Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #131846:
No ok asi je to veľmi tmavá modrá, ale ja mám vždy z toho dojem že to je čierna ☺
Reply on: vlado13 #131843:
Mňa zaujalo, že v nákrese je zatrolejovaná trať v trase 32-ky i cez Staré grunty. Ja si myslím, že 32-ka by mala ostať v dnešnej trase (aj keď, ak by išla cez Staré grunty bez zacházky na Baníkovu, jazdná doba by vychdázala približne rovnako ako dnes so zachádzkou) a cez Staré grunty by bola ďalšia linka, ktorá by končila na Riviére ako 33 a na druhom konci, od Hroboňky, by šla napr. ako 41. Tak by bol priateľný prestup na električky z Dlhých dielov aj z Gruntov. Po zatrolejovaní Patónky by bolo na zváženie potiahnuť 207 k Vojenskej nemocnici, pretože tým smerom sa nedá riadne prestúpiť.

Re #131849 5:12: Zatrolejovať Grunty s Tichou a súčasnú tarsu 32 by bol ideálny stav, ale nie som si istý, či sa Tichá/Slávičie údolie vôbec bude robiť (rekonštrukciu cesty myslím).
Reply on: 5:12 #131849:
12: Ale terajšie vedenie necche viesť linku 32 cez Staré Grunty. Je to vidieť aj z toho plániku... A prečo? Už sa k tomu vyjadrovali (asi prvý krát rozumnú myšlienku povedali), že z DD ti príde už plný trolejbus a už by sa ti nikto nezmestil na Starých Gruntoch doň (teda určite v rannej špičke). A keď si ešte vezmem do úvahy, že to niekedy budú používať študenti z internátov hlavne okolo piatka na cestu smerom na Hl. Stanicu tak by sa tam už vôbec nezmestili. Preto je aj na tej mapke trasa okolo Botanickej (32) a potom trasa cez Staré Grunty (žeby nejaká 36?).
Reply on: 5:12 #131849:
12: Zas sa do toho úplne nerozumieš. Ľudia z Lamača a časť aj z Dúbravky si radšej vystúpi na Patrónke a pôjde 207, ako voziť cez Kooperativu.
Reply on: vlado13 #131844:
Keby sa podarilo potiahnúť trať zo Starých gruntov cez celé Slávičie údolie až na Tichú, tak by sa dalo z Dlhých dielov pohodlne dostať na Hodžovo nám. za 26min bez prestupu, čo dnes ide najkratšie v špičke za 28min a mimo nej to trvá od 30 do 35min. Navyše si zober, ten luxus nového spojenia Karlova Ves - Hrad, a Dúbravčania rovnako by mohli po prestupe na t-bus využívať toto spojenie. Navyše aj Lamačania by mohli prestúpiť z L30 na novú t-bus linku na "ZOO" a ísť tak rýchlo na hrad. V súčasnej dobe musia ľudia z menovaných m.č. na Hodžovo nám. alebo Lamačania L63 na Kooperativu, tam ešte prestúpiť na niečo čo stojí na Karpatskej a odtiaľ ísť L203, alebo na SAV prestúpiť na linky na smer Hodžko a tam prejsť na druhú stranu k 203 a 207.
chcem by som sa spytat, ze kto rozhoduje o vymenach pristreskov na zastavkach? lebo na drobneho menia cervenu laminatovu za jeden sklenny pristresok..viem si predstavit ako sa tam rano vsetci pomestia
Nepoviem cas a miesto, ale zazil som zaujimavu situaciu, s ktorou by asi policajti nesuhlasili, ale mna ako fanusika MHD vyrazne potesila. a sice, bratislavskou preferenciou sa moze inspirovat nejedno mesto, ktore chce obyvatelom arogantne dokazovat, ze si mozu pytat preferenciu MHD kolko sa im len chce. A tak som zazil zaujimavy ukaz, ze vodici MHD, ktori su tiez zastancami preferencie MHD s prioritou na elektricku sa rozhodli, ze zacnu elektricku preferovat sami. Ked prichadzala elektricka k nemenovanej krizovatke a semafor ju samozrejme chcel zastavit na kus reci, tak nepocital s tym, ze na ceste je prvy pred krizovatkou autobus. Elektricke dal teda stoj a autam volno, avsak autobus gentlemansky pustil elektricku a az potom isiel. Schvalne neuvadzam ziadne blizsie podrobnosti, aby nemohli mat tito vodici problemy, ale vyrazne ma to potesilo ?
Reply on: Mike #131842:
Čierna? Nie náhodou tmavomodrá? A nohavice nemusia nosiť tí vodiči, ktorí nemajú v kabíne (funkčnú) klimatizáciu.

Re #131843 vlado13: Prečo by to malo trvať cez Staré grunty o 5 minút dlhšie? Pochybujem, že až o toľko...

Re #131833 MatejBA: Už sa láskavo zobuď, resp. si zlož ružové okuliare. Kým bude tá trať dokončená, bude mať už dávno DPB nové vedenie a ak bude mať rozum, budú na DD prevažne 15Tr(M). Dvojmotorové 15Tr(M) sú aj tak lepšie do tých kopcov než jednomotorové 25Tr.
Reply on: MatejBA #131835:
to už znie úplne inak, hotový šepot kvetín ?
Reply on: luky133 #131831:
ak má ísť t-bus z DD na hl. stanicu, tak asi to bude znamenať nájhrau busov na L32,
z mapky je jasné, že chcú zatrolejovať úsek Patrónka - Brnianska - Pražská po trat na Kramáre,
ak má tadiaľ premávať nejaká linka aj smerom z Pražskej do Mlynskej doliny, potom asi bude treba zatrolejovať aj Pri Suchom mlyne pre ľavé odbočenie, križovatka s Limbovou už bude dosť prehustená trolejmi a ich výhybkami, prídu na rad asi semafóry,
Reply on: luky133 #131820:
záleží od toho, či to chcú potiahnuť cez Staré grunty na Patrónku, alebo cez Slávičie údolie na Červený kríž, alebo oba varianty,
20 T-busov, to vyzera na viac ako nahradu L32, doba cestovania z DD na Patrónku, Kramáre a ďalej sa predĺži, dnes L32 na jazdu medzi zastávkami Molecova a pri Suchom mlyne potrebuje 9 - 10 min., cez Staré grunty a Mlynskú dolinu to bude trvať asi 15 min.
bude zaujímavé ako bude DP navrhovať prestup medzi t-busmi a električkami, hlavne ak sa rozhodne realizovať návrh zámeny trás L32 a niektorých L33 - Janotova - Karloveská / Molecova
Reply on: TeBeCe #131832:
Ja som zas za posledné dni nemal šťastie stretnut niekoho bez uniformy... a dnes uz aj vacsina t-busakov mala uniformy ? ?
aby bolo jasne uniformy = cierna polokosela s kratkym rukavom s malym cervenym logom dpb ? nohavice neviem ci su opvinne a kto ich nosi, vacsina vlcakov aj tak nepozera vodicovi na nohy ☺ ?
Reply on: M3go #131839:
Podobne som sa ja pytal, preco zvysna 25Trka nejazdi po meste a kebyze je vypadok na DD tak dojde na ne a na tu linku v meste daju zalozak... Ale nejazdia asi preto lebo iste vedenie istej nemenovanej akciovej spolocnosti a iste predstavenstvo v nej s istym predsedom na jej vrchu si mysli, ze su urcene len na DD. ?
Reply on: M3go #131839:
Podla neoficialnych info od vodica tbusu 67xx im uz skoncila zaruka a boja sa ich davat inam.
Reply on: luky133 #131838:
Mna skôr zaujima prečo cez výkendy su 25Trky odstavene vo vozovni a nejazia na mimodielenských linkach...
Reply on: Puki #131837:
No nebudú tam jazdiť, lebo by pán Z. stratil veľa volebných preferencií... Ako by vyzeralo kebyže pred voľbami začnú jazdiť miesto nových trolejbusov staré? To by sa znížil rating. ? ? ? Ale čo bude po voľbách je už otázne 🙂
Reply on: luky133 #131831:
Napojenie trate na DD neznamená, že vám tam nemôžu jazdiť aj bežné T-busy. Mňa skôr zarazila táto veta ale zase čo čakať od NČ: Opotrebovanosť vozového parku je najmenej citeľná práve v prípade trolejbusov.
Reply on: luky133 #131831:
ta cena 664 tisic eur (alebo 20 melonov SK ) sa mi zda dost malo nato, aby bola na Gruntoch + napojenie az na Patronku nova trat - ved len trat na DD bez otocky na Molecke vtedy stala 54 milionov a to uz boli stlpy na Dlhacoch.
Reply on: MatejBA #131833:
a este ked vidim, ze na DD (na molecku) pojdu 2 trate tak tipujem, ze bude este linka 36 ktora pohlti 4-8 trolejbusov s klimou ?
Reply on: luky133 #131831:
Pán Z ma umna jede nbod za to že nedal troleje cez nábrežie tým pádop nepokazil výhlad s nábrežia na hrad 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.