Reply on: 5:12 #131849:
12: tento variant (návrh) poznám, tých 26 min. je hypotéza v ideálnom prípade, skúsme prepočet pre najmenej výhodné podmienky v zime (nie poľadovica), podľa mňa by to bolo na hranici 35 min., čas však nie je podstatný, na tomto variante je predovšetkým zaujímavé zvýšenie dopravnej obsluhy územia, nevýhodou je potreba osobitných opatrení pre protismerné vedenie liniek - z Hodžovho nám. cez Tichú do Slávičieho údolia, ak ma pamäť neklame, tak niektoré jednosmerky by museli byť presmerované, alebo zrušenémožno by to šlo aj tak, že z DD i DU s prestupom v KV do centra by sa išlo cez Slávičie a v opačnom smere by sa išlo po Staromestskej, nábreží Dunaja a Botanickej s odbočkou do Mlynskej doliny, aby sa domov mohli dostať aj ľudia zo Slávičieho a Tichej, to by totiž trvalo len cca 15 min., dúfam, že ma "nezabijú" odporcovia súbehov dopravných subsystémov vrátane elektrických trakcií,
k argumetu o využití na prestupy z DU a La i samotnému spojeniu DD na Hodžovo nám si dovolím poznamenať, že po rekonštrukcii tunela bude oveľa efektívnejšia možnosť - električkou na Obchodnú, viem nerieši obsluhu Slávičieho údolia a Tichej, ale podobných častí mesta je viac, preto by pre nich mali zriadiť obdobu DD-lokálky L35, ktorú by neskôr bolo možné nasmerovať na Staré grunty a späť
Majo
Re #131843 vlado13: Prečo by to malo trvať cez Staré grunty o 5 minút dlhšie? Pochybujem, že až o toľko...
Re #131833 MatejBA: Už sa láskavo zobuď, resp. si zlož ružové okuliare. Kým bude tá trať dokončená, bude mať už dávno DPB nové vedenie a ak bude mať rozum, budú na DD prevažne 15Tr(M). Dvojmotorové 15Tr(M) sú aj tak lepšie do tých kopcov než jednomotorové 25Tr.