Už len v tom, že by zaseknutie tlačidla výhybky malo nejakú súvislosť s vekom vozidla, o električkách na dožitie, o potrebe skúseností, o električke zlořženej z dvoch...
Keď tu teraz tak často píšeš, tak využije toho a chcem sa ťa opýtať čo napr. konkrétne dotyčná vodička električky tresla hlúposť? Nepýtam sa to preto, že by som pochybol o tvojom tvrdení no seriózne bez výsmechu chcem počuť tvoj názor. ? dik vopred ?
Tak si vyjasnime, o čom sa bavíme.
1) ELEKTRIČKOVÁ trať do Wolfsthalu bola zlikvidovaná hneď po 2. sv. vojne.
2) ŽELEZNIČNÁ trať Z PETRŽALKY DO KITTSEE bola zrušená o niečo neskôr po vojne.
3) ŽELEZNIČNÁ trať z Filiálky DO PETRŽALKY bola zlikvidované po dostavbe autostrádno-železničného mosta.
Mám CP z roku 1929/30. Samozrejme sú ako v každom CP aj odchody opačne z Viedne. Medzi Kopčanmi a Bratislavou, sú len odchody z Bratislavy a opačne, teda žiadne zastávky medzi nimi nie sú uvedené. Taktiež medzi Kopčanmi a Viedňou sú len zastávky Berg-Hainburg-Gross Schwechat a potom až konečná Viedeň. Možno že tam chýbajú ešte zastávky, alebo možno že vtedy to stálo len tu. Vzdialenosť bola 62KM. ?
O Viedenskej električke som spomínal v príspevku #129846
Ja ešte doplním. Jazdná doba trvala približne 2h 30min. A medzi Bratislavou a Kopčanmi trvala väčšinou 20minút. Jazdilo sa bez obmedzenia, ako som už písal tie odchody. Ešte je tu aj poznámka: Mezi Kopčany a Bratislavou doprava bratislavskou pouliční drahou. A samozrejme číslo trate je 360. ? Taktiež bola ja trať 359. Petržalka-Kopčany-Parndorf v provozu rak. spolk. drah ?
čiže tá električka mala na svojej trati dva rozchody? Priznám sa, históriu tejto električky som čítal veľmi dávno ale v Rakúsku sa z tej trate stala súčasť železničnej siete a u nás to teda bola súčasť mestskej električkovej? to ma poplietlo
Áno, zamyslel som sa a po zamyslení mi vyšlo, že by to nebola taká katastrofa. Premávali by do 23 linky 1,5 a 9. Lebo pokiaľ viem 4 končí medzi 21-22, namiesto 12 by premávala 5 a 9 by bola gratis. Čiže celodennú premávku by mali linky 1,5 a 9, najkratšie by premávala 17, potom 12, ktorá by končila o 20 a 4 o 21:30 (cca). Nie je lepšie ak premávajú namiesto dvoch liniek, ktoré len komplikujú cestovanie a zbytočne pridávajú prestupy, ešte pri tom blbom intervale 20min vo večerných hodinách, radšej jedna priama cez centrum? Tiež neviem na ktorý prd premávajú 3 linky zo západu na HL.ST. By tam neuškodilo keby dačo chodilo len počas špičky. Okrem toho, už keby bolo neviem ako zle, tak neskoro večer nie je 201 tak plná aby neodviezla pár ľudí na Záhradnícku a tam si prestúpili na električky do Ružinova (8,9,16). Už keby sa niekto nevedel dočkať tak by mohol ísť aj 61,74 alebo 210 na Ružinovské eliny, resp. aj Račianskej a Vajnorskej radiály. Ešte sa vrátim k tomu čo si písal. Takže namiesto 2 električiek ako je to teraz po 22 by z Karlovej Vsi šlo o jednu viac, pričom v Dúbravke by to bolo len prehodené, že 5 by premávala za linku 12. Ešte dúfam, že za ten rok rekonštrukcie tunela v DPB dopne dakomu v gebuli, že by bolo načase zmenšiť počet liniek a zlepšiť interval.
Tak teraz samozrejme hlásaš bludy ty. Viedenská tzv. električka samozrejme BOLA kompatibilná s mestskou sieťou (jazdila v BA na 550 V =, vo Viedni na 600 V = a v medzimestskom úseku na 15 kV/16 2/3 Hz) , čo sa týka napájania (ako by asi inak jazdila po spleti okolo Divadla?) a po moste jazdila po cestnej časti. Železnica do Petržalky cez Starý most nebola zrušená v 50. rokoch ale až po výstavbe trate cez ÚNS a Petržalka nebola niečo medzi obcou a záhradkárskou kolóniou ale jednou z najväčších obcí bez mestského štatútu na Slovensku
Tak potom sú tieto fotky nesprávne popissované ako zvyšky viedenskej električky.
Tieto kolaje musia byť zvyškami trate idene lebo sa oriecestím (ktoré je odfotené aj na IMHD je vidno už len podvali z tejto trate äaj tento záber je na forkách IMHD s popisom zvyšky viedenskej električky....). Ak by to bola vlečka do matadoru, určite by nekončila pár metrov od dialnice a nebola by z nej zlikvidovaná iba niekoľkometrová časť, ke´d sa už nepoužíva celá vlečka.
Toto viem z IMHD, rwsp. knohx o histórií električiek v BA. Ale nijkde nie je písané prečo sa zachovala nikam nevedúca časť trate, ktorá sa na bratskej dokoca rozvetvuej až na4 kolaje, ktoré sa znova spájajú na už spomínanom priecestí na ktroom táto trať def. končí a odkiaľ porkačujú už len podvaly, rovnako ako sa nikde nedočítam kto a kedy túto trať zrušil.
brefos