Reply on: S499.1023 #149972:
to nepopieram... bavili sme sa o.i. aj o zmysle tých majstrovstiev... ? halu mal financovat SZLH a mohlo tomu dopomoct v malej miere aj mesto, ale nie naopak a predrazit to tak, ze clovek by ocakaval diamantove opierky na sedadlach ?
MiroBA
Ospravedlňujem sa, S499 teraz mal pravdu.
Môj návrh linkovania v súvislosti s otvorením Tunela, rekonštrukciou Krížnej a po nej.
L1 – po Špitálsku pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Dúbravky
L2 – súčasná trasa skrátená po Trnavské mýto. Kto by chcel ísť zo Zlatých pieskov na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L3 – súčasná trasa bez zmeny
L4 - po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Karlovej Vsi
Pri tejto linke by som viedol trasu obojsmerne cez Jesenského – kto by chcel ísť z Karlovej Vsi na Šafárikovo námestie môže použiť L12
L5 - pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto, Vajnorská, Trnavské mýto a späť Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L7 - súčasná trasa bez zmeny
L11- pôvodná trasa spred rekonštrukcie tunela – význam pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12 - súčasná trasa bez zmeny
L13 - súčasná trasa bez zmeny
L14 – Ružinov – Trnavské mýto. Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L17 - súčasná trasa bez zmeny
Výluková autobusová L X – trasa Jelačičova, Trnavské mýto – prestup Električkové linky smer Ružinov, Zlaté piesky.... , Krížna, Vazovova, Floránske námestie, Americké námestie – prestup na Električkové linky smer Staré mesto Dúbravka..., Krížna, Trnavské mýto, Jelačičova
L8 – zrušená -prepravná kapacita Ružinov – Trnavské mýto nahradená hustým intervalom L 14, Kto chce ísť z Ružinova na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L9 – zrušená – prepravná kapacita Karlova ves – Staré mesto nahradená zhustením intervalov L1 a L4
L16 – zrušená – prepravná kapacita nahradená opätovne L11 pre trasu Rača - Staré mesto a L14 pre trasu Ružinov – Trnavské mýto, príp. inými linkami v úseku Trnavské mýto – Nám. SNP.
Riešenie konečnej električkových liniek 2, 6, 14 na Trnavskom mýte:
Hneď za rozvetvovacími výhybkami el. Trate na Trnavskom mýte by sa položila výhybka „Kaliforňan“ ktorá by umožnila prechod električkových súprav do opačného smeru.
Obojsmernosť súprav by sa zabezpečila spriahnutím vozidiel T3 do „PX“ tj. zadkami k sebe.
- toto sa použilo aj pri oprave tratí a výluke v meste
Plzeň.
Návrh úprav v trasách liniek po skončení rekonštrukcie.
L1 – obnovenie pôvodnej trasy spred rekoštrukcie tunela. Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L2 – Zlaté Piesky –Trnavské Mýto - Vazovova – Obchodná – Nám SNP – Špitálska – Trnavské Mýto –Zlaté piesky.
L3 – Rača - Vazovova – Ružinov
L4 - obnovenie súčasnej trasy Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L5 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto – Trnavské mýto – Vazovova – Floriánske námestie – Hl. Stanica. – náhrada za presmerovanú L2, L3 a zrušenú L8 v úseku Trnavské mýto – Hl. Stanica.
L7 - súčasná trasa
L9 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L11 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela. Význam - pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12– súčasná trasa
L13 – súčasná trasa
L14 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9. Význam - pre priame spojenie Ružinova so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L17 -súčasná trasa