všetko ako po starom, 12min interval (bohužiaľ, redukcia liniek a skrátenie intervalu je dosť nepopulárny krok), len to spojenie L4/9 a pokračovanie L1 od Vazky k Hl.st. aby mali ľudia k L3 ešte jednu linku na Vazovovu od HL.st. k autobusom
prečo výpadok L16? normálka by sa vrátila 11 a bola by 3,5,11 ako kedysi. V prípade L11 ide o to, že je to jediné celodenné spojenie Rače s centrom. L5 končí v smere od Rače o 20:30 a z Dúbravky o 22:00 cca. Cez víkendy keď nechodí L94 na Vazovovu kde sa najlepšie prestupuje na eliny do Rače je fajn, že sa dá na Šafku prestúpiť na L11. Inak tie najlepšie električkové linky končia najskôr 4,5 a 9, teda linky, ktoré premávajú z jedného sídliska cez centrum do sídliska na opačnom konci mesta. Keby sa zachovala L16, tak by po 21 pri ceste z Dúbravky do Ružinova ľudia mali dosť na prd cestu - jediná možnosť čakať na L1 pri večernom intervale 20min a potom prestup na Trnavskom mýte na 8/16. Nehovorím, že tak cestuje veľa ľudí ale už len keby sa zachovalo aspoň to spojenie Dúbravka/KV - Trnavské mýto/Račianske mýto celotýždenne od 4:30 do 23:00, ak je to taký neprekonateľný problém zaviesť to v praxi, tak potom nemám k tomu slov ?
budiš, kľudne by mohli robiť 4 a 9 okruh, ale v podstate by ho robili tak či onak, lebo s L9 by ľudia neviem načo šli od Floriánskeho nám. na Odborárske, čiže by prehadzovala číslo na Vazovovej na L4 a to isté pre L4 - ľudia od Špitálskej by neviem načo chodili cez Vazovovu na Obchodnú keď to majú rýchlejšie pešo cez Mariánsku. Kľudne by mohlo byť podľa teba, že L9 KV - tunel - Obchodná - Vazovova - Špitálska - Jesenského - KV a L4 opačne ale cez Šafko. Lenže v mojom návrhu by bolo treba zladiť ukončenie premávky L4 a L9, keďže by na Vazke prehadzovali čísla, u teba by mohla L9 končiť ako teraz a L4 cca o 22, ibaže v jednom smere by premávala L4 zatiaľ čo po 20 už žiadna L9, keďže posledná L9 vychádza na jazdu o 2h skôr ako posledná L4.
A inak dobrý postreh s tou L2, ja som robil ten linkový návrh s 8min intervalom, jak som bol pár krát omrknúť vyťaženosť, tak od Polusu vozili 2 a 4 od 20 do 50 ľudí, pričom prvá súprava po 7-8min diere viezla 30-50 ľudí a 3-4min po nej na smer Zlaté piesky asi tak 20-30 ľudí.
Mne tam hlavne vadi, ze nema vobec vyriesene co so 16kou.. lebo ten vypadok by v Raci nebol asi velmi good.. a tu jednotku by som riesil ako opacny okruh oproti 4/9..
Mne sa z tých návrhov najviac pozdáva práve Dunčov. Z Tvojho návrhu by sa tiež dalo vychádzať, ale v tom prípade by musela 4-ka chodiť celodenne, alebo by som dal 5-ku celodenne a cez nábrežie a Špitálsku a 4-ku ako posilu do 20-tej cez tunel a Obchodnú.
Po čom že je vysoký dopyt? To snáď si niekto fakt trúfa povedať, že ľudia bažia po ceste z Račianskej na Ružinovskú vyhliadkovým okruhom? Dopyt je po spojení Ružinov-Obchodná a Rača-Kamenné nám., nie po linke 16 ako takej.
Ešte vlka nezabili, už na jeho kožu pili. Vybudovanie električky do Petržalky je v nedohľadne a vzhľadom na predrbanie peňazí na sprostosti sa stáva chimérou, ale s pozemkami na Šafku sa už ide veslo kupčiť. Holt Bratislavská magistrátna realitná...
No, vidno že je dnes ten Deň detí. Len nerozumiem tomu, prečo ste sa radšej nešli hrať niekde do parku (myslím nákupného), ale vyburujete sa blbosťami tu. ?
Na co chces nahradzat L2? Vies ake prazdne to chodi? Dalej mi prezrad o co ti ide tou 4/9. Nebolo by lepsie to mat ako cely okruh, ktory by jazdil obojsmerne?
ja by som to robil takto :
- L9 by šla z Karlovky normálne po Vazovovu a odtiaľ by pokračovala ako L4 smerom do Karlovky.
- na zastávke Vazovova (priamo na ulici, ako je SOÚ a SGeŠ) by stáli aj X2,X14 čiže ľudia z KV by sa dostali svojími linkami 4 a 9 až k autobusovým linkám (zatiaľ čo podľa tvojho návrhu by L4 prišli po Floriánske nám. a L9 po Nám. SNP najďalej)
- L1 by som nechal premávať bez zmeny v úseku Dúbravka - Odborárske nám., odkiaľ by šla na Vazovovu a pokračovala ako L2 na Hlavnú stanicu, aby kapacitne zaskočila za L2 (L8 nahrádzať netreba pre úsek Hl.st. - Vazovova, taký obrovský dopyt tam nie je)
A s L16 tu prestante furt strašiť, tá zauzlená trasa, to je teda fakt hotové potešenie ?
Preboha ? , ale aj ja mam navrh oproti #149964 iny, takze:
1: Dúbravka - Šafárikovo nám. - Nám. SNP (prestup X2) - tunel - Dúbravka
2: Zlaté piesky - Jurajov dvor - ŽST Nové Mesto (prestup X2)
3: bez zmeny
4: Karlova Ves - Nám. Ľ. Štúra - Jesenského - Obchodná - Hlavná Stanica
5: bez zmeny
7: bez zmeny
8: zrušená
9: Karlova Ves - tunel - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves
12: bez zmeny
13: zrušená
16: Rača - Obchodná - tunel - Nový most - Šafárikovo nám. - Špitálska - Rača
17: bez zmeny
Náhradná autobusová doprava
X2: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Krížna - Nám. SNP/ Kamenné nám.
X8: Ružinov - Záhradnícka - Krížna - Americké nám. - Kollárovo nám.
no.ev.di.