Reply on: KLF #14284:
Sak nic, len sa mi nechcelo uz citat dalsi, n-ty prispevok, ktory obsahuje same nadavky kvoli prkotine a prd podnetneho. Ale, co sa rozculujem. Uznavaj co chces a mysli si co chces.Re #14285 m@rtin: Martine, ja absolutne suhlasim s nazorom, ze Karosa ma najlepsi pomer vykon/cena. To jest, ze za pomerne malo penazi kupis nove a relativne dobre vozidlo. Druha vec, ze je najlacnejsia a v istych ohladoch aj monopolna (u koho si kupis vysokopodlazny klbovy na rok 2003?). Keby sme mali viac penazi, kupim vysokopodlazak jedine od Ikarusu, a to seriu 4x5. Ale Ik ma zase strasne drahe nahradne diely. Takze pre chudobny DP, ako je Presov, moc ina volba nie je a preto ich povazujem pre sucasny Presov za idealne.
ceco
1, Trejsina /21Tr/ moze mat automaticke spustanie zberacov - treba par desiatok tisic na jedno vozidlo /SKK/
2, DO kopca to s dieselagregatom nevyjde viac ako 15 km/h /zbohom Dlhe diely na trejsinu, treba tam dat troleje na plnu premavku/
3, Ten dieselagregat je fakt len nudzovy, nevytiahne viac ako 35 km/h na rovnej ceste /zbohom Zelezna, vsak tam su tie macacie hlavy a cesta je deravejsia ako Emental, tam by sa to nove vozidlo donicilo po troch dnoch.../
Takze trejsina na diesel fakt asi len pri vypadkoch...
Mohla by vsak zachadzat v Trnavke, Dolnych Honoch - tam je to rovne a na rychlosti moc nezalezi; skor ako pomocny spoj; alebo ako nocak so zachadzanim.