Treba vydržať do volieb a linka 133 sa vráti do normálu ( 12 min. interval ) alebo sa zruší. Aj keď jej opodstatnenie sa zvýši dokončením Eurovey a Twinshity.
Je to nepotrebné. Prekladať linku s krátkymi vozidlami s linkou s kĺbovými vozidlami je somarina. Podľa mňa by L133 mala ísť 2min po L33, teda pozbierať to čo sa nezmestilo do L33 a nie aby to bolo naopak, že sa všetko nahrnie do L133 a L33 ide prázdna. Myslím, že trolejbusová trať sa stavala pre to aby tam premávali kapacitnejšie trolejbusy a nie 12m smrady. Radšej mohli postaviť trolejbusovú trať na letisko, alebo spraviť trolejbusovú trať do Petržalky. Určite by sa dočkali trolejbusy väčšej vďaky ako na DD.
ak mám byť sprostý tak ti poviem, že aspoň ak sa nájde na DD sebevrah nemusí sa hádzať po vlak alebo ísť zbytočné dole na Karloveskú ulicu. A k veci... Ak vidím koľaje, tak sa pozerám či po nich niečo nejde. To by potom mohol aj vlak pred každým priecestím spomaľovať na rýchlosť 10-20km/h keby náhodou dakto chcel prejsť... Samozrejme, vlak a električka sú dosť odlišné veci ale ani električka nemôže brzdiť všade a mnoho miest po svete z nej spravilo ozaj rýchly dopravný prostriedok. Avšak museli ľudia v tom meste pochopiť, že niečo musí električke ustúpiť a ak chceme mať cez el. trať prejazdy každých 100-200m, rátať s tým, že električka bude dávať prednosť chodcom, tak môžme rovno zabudnúť, že električka bude konkurencieschopná. Navyše tie trasy podzemného koľajového sytému v trasách električkových tratí sú nosenie vody do studne, lebo vyhodíme peniaze akurát tam kde už máme postavené električkové trate kde je ešte dosť kapacity na zvýšenie frekvencie spojov. Ak by sa mala budovať podzemná trasa tak jedine Dúbravka - TESCO - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Prievozská (cca) - Prievoz - Cint. Ružinov (obratisko REGIO liniek,P+R) - Vrakuňa/P.B. Neviem prečo sa neschopnosť magistrátu a DPB zabezpečiť bezkolíznosť alebo minimalizovať prejazdy a zdržania električiek má zakrývať ponúkaním vybudovania podzemnej dráhy. Navyše jednotlivé radiály nemajú žiadne varianty napojenia na sieť v centre. Napr. taká Ružinovská radiála by si zaslúžila spojenie s centrom cez AS.
Povie mi niekto kedy konecne odstrania z Ykarusov tie plesnive hnede uchytky zavesene na tyciach? Ci to naozaj nikomu nevadi? Za prve uz sa toho nikto nechyta (hmm preco asi), za druhe pochybujem, ze nove uchytky by boli taka obrovska investicia..
také eso by bolo asi ciknuté,
viesť koľaje stredom alebo pri chodníku by v súčasnej dobe bolo asi čertako diabol,
schválené ÚPD, napr. UŠ, ktoré sú podkladom ZaD 02 ÚPN BA 2007, ani zamýšľané ÚPZ, s koľajami nerátajú,
každý dokument možno upraviť, zvlášť, ak si zmenu vyžaduje niekto "dôležitý",
aj križovatka sa dá celá prestavať, aj Molecova sa dá v závere inak vyspádovať,
len jedno by sa asi nedalo - zaručiť bezpečnosť chodcov bez vybudovania niekoľkých semafórov, proti čomu sú výhrady,
aj plynulosť dopravy aspoň na súčasnej úrovni by bola asi minulosťou,
sny o koľajovej doprave na DD trvajú, z električky sa prešlo na NKS MHD,
ÚPN BA 2007, záväzná časť, bod C.7.2. mestská hromadná doprava,
rezervovať koridory pre výstavbu nosného koľajového systému MHD:
trasa A: Dúbravka - Karlova Ves - Dlhé diely - Kamenné nám. - Karadžičova - Trnavské mýto - Filiálka - Predmestie
povrch na DD je už obsadený, tak asi pod zemou
možno za chvíľu si dakto z KV hodí do rúk eso v podobe električky na DD a do 10r. od výstavby trolejbusovej trate sa trolejbusy z DD odpracú a jediné čo po nich zostane bude akurát tichá spomienka na vyhodené peniaze a predvolebné autobusové linky...
Aj vtedy sa niekto prikláňal radšej k električke ako t-busu a, ževraj bola vypracovaná aj nová štúdia (škoda, že sa niekde nedá zohnať)... Zaujímave, že už v roku 2000 chceli kúpiť duobusy, ale vtedy ešte neexistovali akože duobusy 25Tr, takže by pravdepodobne kúpili plnohodnotné duo busy resp. neexistovali aj 22Tr s diesel-naftovým agregátom?
Tá stavba trolejbusovej trate na DD sú vyhodené peniaze! Električky jazdia celkom voľné, tak neviem prečo musí existovať L133?! Kľudne môžu zrušiť L17.
Ale všímam si aj to, že ľudia dávajú stále radšej prednosť električke na nábreží ktorá príde každých 2-3min ako L133, ktorá príde každých 12min, po novom 6min. Ak sa DPB snaží ľudí presunúť z električiek do autobusov, resp. jedného volebného autobusu, tak je to pekné svinstvo. Dnes som videl ako "super-duper-eno-nuno funguje" efektivita nasadzovania vozidiel. Ako prvý ide plný Tedom na L133 (cca 70-80 os), potom 18metrový trolejbus na L33 s 30-50 ľuďmi, rovnako aj Solaris na L32 s 30-50 ľuďmi. Ak uvažujem, že 18m voz má kapacitu 120os, 15m má 100os a 12m má 80os., tak za ponúkanej kapacity 2100os/h v špičke sú poobede spoje na DD využité dokopy na 50-60% a to DPB pripadá byť asi veľmi efektívne. Za to na takú L41 sú strašne lakomí pridať jedno vozidlo aby mala ako taký zapamätateľný interval a dôstojnú prevádzku a nie ešte horší ako linka kdesi do Spaľovnej a k Povodiu Dunaja. Ešte som nemal tú česť vidieť L36 a ani nechcem. Dúfam, že skôr než sa rozhodnem ňou ísť tak ju zrušia.
pardon ale môj dokument má príponu *.ods ale aj tam ako som teraz skúmal je rolete z množstva ponúk aj *.xls, a mnoho iných takže pohoda. Sprostý nie som čo sa týka PC, rozhodne nie, ale niesom ani preborník dosahujúci kvalít informatika. Chceš aby som ti zaslal ten môj výplod teda ako som podelil tie pásma pre BID?
P.(e)S.: Čo sa týka hafov, tak ja akurát pozerám, nejak nefandím extra, najradšej mám huskyho, malamuta, akita-inu a bobtaila ☺ tento rok v máji bol unikátny husky v Inchebe - mal hrdzavú srsť a aj ňufák mal taký do ryšavo-hneda, nevedel som sa ho napozerať. Keby som nežil v paneláku tak určite si kupujem huskyho, aspoň by som s ním musel vonku behať ?
však ale čo nemám kecať keď v tom dokumente na ktorý tu bol aj link je záver celej dokumentácie a skúmania možných variantov neodporúčané, resp. veľmi náročné vybudovať električku na DD. Ja som si to nevymyslel...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.