Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #149980:
preboha nie
Celé to radšej opravím lebo som našiel chyby - predošlý príspevok #149968 a súvisiace može admin zmazať.
Ospravedlňujem sa, S499 teraz mal pravdu.

Môj návrh linkovania v súvislosti s otvorením Tunela, rekonštrukciou Krížnej a po nej.

L1 – po Špitálsku pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Dúbravky
L2 – súčasná trasa skrátená po Trnavské mýto. Kto by chcel ísť zo Zlatých pieskov na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L3 – súčasná trasa bez zmeny
L4 - po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Karlovej Vsi
Pri tejto linke by som viedol trasu obojsmerne cez Jesenského – kto by chcel ísť z Karlovej Vsi na Šafárikovo námestie môže použiť L12
L5 - pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto, Vajnorská, Trnavské mýto a späť Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L7 - súčasná trasa bez zmeny
L11- pôvodná trasa spred rekonštrukcie tunela – význam pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12 - súčasná trasa bez zmeny
L13 - súčasná trasa bez zmeny
L14 – Ružinov – Trnavské mýto. Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L17 - súčasná trasa bez zmeny

Výluková autobusová L X – trasa Jelačičova, Trnavské mýto – prestup Električkové linky smer Ružinov, Zlaté piesky.... , Krížna, Vazovova, Floránske námestie, Americké námestie – prestup na Električkové linky smer Staré mesto Dúbravka..., Krížna, Trnavské mýto, Jelačičova

L8 – zrušená -prepravná kapacita Ružinov – Trnavské mýto nahradená hustým intervalom L 14, Kto chce ísť z Ružinova na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L9 – zrušená – prepravná kapacita Karlova ves – Staré mesto nahradená zhustením intervalov L1 a L4
L16 – zrušená – prepravná kapacita nahradená opätovne L11 pre trasu Rača - Staré mesto a L14 pre trasu Ružinov – Trnavské mýto, príp. inými linkami v úseku Trnavské mýto – Nám. SNP.

Riešenie konečnej električkových liniek 2, 6, 14 na Trnavskom mýte:
Hneď za rozvetvovacími výhybkami el. Trate na Trnavskom mýte by sa položila výhybka „Kaliforňan“ ktorá by umožnila prechod električkových súprav do opačného smeru.
Obojsmernosť súprav by sa zabezpečila spriahnutím vozidiel T3 do „PX“ tj. zadkami k sebe.
- toto sa použilo aj pri oprave tratí a výluke v meste
Plzeň.

Návrh úprav v trasách liniek po skončení rekonštrukcie.

L1 – obnovenie pôvodnej trasy spred rekoštrukcie tunela. Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L2 – Zlaté Piesky –Trnavské Mýto - Vazovova – Obchodná – Nám SNP – Špitálska – Trnavské Mýto –Zlaté piesky.
L3 – Rača - Vazovova – Ružinov
L4 - obnovenie súčasnej trasy Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L5 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto – Trnavské mýto – Vazovova – Floriánske námestie – Hl. Stanica. – náhrada za presmerovanú L2, L3 a zrušenú L8 v úseku Trnavské mýto – Hl. Stanica.
L7 - súčasná trasa
L9 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L11 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela. Význam - pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12– súčasná trasa
L13 – súčasná trasa
L14 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9. Význam - pre priame spojenie Ružinova so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L17 -súčasná trasa
Reply on: MiroBA #149968:

Ešte jeden nedostok som zabudol
L5 - súčasná trasa - vlastne nie súčasná trasa - ale myslel som pôvodnú trasu Rača - Tunel - Dúbravka samozrejme.
Reply on: S499.1023 #149974:

a čo je na tom?
To nie sú žiadne velké zmeny. To čo navrhujem je v podstate aj teraz. Kedysi som bol najvačší somár ked som preferoval toľko liniek na Hl. stanicu - všetci ma tu presviedčali. Uznávam bol som vtedy blbý ja, - zmenil som sa. X ľudí tu potvrdí, že viesť 4 linky na Hl stanicu je zbytočné.
A k tej výluke, súpravy PX, "Kalifornan" - však to presne tak robili aj v Plzni!
Ale zase je tu človek najväčší blbec!

-tak nech niekto povie čo je na tom zlé.
Hrame sutaz "Kto to co najviac zamota"?

Co tak to spravit uplne jednoducho:
L1: Dubravka - Karlova Ves - tunel - SNP - Spitalska - Vazovova a spat (blokova slucka Americke namestie - Vazovova - Spitalska).

L4: Karlova Ves - nabrezie - Safko/L.Stura - Spitalska - Americke namestie - Racko - ZST Vinohrady - Raca a spat.

L5: Navrat na povodnu trasu.

L9: Karlova Ves - tunel - Obchodna - Hlavna stanica a spat.

L2, L8, L16 zrusena.


X2: Zlate piesky - ZST Nove Mesto a spat

Potom pre NAD su dve moznosti..
Prva:
X14: ZST Nove Mesto - Vajnorska - Trnavske myto - Karadzicova - Zahradnicka - Ruzinovska - Astronomicka a spat.

Druha moznost:
X14 - Astronomicka - Ruzinovska - Zahradnicka - Mileticova - Trnavske myto - Vazovova a spat
X6 - ZST Nove Mesto - Vajnorska - Trnavske myto - Vazovova a spat
Na Vazovovej by to stalo priamo na elektrickovej trati a to tocilo sa to po trase Radlinskeho - Imricha Karvasa - Mytna - Vazovova...
Reply on: Ike #149971:
A čo si myslíš, že aká udalosť boli MS v Prahe? Akurát tak filter na peniaze pre Hušáka.
Reply on: MiroBA #149968:
Ježišikriste!
Reply on: aquila #149966:
Genau!
Reply on: Ike #149949:
V tomto plne súhlasím s orlominerálkou - hokej nechsa financuje sám zo seba, aj tak nám žerie miliardy, ktoré mohli ísť do zmysluplnejších projektov. Aká obrovská udalosť ? ?
Reply on: aquila #149966:
rešpektujem tvoje názory a mám Ťa za odborníka, ale argument "ked boli vo viedni majstraky tak si to nikto ani nevsimol" je fakt na pobavenie. Prečo si nedal do príkladu napr. Rigu, Göteborg, Prahu, či Helsinki? za tu cenu to nestálo, ale to nie je chyba ani ľadového hokeja ako takého, ani IIHF, ani hokejistov, ani fanúšikov, ale vedenia SZĽH, mesta Bratislavy a vlády SR...
Reply on: kecho #149955:
Alebo by sa tie dve akcie mohli spojiť. ?
Reply on: MiroBA #149968:

Zabudol som na L 17 - bez zmeny
Môj návrh linkovania v súvislosti s otvorením Tunela, rekonštrukciou Krížnej a po nej.

L1 – po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Dúbravky
L2 – súčasná trasa skrátená po Trnavské mýto. Kto by chcel ísť zo Zlatých pieskov na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L3 – súčasná trasa bez zmeny
L4 - po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Karlovej Vsi
Pri tejto linke by som viedol trasu obojsmerne cez Jesenského – kto by chcel ísť z Karlovej Vsi na Šafárikovo námestie môže použiť L12
L5 - súčasná trasa bez zmeny
L6 – Žel.St. Nové mesto, Vajnorská, Trnavské mýto a späť Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L7 - súčasná trasa bez zmeny
L11- pôvodná trasa spred rekonštrukcie tunela – význam pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12 - súčasná trasa bez zmeny
L13 - súčasná trasa bez zmeny
L14 – Ružinov – Trnavské mýto. Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X

Výluková autobusová L X – trasa Jelačičova, Trnavské mýto – prestup Električkové linky smer Ružinov, Zlaté piesky.... , Krížna, Vazovova, Floránske námestie, Americké námestie – prestup na Električkové linky smer Staré mesto Dúbravka..., Krížna, Trnavské mýto, Jelačičova

L8 – zrušená -prepravná kapacita Ružinov – Trnavské mýto nahradená hustým intervalom L 14, Kto chce ísť z Ružinova na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L9 – zrušená – prepravná kapacita Karlova ves – Staré mesto nahradená zhustením intervalov L1 a L4
L16 – zrušená – prepravná kapacita nahradená opätovne L11 pre trasu Rača - Staré mesto a L14 pre trasu Ružinov – Trnavské mýto, príp. inými linkami v úseku Trnavské mýto – Nám. SNP.

Riešenie konečnej električkových liniek 2, 6, 14 na Trnavskom mýte:
Hneď za rozvetvovacími výhybkami el. Trate na Trnavskom mýte by sa položila výhybka „Kaliforňan“ ktorá by umožnila prechod električkových súprav do opačného smeru.
Obojsmernosť súprav by sa zabezpečila spriahnutím vozidiel T3 do „PX“ tj. zadkami k sebe.
- toto sa použilo aj pri oprave tratí a výluke v meste
Plzeň.

Návrh úprav v trasách liniek po skončení rekonštrukcie.

L1 – obnovenie súčasnej trasy. Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L2 – Zlaté Piesky –Trnavské Mýto - Vazovova – Obchodná – Nám SNP – Špitálska – Trnavské Mýto –Zlaté piesky.
L3 – Rača - Vazovova – Ružinov
L4 - obnovenie súčasnej trasy Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L5 – súčasná trasa
L6 – Žel.St. Nové mesto – Trnavské mýto – Vazovova – Floriánske námestie – Hl. Stanica. – náhrada za presmerovanú L2, L3 a zrušenú L8 v úseku Trnavské mýto – Hl. Stanica.
L7 - súčasná trasa
L9 – Obnovenie súčasnej trasy
L11 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela. Význam - pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12– súčasná trasa
L13 – súčasná trasa
L14 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9. Význam - pre priame spojenie Ružinova so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
Reply on: SORBN12 #149964:
a z Karlovky a Dúbravky ti vypadlo po jednej linke...
Keď už ten tradičný počet 3linky na radiálu aj cez výluku tak takto
L1 : Dúbravka - tunel - Obchodna - Vazovova - Kamenne nám. - nábrežie - Dúbravka (opače L9)
L2 : Zlaté piesky - ŽST Nové Mesto
L3,5,7,11,13,17 bez zmeny
L4 : Karlova Ves - nábrežie - Šafko/Ľ.Štúra - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves (opačne L12)
L14 : Nám. Ľ. Štúra - Špitálska - Vazovova - Hl.st. (náhrada z L2 a L8 v úseku Hl.st. - Vazovova)
Reply on: Ike #149949:
a v com je to obrovska udalost ? ked boli vo viedni majstraky tak si to nikto ani nevsimol u nas to bude podobne, len bajkalska bude preplnena.. tot vsjo .. a za tych 8 miliard to nestalo ani nahodou ..
Reply on: SORBN12 #149964:
pardon zabudol som 17 ta tiez bez zmeny ☺
Dočítal som sa o výluke na Krížnej tak dávam svoje návrhy:
1 Dúbravka - Šafárikovo nám. - Nám. SNP - tunel - Dúbravka
2 Zlaté Piesky - Jurajov Dvor - ŽST Nové Mesto (prestup na X2)
3 Bez zmeny
4 Karlova Ves - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
5 Bez zmeny
7 Bez zmeny
8 a 9 Nepremáva - náhrada autobus X8
12 Bez zmeny
13 Bez zmeny
16 Rača - Obchodná - tunel - Nový most - Nám. SNP - Obchodná - Rača
X2 ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Nám. SNP/Kamenné námestie
X8 Ružinov - Záhradnícka - Americké nám. - Kollárovo nám.
Reply on: kecho #149959:
ano pri vyjazde odbaca dolava a asi o 100m je zastavka. je tam par rodinnych domov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.