Nepoviem cas a miesto, ale zazil som zaujimavu situaciu, s ktorou by asi policajti nesuhlasili, ale mna ako fanusika MHD vyrazne potesila. a sice, bratislavskou preferenciou sa moze inspirovat nejedno mesto, ktore chce obyvatelom arogantne dokazovat, ze si mozu pytat preferenciu MHD kolko sa im len chce. A tak som zazil zaujimavy ukaz, ze vodici MHD, ktori su tiez zastancami preferencie MHD s prioritou na elektricku sa rozhodli, ze zacnu elektricku preferovat sami. Ked prichadzala elektricka k nemenovanej krizovatke a semafor ju samozrejme chcel zastavit na kus reci, tak nepocital s tym, ze na ceste je prvy pred krizovatkou autobus. Elektricke dal teda stoj a autam volno, avsak autobus gentlemansky pustil elektricku a az potom isiel. Schvalne neuvadzam ziadne blizsie podrobnosti, aby nemohli mat tito vodici problemy, ale vyrazne ma to potesilo ?
MatejBA
6 uz je
20 bude
--------
6 nevyhovuje (bez klimy)
20 vyhovuje (s klimou)
--------
na 33 treba 6-7 trolejbusov +1 ZV
na 32 treba 4-7 trolejbusov +1 ZV
na vypravu 32/33 bude treba
najmenej 12 trolejbusov s klimou
najviac 16 trolejbusov s klimou
--------
6 bez klimy + 4-8 s klimou pre zvysok mesta ? ?