Reply on: m@rtin #15325:
Pokračujem v našej hre:
1. Električky budú zrušené? Môžeš mne nevedomému milostivo aspoň naznačiť, prečo sa rekonštruovala minulý rok prvá časť Južnej triedy, prečo sa tento rok prerába električkový uzol Nám. osloboditeľov a rekonštruuje rýchlodráha a prečo sa na budúci rok prirpavuje druhá etapa rekonštrukcie Južnej triedy??? Prečo sa naďalej vykonávajú veľké priehliadky na všetkých vozňoch a prečo sa tohto roku začína rekonštrukcia vozňov KT8D5 na KT8D5N?
2. Prečo autobus C744 po veľkej prehliadke vyzeral ako keby absolvoval Paríž-Dakar neviem. Ale vďaka za info, že bol po veľkej prehliadke. Ja som si až dodnes myslel, že opravy C744 sa začali vykonávať až v zime 2002...
x. Prečo sú aj košické Karosy vlastne Vrakosy, prečo si si zašpinil ruku v T6A5-ke, prečo je stav električkových tratí taký ako je, prečo neumývajú autobusy a ďalej na všeko, čo si ešte chcel pokračovať je odpoveď NEVIEM. PRETOŽE UŽ TO RAZ POCHOP, ANI MNE SA TO NEPÁČI, NO JA NIE SOM KOŠIČAN A NIE SOM ZAMESTNANCOM DPMK A NA ZAMESTNANCOV TOHTO PODNIKU MÁM PRAMINIMÁLNY VPLYV.
Ja stále som kritikom DPMK. Ale svet je farebný, nie čiernobiely.
si
dnes som siel nieco po 16tej z centra mesta, ako inac, zasiel som na zastavku Rajska, ze sa odveziem 202kou na dolne hony. dosiel som na zastavku, kopa ludi, ziaden trolejbus v dohlade (je to konecna a zvykne sa tam ponevierat neaka ta 205 a neaka ta 202ka, z kazdeho po 1ks). Odchadzat mal prave v tej chvili 202/5 (16:28). Mnozstvo uz dost nervoznych ludi svedcilo o tom, ze hodnu chviluuz nic neslo. po dlhom cakani sa objavila 15TRMka a za nou aj 14TRka, vyhodili ludi a hned sli na nastupiste nalozit dalsich... dotycna 15TRMka bola ta 202/5, z Rajskej sme odchadzali o 16:37, t.j. -9. Cestou na Dolne Hony bolo jasne vidiet dovod jeho neskoreho prichodu - stojace smradiace gumokoly od ul. 29. augusta az po Mileticovu. Pri vyusteni Mileticovej bol dokonca chvilkovy problem s trakcnym napajanim (asi prilis vela vozidiel v useku), kedy takmer zastalo MGcko a len velmi pomaly a lenivo sa potom znova rozbiehalo (evidentne vyrazny pokles napatia v trakcnej sieti). Vodic sa snazil ist v danej situacii tak, aby neziskaval este vacsie meskanie, najlepsie bolo, ked pri cintorine ruzinov (mal -11) bola sora na odbocenie na medzijarky, tak sa na soru vybodol, obehol ju cez pravy jazdny pruh az uplne dopredu a tam sa zaradil :-)) usetril tym minimalne 3 minuty dalsieho meskania:-)
Prijazd na obratisko bol s -12, na obratisku boli az 3 !!! trolejbusy, 2 na linke 201 a 1 na linke 202 (obvykle sa tam v tuto dennu dobu ponevieraju 3 - 4 vozidla z kazdejlinky, t.j. 6 - 8 vozidiel). Aj som si to preistotu odfotil
S tou kolonou aut od mileticovej az do centra mesta som sa v tejto dennej dobe nestretol po prvykrat. Mozno by neuskodilo, keby sa kompetenti zamysleli nad kontrolou prejazdnosti vyhradeneho jazdneho pruhu pre MHD ktory je medzi mileticovou a kosickou a v dalsom useku nad vyhradenim jedneho jazdneho pruhu pre MHD. Ved aj tak je jedno, ci tie auta stoja v 2 radoch alebo v jednom a aspon MHD by mala mensie meskania (vyhradit jazdny pruh je mozne az po ul. 29. augusta, dalej to uz nie je mozne z dovodu 2prudovej cestnej komunikacie, pre linku 202 by to znamenalo iba male zdrzanie, linky 206 a 208 by tym trpeli viacej, ale bolo by to aspon pre linku 208 aj tak vyrazne zlepsenie)