval Paríž-Dakar neviem. Ale vďaka za info, že bol po veľkej prehliadke. Ja som si až dodnes myslel, že opravy C744 sa začali vykonávať až v zime 2002...
x. Prečo sú aj košické Karosy vlastne Vrakosy, prečo si si zašpinil ruku v T6A5-ke, prečo je stav električkových tratí taký ako je, prečo neumývajú autobusy a ďalej na všeko, čo si ešte chcel pokračovať je odpoveď NEVIEM. PRETOŽE UŽ TO RAZ POCHOP, ANI MNE SA TO NEPÁČI, NO JA NIE SOM KOŠIČAN A NIE SOM ZAMESTNANCOM DPMK A NA ZAMESTNANCOV TOHTO PODNIKU MÁM PRAMINIMÁLNY VPLYV.
Ja stále som kritikom DPMK. Ale svet je farebný, nie čiernobiely.
Turbo
Prave v Radiu hlasia ze sa tvoria kolony aut na Trnavskom myte, Racianskom myte, Safarikovom nam. a este niekde ale uz si to nepamatam. Proste vsade. Takze kolaps. Inak sa to povedat neda. Preco nepovedia rovno ze doprava v BA skolabovala. Zevraj zdrzanie sa pohybuje okolo 15 minut. No, esteze povedali "okolo", totiz mam silne pochybnosti...
Otazka do plena:
Viete ze v takychto zapchach uviaznu aj autobusy a trolejbusyt MHD a cestujuci v nich nadavaju??? A viete ze tito ludia si kupia auto a budu sice nadavat tiez, ale aspon sa nebudu tlacit v starych, hrdzavych, smradlavych kraksniach, na ktore musia cakat niekedy aj cez 20 minut (co je uz vonkoncom neunosne)??? A co si myslite, aky dopad to bude mat na dopravu? Kolaps nastane coraz castejsie, intenzivnejsie a bude sa stat dlhsie. Nastane dalsie obmedzovanie MHD, MHD sa nakoniec zrusi a budeme v p......