Ja som už tiež mal ten návrh na papieri, že terajšia 33ka by bola len ako doplnok k električkám,s tým že by sa urobil okruh ako stará abusová L33 ( cez Segnerku )
L32- 25 TR - 12,20,12,20 - Kukl-Molecova-(Grunty)-Kramáre-HS-(AS)
L33- 25 TR - 12,20,12,20 - Kukl-Molecova-nábrežie-AS-(HS alebo Ružová dolina)
L133-14 TR -12,--12,-- - Kukl -Segnerova-Molecova-Kuklovská
...na úkor toho, že tedomy mohli čiastočne nahradiť zopár karos na iných linkách. A na L95 zostáva 4min interval ráno, L94, L87 sólo bez zmeny intervalu, atd.
no poobede L33 by chodila v 5 min a 133 v 10 min a do toho vložiť spoje L32. Na 33/1 by chodila nejaká 15TR alebo 14TR ako to bolo kedysi, srať na nízkopodlažnosť bude tu toho dosť. Keby DPB dostal financie z eurofondov mohol by spraviť trolejové vedenie k autobusovej stanici a spraviť linku z Kuklovská-molecova-lafranconi-novy most-mala scéna-autobusová stanica-košická-novohradská-miletičova ružová dolina a spät-L133, a L32 potiahnúť z Kuklovskej-novy most autobusova stanica-hlavná stanica, tým by sa nahradila trolejbusová L210, linky L 133 a L32 by mali interval 12min čím by sa spoločne vytvoril interval 6 min na nábreží a do toho by sa ešte vložili spoje L33 ktorá by premávala len v špičke.
L133-(12/20/12/20)
L32-(12/20/12/20)
L33-(12/-/12/-)
Na linkách by premávali 18 metrové T-busy
Ale toto všetko je iba vo hviezdach žiadne peniaze z eurofondov nebudú nové T-busy tiež a doprava na DD sa bude stále dookola riešiť.
DPB fakt šibe, posilnenie na L133 na rannej špičke chápem ale načo poobede tam by stačil 10min interval a keby už chodievali od 13:00, ak to dobre počítam tak je to 10 Autobusov čo budú jazdiť na DD, jedno je už asi isté že sa tam neobjavia solarisi.
Ty si aj v počítačoch taký sprostý ako v MHD ? ? Však dokument v OpenOffice.calc sa dá uložiť aj vo formáte .xls.
Zašli, zašli - s499(bodka)1(zavináč)centrum(bodka)cz.
Tak podporuj nášho Dunča, volá sa Frei Malý Bysterec!
S499.1023
Zašli, zašli - s499(bodka)1(zavináč)centrum(bodka)cz.
Tak podporuj nášho Dunča, volá sa Frei Malý Bysterec!