Reply on: m@rtin #15325:
Pokračujem v našej hre:
1. Električky budú zrušené? Môžeš mne nevedomému milostivo aspoň naznačiť, prečo sa rekonštruovala minulý rok prvá časť Južnej triedy, prečo sa tento rok prerába električkový uzol Nám. osloboditeľov a rekonštruuje rýchlodráha a prečo sa na budúci rok prirpavuje druhá etapa rekonštrukcie Južnej triedy??? Prečo sa naďalej vykonávajú veľké priehliadky na všetkých vozňoch a prečo sa tohto roku začína rekonštrukcia vozňov KT8D5 na KT8D5N?
2. Prečo autobus C744 po veľkej prehliadke vyzeral ako keby absolvoval Paríž-Dakar neviem. Ale vďaka za info, že bol po veľkej prehliadke. Ja som si až dodnes myslel, že opravy C744 sa začali vykonávať až v zime 2002...
x. Prečo sú aj košické Karosy vlastne Vrakosy, prečo si si zašpinil ruku v T6A5-ke, prečo je stav električkových tratí taký ako je, prečo neumývajú autobusy a ďalej na všeko, čo si ešte chcel pokračovať je odpoveď NEVIEM. PRETOŽE UŽ TO RAZ POCHOP, ANI MNE SA TO NEPÁČI, NO JA NIE SOM KOŠIČAN A NIE SOM ZAMESTNANCOM DPMK A NA ZAMESTNANCOV TOHTO PODNIKU MÁM PRAMINIMÁLNY VPLYV.
Ja stále som kritikom DPMK. Ale svet je farebný, nie čiernobiely.
Turbo
Z toho si nic nerob.
Ja som vcera isiel 32 z Molecovej na Bardosovu. Na Molecovej som videl ukrutnu zacpu smerom do Karlovky, samozrejme elektricky jazdili normalne. Tato zacpa bola aj pod mostom Lafranconi a bohvie kam az siahala. Urcite to hlasili v radiu, lebo aj Mlynska dolina bola komplet upchata. Stali sme tam 30 minut!!! Chudak vodic, uz pozeral na palubak, ze mal mat odchod zo Stanice... Na patronke uplny chaos, najviac ma vytacali ti kreteni, ktori sa nasilu tlacili do krizovatky a potom branili v jazde ostatnym. Uplny blbci. Vytrubovalo sa, nadavalo sa... Kua, a ja som musel v tom vsetkom byt. KUA, tieto zatazove smery treba zatramvajovat, poyebany gumokoly aj tak stoja v zapche!!! Meskal som pol hodinu! A kvoli komu? Kvoli osobnym gumokolom, resp. kvoli autobusu, ktori stoji spolu s nimi v zapche! Vcerajsi den ma iba utvrdil v mojom nazore, ze autobus je menejcenny dopravny prostriedok. Je pomaly, ma nizku obsaditelnost, treba do neho liat naftu a olej a smrdi!!! Je vhodny maximalne ako doplnok k tramvaji, napr na linky 51 alebo do Cunova. Ale na vnutromestskych linkach, ktore su stale preplnene, mavaju meskania a smrdia v meste by bolo naozaj vhodne elektricku trakciu a to taku, co ide na vlastnom telese. Ale urcite nie fantazmagorie typu metro a.s.