Reply on: KLF #14075:
sikovny .IMHO nater samozrejme nemusi byt heraldicky spravny, ale fakt by sa ho patrilo mat unifikovany. Proste stretnes niekde (hocikde) voz a vies, ze je z BA. (Aj povodny zmysel heraldiky bol rozlisit jednotlive konzervy na turnaji len podla karoserie).
A mas pravdu, niektori ludia to s bonzovanim fakt prehanaju. Je pekne zaujimat sa o MHD, vediet o nej aj nieco viac... ale hrat sa na velkeho pana. Pripomina mi to IT managerov ktori citaju CHIP a hned idu vsetko implementovat do praxe
KLF
Martiner: ja som pochopil hned ze si pisal o heraldike... Inak - klasicky BA nater MHD je cerveno-kremovy az cerveno kremovo-biely. Vid K2, T3, T2, 14Tr (povodny nater), 9Tr, 8Tr, Karosa SM, RTO... plus dalej do minulosti. TAKETO natery by podla mna mali mat vozy BA MHD.
Nehoda supravy 7921/22: No vinnika nasli - heh - vodic - klasika. No ano, porusil predpisy, ale tak ako ich porusil sme ich porusovali skoro vsetci ! Ak nie VOBEC vsetci ! bezne sa stalo, ze sme nechali nastartovany voz a reverz v jazde dopredu a zaparkovane a sli sme pozret cojaviem... brzdy. Ale nech mi NIK nevravi, ze nedoslo k technickej poruche !!! Ako sa za NORMALNYCH okolnosti moze ZABRZDENA elina pohnut ak nie technickou poruchou ?! Keby som vedel, ze tu nie su bonzaci z kruhov KPMHaRD, ktory NATRELI jedneho kolegu na vyssich miestach DP, tak by som sa aj vyjadril... Toto som sa dozvedel vcera, takze uz aj ja budem opatrnesji a budem sa 17-21 rocnych zasranov radsej bat... Sokovalo ma to hosi. Neviem co vam ten chlapik spravil...