Dnes voz 4113 bol zastavený policajtmi, kusok za zastavkou Farskeho smer Nemocnica Antolska linka 99/10, odchod do vozovne s rozbitym sklom co zostalo po vyklapacej casti okna na strane s oknami (lava strana) tretie okno.
Prewto som v tom príspevku zdôrazňoval "vypínač dverí do nuly" ? . Keďže ja som vždy cúval s nahodeným druhým vozom, nemusel som sa potom už vlamovať do kabínky. Raz mi však cúvanie zo zadného panelu pripravilo horúce chvíľky, keď mi vyskočil brzdový pedál skrzevá vydratého "polmesiaca" v radiči zo zaparkovanej polohy a ja som sa blížil k vozu sotjacemu za mnou a ono to nebrzdilo. Tá desatina sekundy, kým mi doklaplo, že tam mám aj BS, bola ku*ewsky dlhá.
Taktiež si v dobrom spomínam na ing. Debnára v kurze na súpravy (vtedy sa robil až po 3 mesiacoch jazdenia na sólach/kachnách, pričom SU sólo nejazdili) na dotaz, čo že to vlastne je ten prepínač "Ovládání zadní panel": "To vám nebudem vysvetľovať, keďže sa to nesmie používať" ? .
No tresol som sprostoť. Druhé vozidlo má dodržovať bezpečnú vzdialenosť a neprekračovať max. povolenú rýchlosť. Ale keď ide prvý aj druhý viac ako 50 rozhodne obidvaja porušujú predpisy takže aj ten prvý svojou jazdou vytvára možnosť na kolíziu, predsa pri 60km/h je ťažie reagovať včas ako pri 40km/h, okrem toho ak sa chystá odbočiť cez protismer do parkoviska, tak by mal dať smerovku a primerane tomu spomaliť aby potom nebrzdil zo 60 náhle keď sa trubiroh uvedomí, že tu chce parkovať. To tiež nie je úplne v poriadku nie? To je akurát taká blbá situácia, že ak ide auto od Námestia hraničiarov a ide do parkoviska tak spoza stromov nevidno tak ľahko autá idúce zo smeru DK Zrkadlový háj, čiže ak dakto z toho smeru ide 60 a viac, tak veru je ťažko potom v poslednom momente dačo spraviť. To že tu IAD idú ako drbnutí, svedčí aj to, že od Nám. hraničiarov idú ako o preteky a potom pri zastávke Romanova majú problém ubrzdiť pred autobusom, ktorý sa rovná do križovatky na smer Jiráskova / Romanova. ?
držiteľov certifikátov, ktoré zaručujú "kvalitnú byrokraciu", trebars aj tých, čo ich získali certifikáciou (hodnotením) mimoslovenskými subjektmi, keďže sa spochybňuje (aj na tomto DF) objektivita slovenských certifikačných autorít
"nestihne zabrzdiť (jednoznačne chyba prvého vozidla ktoré nespomalí v dostatočnom predstihu " to myslíš vážnbe? tak ad 1) v obci je max. 50, takže ten druhý nemá čo ísť xxx-60 km/h a ad2) keď sa zrazia dve autá kufor vs. kapota, tak na vine je v 99% prípadoch ten "zadný" vodič, pretože existuje niečo také, ako "dodržiavaj bezpečnú vzdialenosť" jediný prípad, čo som počul,. že sa stal, tak bol na vine vodič prvého auta, keď sa na križovatke zrazil s busom, ktorý išiel za ním, al etým spôsobom, že pri rozbiehaní dal IGK spiatočku ?
Re #129794 2xT3SUCS: tiež si myslím, že mu asi nejaký "dobrosrdečný" cestujúci niečo povedal a potom sa to už viezlo... + teplo za oknom?
Re #129796 S499.1023: tu už dostali vodičáky takí ľudia, že by ho dostal aj on ?
Re #129814 kacka: prekvapuje? ja som minule videl niečo z tuším jari 2008
Re #129832 Martin Fundárek: nádhera ? čo takto to skúiť aj na L16 pri tescu? potom by sa možno tí ľudia na zastávke prestali furt vypytovať vodiča v prvom vozni, či nejde do Ružinova/Rače ?
Myslíš správne, momentálne platí druhý variant Len si ešte zabudol podotknúť, že odchod dozadu, kde si si "znamením vodičovi" dvere zavrel, resp. si jeho stlačením zistil, že sa môžeš vrátiť dopredu dať ten zabudnutý HVDR do nuly No a samozrejme po dokončení cúvania sa ešte bolo treba vlámať do zadnej kabíny a prepnúť HVDR tam a späť keď si si dvere nechcel rozťahovať (niektoré dverové spojky boli dotiahnuté fakt dosť silno)
Myslíš, že som už zabudol, ako sa ktorá súprava prepína ? ? Najzložitejšie je to u 2xT3SUCS ? : Prvý voz zaparkovať, otvoriť všetky dvere, reverz do nuly, vypnúť riadenie, vypínač dverí do nuly. Druhý voz zapnúť riadenie, reverz dozadu, zapnúť "Ovládanie zadný panel". A môžeme cúvať ? . Myslím, že potom sa menilo zapojenie RB tak, že sa mohlo nechať nahodené riadenie v prvom voze, len zaparkovať, reverz dozadu, OZP, HVDR do nuly a odchod dozadu.
Fakt sorry, ale neviem ako sa to vyhne domom, keď tie domy majú aj pozemky. ÚP je pekná vec ale je to grc, lebo neráta vôbec s komplikáciami, navrhuje veci hlavne ohľadom dopravy bez domyslenia a ako sa zapáči, dakedy aj v prípade trolejbusových tratí ako to ani nie je možné.
No teoreticky môže byť, ale tí majú na starosti aj oveľa dôležitejšie povinnosti ako strhávať neplatné oznamy a aj tie si plnia tak všeliako...
Napr. keby sme brali že kto oznamy do vozidiel vylepuje, tak sa to líši nie len podľa prevádzok, ale aj v rámci jednej prevádzky (to je jedno či A/E/T) je to vždy ináč podľa situácie...
Raz to dávajú vodičom pri nástupe do služby nech si to vylepia,. inokedy "kukačom" (=manipulačným vodičom) nech to lepia ráno pri výjazde do každého vozu, inikedy to lepia spomínaní dielenskí na kanáli...
a to by v ideálnom prípade malo platiť že kto oznamy do vozov lepí nech ich aj dáva dolu... ?
Tak povedzme si narovinu, ze su uplne na nic. Su tam len na zaklade EMTrestSyndromu.. niekto videl nieco efektne, tak sa to rozhodol naisntalovat bez ohladu na to ze v skutocnosti to nema ziaden zmysel, v tomto pripade je to dokonca este vacsia blbost..
LEDkovy transparent zobrazoval viac informacii (a kvalitnejsie) ako toto.
Mimochodom, uz hlasi zastavky v Hainburgu. "HauptpĽats" nemá chybu ? Steinerweg a Ungator som žiaľ nepočul..
Človeče, to ja som koncom týždňa v Prahe videl čosi, nad čím ešte teraz krútim hlavou. Z vozovne Střešovice vychádzala súprava, riadená z predného stanovišťa zadného vozňa, bez akéhokoľvek istenia vpredu. (Pre neznalých: vodič potreboval prestaviť súpravu na susednú koľaj a to sa v Střešoviciach nedá bez vyjdenia za bránu. Hneď za bránou je ale pomerne frekventovaná cesta a v jej strede vedie električková trať, po ktorej v súčasnosti chodia aj autobusy.)
brefos
Odchody Viedenskej električky zo stanice Kopčany (Kittsee) smer Wien, Grossmarkthalle platné od 6. októbra 1929.
5:00, 7:04, 10:14, 12:20, 14:50, 16:36, 18:20, 19:55 ?