Tú súpravu (7927-28) zastavil zastvákový prístrešok a kvetináče, nie hasičské auto.
Re #150618 Miro: Ale čo nikto (teda p. Král) nespomenie je fakt, že v objekte vtedy už nefunkčného depa na Martanovičovej ul. bolo učňovské stredisko ?, a práve v tom čase tam mali učni prax. Teda je pravdepodobná a aj vysvetliteľná verzia, že niekto tú elinu rozbehol a za jazdy vyskočil...
Podľa http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=80133&p1=51337 (odsek 17): "Asi najkurióznejšia však bola nehoda električky, ktorá sa v apríli 1977 sama dala do pohybu v bývalej vozovni na Martanovičovej, dnešnej Pribinovej ulici. Po trati s miernym sklonom sa cez tri (!) frekventované križovatky pomaly presunula až na Šafárikovo námestie. A tam, naraziac priamo do kaviarne hotela Krym, spôsobila naozaj poriadny šok všetkým návštevníkom. "Príčina tejto havárie sa nikdy stopercentne nedoriešila," zaspomínal si na udalosť bývalý zamestnanec "béusu" Milan Král. "Ten starý typ električky mal motor vybavený prepínacou pákou, ktorú vodič povinne pred odchodom vyberal. A práve tá páka sa nikde nenašla," uzavrel dopravár na dôchodku."
Spomenie si ešte niekto na to, ako pred rokmi v Bratislave pri výjazde z vozovne, ktorá bola vtedy pri Šafárikovom námestí, zastala električka pre výpadok napájania, vodič išiel zistiť, čo sa stalo, medzitým zapli napájanie, električka sa rozbehla, v zákrute na Štúrovu pokračovala rovno a skončila v okne kaviarne Krym? Myslím, že na obrubníku sú tam ešte stopy od kolies.
google spolupracuje aj so subjektami pokrývajúcimi verejnú dopravu. V samotnom google.maps je možné už hľadať okrem cestnej dostupnosti aj dostupnosť vlakom... Samozrejme, SR je opäť čierna diera, takže to funguje len v okolitých krajinách
Hura! Ale este by to bolo potrebne upravit tak, aby to ukazovalo aj cely nazov vychodzej / konecnej zastavky. Miesta je tam dost, ale ukazuje to len "Hlavná stani".
Ja som minuly rok siel s historickym vlakom z Petrzalky, vo vagone ak neratam rodicov som bol najstarsi... Taketo jazdy su pre tych "skor narodenych" podla mna. A neviem kedy presne pôjdem, tak vyuzijem klasicke spoje, nechcem sa viazat na urcity cas..
Netrep hovadiny - ja som šiel min. rok na Rendez historickou električkou a bolo tam viac mladých ľudí ako detí a prvý odchod z mesta nebola ešte ani taká preplnená. ?
zeby napriklad preto ze historicke vozidla su naplnene vselijakymi sotoindividuami a kindermafianmi natlacenymi na vodicovej kabine a nie kazdemu je takyto pohlad prijemny...