Reply on: Mischo1 #137991:
Je to nepotrebné. Prekladať linku s krátkymi vozidlami s linkou s kĺbovými vozidlami je somarina. Podľa mňa by L133 mala ísť 2min po L33, teda pozbierať to čo sa nezmestilo do L33 a nie aby to bolo naopak, že sa všetko nahrnie do L133 a L33 ide prázdna. Myslím, že trolejbusová trať sa stavala pre to aby tam premávali kapacitnejšie trolejbusy a nie 12m smrady. Radšej mohli postaviť trolejbusovú trať na letisko, alebo spraviť trolejbusovú trať do Petržalky. Určite by sa dočkali trolejbusy väčšej vďaky ako na DD.
no.ev.di.
Ale všímam si aj to, že ľudia dávajú stále radšej prednosť električke na nábreží ktorá príde každých 2-3min ako L133, ktorá príde každých 12min, po novom 6min. Ak sa DPB snaží ľudí presunúť z električiek do autobusov, resp. jedného volebného autobusu, tak je to pekné svinstvo. Dnes som videl ako "super-duper-eno-nuno funguje" efektivita nasadzovania vozidiel. Ako prvý ide plný Tedom na L133 (cca 70-80 os), potom 18metrový trolejbus na L33 s 30-50 ľuďmi, rovnako aj Solaris na L32 s 30-50 ľuďmi. Ak uvažujem, že 18m voz má kapacitu 120os, 15m má 100os a 12m má 80os., tak za ponúkanej kapacity 2100os/h v špičke sú poobede spoje na DD využité dokopy na 50-60% a to DPB pripadá byť asi veľmi efektívne. Za to na takú L41 sú strašne lakomí pridať jedno vozidlo aby mala ako taký zapamätateľný interval a dôstojnú prevádzku a nie ešte horší ako linka kdesi do Spaľovnej a k Povodiu Dunaja. Ešte som nemal tú česť vidieť L36 a ani nechcem. Dúfam, že skôr než sa rozhodnem ňou ísť tak ju zrušia.