Reply on: KLF #14284:
Sak nic, len sa mi nechcelo uz citat dalsi, n-ty prispevok, ktory obsahuje same nadavky kvoli prkotine a prd podnetneho. Ale, co sa rozculujem. Uznavaj co chces a mysli si co chces.Re #14285 m@rtin: Martine, ja absolutne suhlasim s nazorom, ze Karosa ma najlepsi pomer vykon/cena. To jest, ze za pomerne malo penazi kupis nove a relativne dobre vozidlo. Druha vec, ze je najlacnejsia a v istych ohladoch aj monopolna (u koho si kupis vysokopodlazny klbovy na rok 2003?). Keby sme mali viac penazi, kupim vysokopodlazak jedine od Ikarusu, a to seriu 4x5. Ale Ik ma zase strasne drahe nahradne diely. Takze pre chudobny DP, ako je Presov, moc ina volba nie je a preto ich povazujem pre sucasny Presov za idealne.
Papyr
Re #14278 Spectre: Trejsina sa z tohto dovodu (ked nieco vrchari poseru) hodi vsade. Ale na to netreba kupovat mnohomilionove Trejsiny, staci vyhodit vrcharov a opravy, stavby a udrzbu vedeni si nechat robit na kluc. Na rozdiel od riesenia "kupime Trejsiny" sa tymto riesenim peniaze setria, nie rozhadzuju.
V Bratislave by sa Trejsiny hodili na linku 33, ktora by sa zatrolejovala, cim by vznikla trolejbusova trat odpojena od ostatnych tr trati. Na nej by jazdili TrACI, ktore by len DO a Z vozovne jazdili na dieselagregat, ako uz spravne napisal Vladimir.
Lenze pozrite si CP linky 33. Kolko TrACI-n by ste potrebovali na pokrytie tejto linky? A okrem toho, na tej linke je taky velky nepomer medzi sedlom a spickou, ze sa aj tak na nu nemozu pustit trolejbusy v plnom roszahu. V spicke by museli vypomahat dieselbusy, aby ste neplatili obrovske sumy za spickove maximum (aj ked neviem, ako to energetici uctuju u vas, to je v kazdom regione ine.) Resp. by bola trolejbusova 33 a autobusova 32 tak, aby 33 jazdila celodenne s int. 10 minut (v spicke menej) a 32 jazdila len v spicke a mala by tolko spojov, kolko zostava do dnesnej spickovej vypravy.