Reply on: KLF #14284:
Sak nic, len sa mi nechcelo uz citat dalsi, n-ty prispevok, ktory obsahuje same nadavky kvoli prkotine a prd podnetneho. Ale, co sa rozculujem. Uznavaj co chces a mysli si co chces.Re #14285 m@rtin: Martine, ja absolutne suhlasim s nazorom, ze Karosa ma najlepsi pomer vykon/cena. To jest, ze za pomerne malo penazi kupis nove a relativne dobre vozidlo. Druha vec, ze je najlacnejsia a v istych ohladoch aj monopolna (u koho si kupis vysokopodlazny klbovy na rok 2003?). Keby sme mali viac penazi, kupim vysokopodlazak jedine od Ikarusu, a to seriu 4x5. Ale Ik ma zase strasne drahe nahradne diely. Takze pre chudobny DP, ako je Presov, moc ina volba nie je a preto ich povazujem pre sucasny Presov za idealne.
Andrej (Anndy008)
Ze sa tu ako prva bude skusa 21TrACI dava logiku - ked sa take planju nakupovat, a ked musia prejst homologizaciou, tak je to logicke. Osobne si myslim, ze ked 21TrACI dostane homolog. dostane ju aj ta ista verzia bez pomocneho motora.
Co viem (zatial som to nevidel na vlastne oci) stahovanie a nasazdovanie palic sa da urobit automaticky, tak isto je mozne prepnut na pomocny pohon aj pocas jazdy. To nasadzovanie vyzera asi tak, ze nad trolejmi su take striesky a vodic sa "len" musi trafit zhruba tam a malo by sa to automaticky nasadit. Aka je prax, to neviem.
Ked sa mi bude chciet, dam niekde odkaz na fotky - aby ste mali predstavu.