Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: poslanec #15299:
Tešili sme sa na nového primátora, pretože mal vhodný volebný program. Ale žeby sa dialo niečo konkrétneho, tak to nie. Inak čo keby ste sa nám tu ako ten poslanec aj predstavili, vystúpili z anonymity, udali emailovú adresu, rozviedli svoj volebný program z pohľadu dopravy, napísali, čo ste už spravili pre jeho realizáciu atď.?
Reply on: Igorko #15297:
Vazeny pan Igorko, mozte kludne pkracovat. ja som len narazal na to, ze ste sa tesili na noveho primatora, ale nadava sa veselo dalej. Je to to iste ako za pana Moravcika.
Reply on: m@rtin #15264:
Je priam zázračné, že ja som v Košiciach každý jeden pracovný deň a s preklepmi sa takmer nestretávam....
Ak Ty budeš stále opakovať len to svoje, bez ochoty pripustiť správnosť iného názoru, budem opakovať aj ja. Porovnávať 15 ročný zdrdzavetý autobus s novým aktuálnym farebným a neviem akým ešte cestovným poriadkom je zvrhlosť a nezmyselnosť.
Martin, nebuď, prosím Ťa, smiešny. Aké porušovanie zákona? Ak linka dva mesiace nepremáva, tak sa dočasne odstránia jej cestovné poriadky. Vy v Prahe ich nebodaj necháte celé dva mesiace visieť???
Reply on: poslanec #15296:
Ale fuj. Pozrite sa na chudobné mestá (Prešov, Jihlava), akú majú MHD a aká je v BA. A v konečnom dôsledku - mesto je jediným akcionárom DPB, takže aj za bordel v DPB nemôže nikto iný. Až niečo spravíte pre MHD, tak sa môžete ohradzovať. Zatiaľ sú to len prázdne proklamácie - špinavé vozidlá, žiadne hlásenie, žiadne preklady intervalov, prakticky neexistujúca nočná doprava, mám pokračovať?
Reply on: Andy #15295:
ale ale?! Tak este stale sa nadava na magistrat? Viete co? Mne sa tak zda ze vam vobec nejde o to kto je na magistrate, ale nadava sa na magistrat uz len preto, ze je to trend. Vobec nevidite rozdiely.
Mohli by nejake dve bomby zabludit z Iraku na Olejkarsku a na magistrat... Sa stavim, ze na druhy den by vsetky vozidla hlasili zastavky.
Reply on: hroch #15289:
🙂 V Karosach myslis asi ten cierny kryt, aby zo strechy mesli do autobusu mysi 🙂 Tam som v zivote reproduktor nevidel... Skus odsrobovat a uvidis
Igorko:
A jéje Martyk povídal. Divil by jsi se, ale ...., si myslí, že autobusy na plyn jsou blbost. Však ti něco říká linka 101 🙂
Reply on: m@rtin #15276:

Ad nevidiaci a metro: V metre to bude tak, že ak si nevidiaci stlačí tlačidlo na vysielačke, strojvodcovi sa na hodinách rozsvieti akýsi symbol a to bude preňho signál, že nemá ísť na dopyt ale otvoriť všetky dvere.
Ad CNG: Má to určitú súvislosť s Tvojou rodinou:-).
I.
Reply on: hroch #15289:
Opat musim pripomenut - vsetky vozidla MHD hlasia zastavky aj v Ziline a Presove. Tam boli zachovane povodne repraky, iba u starsich vozov boli vymenene za take divne hranate repraciky.
Reply on: Ivo #15272:
Ale to predsa robia aj autobusy a trolejbusy v Ziline. Mozno by Vam, Bratislavcanom, prospelo, keby ste spoznali najskor aj dopravne podniky na Slovensku, aby ste potom nevyvalovali v Prahe oci 🙂
Reply on: Igorko #15283:
tu musim suhlasit. jeden reprak stoji smiesne malo penazi a v karosach (tych plynovych urcite a starsich tiez) predsa repraky uz namontovane su! Skoda ze "tosanedalebosatotaknikdynerobilo"... 😉
Reply on: hroch #15268:
Potom ju pošli súdruhom ing. Vieštosanedá a ing. Vieštosavôbecnedá.
Možno im dôjde, že nielen ja som zhrozený zo štýlu práce managementu DPB.
I.
A tu je leták na zastávky, přípoje a významná střediska u kterých bude linak stavět.

Igorko:
Ne nemám, jen si myslím, že to je mezinárodní dohoda.
Tento pátek 18.4 se do Prahy vrací Ikarusy! Jedná se o nízkopodlažní midibusy E-91, které začnou jezdit na nově zřízené autobusové lince v centru města.

Odkaz je na leták DP, který znázorňuje mapu s vyznačenou linkou
Reply on: m@rtin #15264:
Ty máš naštudované slovenské zákony, alebo si opäť ako obvykle uvaril z vody?
I.
Reply on: Andy #15259:
Politika DPB je jasná - uplatní sa pravidlo známe z linky 39: "Ak sa do vozidla zmestí n cestujúcich, zmestí sa aj n+1". Takže začne sa to u autobusov - na kapacitna "kĺbové" linky dáme 15m busy, na 15m linky dáme solo vrakosy, na sólo linky dáme SOR-y. SOR-ové linky zrušíme.
Nasledovať budú električky: Na duplákové linky dáme káčerov, na káčerové, sólo vozy, sólo vozy nahradíme autobusmi.
Ušetríme, nech to stojí, čo to stojí. Nevadí, že pre..beme milióny na blbých obratoch, na prezamestnanosti, na stovkách p..í na Olejkárskej, hlavne, že ušetríme a ešte sa zbavíme obtiažneho hmyzu.
I.
Reply on: Andy #15246:
Čo myslíš, koľko stojí taký reproduktor taiwanskej výroby pri objednávke rádovo tisícov kusov? Ak by mal dať DPB 50,- SKK za jeden, rád budem sprostredkovateľom, aj keď pri tak malom množstve by ten zisk nestál ani za reč. Stálo by to tak smiešne málo peňazí, že za to ani jednu električku nezrekonštruujú. A osobne si myslím, že pre dobrý dojem na cestujúceho je dôležitejšie hlásenie zastávok ako jeden ko.otas navyše.
I.
Tu je další fotografie z Barrandova, kde se dělají elipsovité trolejové brány. Vypadá to pěkně.
Igorko:
Co znamená m@rtinCNG? Ano počul, ale pochybuji, že by si v DPMK udělali kopie 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.