ak má ísť t-bus z DD na hl. stanicu, tak asi to bude znamenať nájhrau busov na L32,
z mapky je jasné, že chcú zatrolejovať úsek Patrónka - Brnianska - Pražská po trat na Kramáre,
ak má tadiaľ premávať nejaká linka aj smerom z Pražskej do Mlynskej doliny, potom asi bude treba zatrolejovať aj Pri Suchom mlyne pre ľavé odbočenie, križovatka s Limbovou už bude dosť prehustená trolejmi a ich výhybkami, prídu na rad asi semafóry,
záleží od toho, či to chcú potiahnuť cez Staré grunty na Patrónku, alebo cez Slávičie údolie na Červený kríž, alebo oba varianty,
20 T-busov, to vyzera na viac ako nahradu L32, doba cestovania z DD na Patrónku, Kramáre a ďalej sa predĺži, dnes L32 na jazdu medzi zastávkami Molecova a pri Suchom mlyne potrebuje 9 - 10 min., cez Staré grunty a Mlynskú dolinu to bude trvať asi 15 min.
bude zaujímavé ako bude DP navrhovať prestup medzi t-busmi a električkami, hlavne ak sa rozhodne realizovať návrh zámeny trás L32 a niektorých L33 - Janotova - Karloveská / Molecova
Ja som zas za posledné dni nemal šťastie stretnut niekoho bez uniformy... a dnes uz aj vacsina t-busakov mala uniformy ? ?
aby bolo jasne uniformy = cierna polokosela s kratkym rukavom s malym cervenym logom dpb ? nohavice neviem ci su opvinne a kto ich nosi, vacsina vlcakov aj tak nepozera vodicovi na nohy ☺ ?
Podobne som sa ja pytal, preco zvysna 25Trka nejazdi po meste a kebyze je vypadok na DD tak dojde na ne a na tu linku v meste daju zalozak... Ale nejazdia asi preto lebo iste vedenie istej nemenovanej akciovej spolocnosti a iste predstavenstvo v nej s istym predsedom na jej vrchu si mysli, ze su urcene len na DD. ?
No nebudú tam jazdiť, lebo by pán Z. stratil veľa volebných preferencií... Ako by vyzeralo kebyže pred voľbami začnú jazdiť miesto nových trolejbusov staré? To by sa znížil rating. ? ? ? Ale čo bude po voľbách je už otázne
Napojenie trate na DD neznamená, že vám tam nemôžu jazdiť aj bežné T-busy. Mňa skôr zarazila táto veta ale zase čo čakať od NČ: Opotrebovanosť vozového parku je najmenej citeľná práve v prípade trolejbusov.
ta cena 664 tisic eur (alebo 20 melonov SK ) sa mi zda dost malo nato, aby bola na Gruntoch + napojenie az na Patronku nova trat - ved len trat na DD bez otocky na Molecke vtedy stala 54 milionov a to uz boli stlpy na Dlhacoch.
To vies musis pocitat takto:
6 uz je
20 bude
--------
6 nevyhovuje (bez klimy)
20 vyhovuje (s klimou)
--------
na 33 treba 6-7 trolejbusov +1 ZV
na 32 treba 4-7 trolejbusov +1 ZV
na vypravu 32/33 bude treba
najmenej 12 trolejbusov s klimou
najviac 16 trolejbusov s klimou
--------
6 bez klimy + 4-8 s klimou pre zvysok mesta ? ?
S tým prepojením na DD to bude sranda ešte. Kadiaľ to vôbec chcú robiť? Chcú to cez nábrežie a Staromestkú, alebo cez Staré grunty, Mlynskú dolinu a Patrónku, alebo cez Botanickú, Mlynskú dolinu a Patrónku? Alebo nebodaj sa odhodlajú na Staré grunty - Slávičie údolie - Tichá? Tiež by ma zaujímalo, že či všetkých 20 ks 25Tr bude určených na trolejbusové linky na DD. Ak áno tak by ma to riadne nasralo. Aby sa na 201,202,208 a 212 ľudia vozili v 15TrMkách tak to by bolo priveľa už ☠
12: Písali tam, že až k letisku pôjde a pokiaľ som sa pozeral dobre do mapky tak cez Avion pôjde.
Re #131823 Solider: Spomínali tam len tieto tri s tým, že prepojenie trate na DD je úplne prioritné.
Re #131825 Petto: Necitovali pri tých nových trolejbusoch priamo Záhradníka, ale písali, že dokúpia 20 veľkokapacitných trolejbusov a ďalej písali, že presne také isté, ako jazdia na Dlhé diely... A k tej klíme, vieš Dlhodielčania teraz čítali o nových kĺbakoch s klímou takže by sa im istotne nepáčilo, že nové trolejbusy ju nebudú mať a znížia sa percentá.... ?
Re #131823 Solider: Asi chcú obnoviť historickú trať ? ?
Re #131824 MatejBA: Pokúsim sa to naskenovať.
12: Kedze 68 nevedia stale posilnit - nemaju zrejme cim , tak asi by ani tbus velmi nepomohol. Tam treba kapacitnejsie vozidlo - ak by aj boli teda dalsie Capacity u nas - mali by mat mensi pocet sedadiel hlavne v prednej casti - lebo vzadu to asi velmi nejde ako ubrat.
Neviem čo sa chcú trtošiť s AVIONom, mali by tú trať skôr kvôli letisku spraviť. AVION si za tú trolejbusovú trať platiť nebude a nevidím dôvod prečo by sa mala robiť trolejová stopa až ku vchodu. Navyše ak 61 bude premávať cez Ivanskú cestu (ak nezavrú priecestie), tak jediné čo bude môcť trolejovú trať na Galvaniho využívať bude linka 63, ale to by musela existovať trať do Lamača. Skôr by mohli zatrolejovať trať linky 68.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav