Reply on: 810zssk #149996:
budiš, kľudne by mohli robiť 4 a 9 okruh, ale v podstate by ho robili tak či onak, lebo s L9 by ľudia neviem načo šli od Floriánskeho nám. na Odborárske, čiže by prehadzovala číslo na Vazovovej na L4 a to isté pre L4 - ľudia od Špitálskej by neviem načo chodili cez Vazovovu na Obchodnú keď to majú rýchlejšie pešo cez Mariánsku. Kľudne by mohlo byť podľa teba, že L9 KV - tunel - Obchodná - Vazovova - Špitálska - Jesenského - KV a L4 opačne ale cez Šafko. Lenže v mojom návrhu by bolo treba zladiť ukončenie premávky L4 a L9, keďže by na Vazke prehadzovali čísla, u teba by mohla L9 končiť ako teraz a L4 cca o 22, ibaže v jednom smere by premávala L4 zatiaľ čo po 20 už žiadna L9, keďže posledná L9 vychádza na jazdu o 2h skôr ako posledná L4.A inak dobrý postreh s tou L2, ja som robil ten linkový návrh s 8min intervalom, jak som bol pár krát omrknúť vyťaženosť, tak od Polusu vozili 2 a 4 od 20 do 50 ľudí, pričom prvá súprava po 7-8min diere viezla 30-50 ľudí a 3-4min po nej na smer Zlaté piesky asi tak 20-30 ľudí.
no.ev.di.
- L9 by šla z Karlovky normálne po Vazovovu a odtiaľ by pokračovala ako L4 smerom do Karlovky.
- na zastávke Vazovova (priamo na ulici, ako je SOÚ a SGeŠ) by stáli aj X2,X14 čiže ľudia z KV by sa dostali svojími linkami 4 a 9 až k autobusovým linkám (zatiaľ čo podľa tvojho návrhu by L4 prišli po Floriánske nám. a L9 po Nám. SNP najďalej)
- L1 by som nechal premávať bez zmeny v úseku Dúbravka - Odborárske nám., odkiaľ by šla na Vazovovu a pokračovala ako L2 na Hlavnú stanicu, aby kapacitne zaskočila za L2 (L8 nahrádzať netreba pre úsek Hl.st. - Vazovova, taký obrovský dopyt tam nie je)
A s L16 tu prestante furt strašiť, tá zauzlená trasa, to je teda fakt hotové potešenie ?