Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #129772:
Ked sme uz pri tom stavani. Ta stavba na racku co ma byt dokoncena o dva tyzdne podla cedule, sa este ani nezacala stavat ?
Oznámenie územného konania o umiestnení stavby "Predstaničný priestor Hlavnej stanice ŽSR v Bratislave“
http://www.staremesto.sk/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=4108&Itemid=42
Reply on: S499.1023 #129770:
Faktom je ale to, že niektoré oblúky a výhybky sú v Bratislave zbytočne prudké - napr. na Trnavskom mýte...
Reply on: zakaznik #129733:
Asi preto, že sú tu úzke ulice s ostrými zákrutami? V Mníchove máš oblúky s polomerom až 14 metrov, v minulosti dokonca 10,5 m. Ono všeobecne vo svete jazdia električky mimo rýchlodrážne úseky podstatne pomalšie ako u nás. Často je rýchlosť mimo samostatné teleso obmedzená na 30 km/h.
Reply on: Martin Fundárek #129767:
Ja by som skôr povedal, že na kompetentných miestach sa zaoberajú len návrhmi dôchodcov. Pred necelým mesiacom som tu prezentoval návrh na úpravu trás liniek 65 a 67 vo Vrakuni/Pod. Biskupiciach, všetkým tu diskutujúcim sa to podľa ich reakcií pozdávalo, tak som to na Peonovo odporučenie poslal na DPB (na e-mail oddelenia informatiky a koordinácie dopravy aj na tú adresu zmenyMHD) a žiadna odpoveď mi nedošla a pochybujem, že sa tým vôbec niekto zaoberal. A bol to konštruktívny návrh s podrobne rozpísanými výhodami oproti súčasnému stavu, nie nejaké výkriky rozčúleného cestujúceho...
Reply on: TeBeCe #129660:
no to mi je teda dvojica - už len nad to dať titulok "Pat a Mat pracujú na preferencii" ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #129757:
Aj v civilizovanom svete odborníci rozhodujú o doprave aj podľa požiadaviek verejnosti. Ibaže u nás ľudia kašlú na všetko a nanajvýš si zanadávajú v krčme (prípadne na diskusnom fóre), ale keď by mali svoj názor ísť prejaviť na verejné zhromaždenie, prípadne napísať na kompetetné miesta, tak sa vyhovárajú na kadečo. A keďže následkom toho je jediným hlasom, ktorý sa ozýva, hlas dôchodcovský, prípadne slávičí, tak sa zdá, že ich úchylné predstavy zdieľa celá verejnosť. Preto tvrdím, že keď niekto hlása bludy, treba mu oponovať a nie ho ignorovať.
Reply on: Ike #129658:
Ten už je dlhší čas v delíriu, sa zdá... ?
Reply on: t6a57919 #129762:
Nie, nebude to treba, 7940 bude o pár dní v premávke, nebolo to nič vážne.
Reply on: kacka #129763:
to co som napisala? ?
7941 bez reklamy a 7940 s polovicnou reklamou?
?
Reply on: t6a57919 #129762:
7941 bez reklamy a 9040 s polovicnou reklamou? ?
Inač dala by sa na nejaky čas urobiť súprava 7941+7940 ?? ked predny voz 7940 a zadny voz 7941 su rozbite po nehodach ??
V tuneli uz zacali vytrhavat aj BKV panely 🙂
Reply on: zakaznik #129733:
Práveže niektoré sa neprojektujú vôbec. Napr. rekonštrukcia trate na Vazovovej sa robila podľa starého projektu. Kedysi sa robili prudké výhybky, lebo tu bola snaha uľahčiť si prácu a unifikovať výhybky na jeden typ, čo je samozrejme nezmysel. Taktiež DPB kedysi nebol schopný urobiť kríženie v oblúku, resp. sa toho z neznámych príčin veľmi bál.
Reply on: drink #129758:
väčšia do počtu obyvateľov ?
Reply on: Ike #129747:
"30 rokov bude BA aj s aglomeráciou väčšia" - to som sa nepriamo pýtal. Či sa "zväčšia" hranice aglomerácie, alebo počet obyvateľov v hraniciach v súčasnosti Ikom definovaných?
OK, nechajme to tak...
Reply on: Martin Fundárek #129749:
"Potom sa nečudujme, že si dôchodcovia presadia nezmyselné návrhy á la 84..."
- Ale v civilizovanom svete o doprave rozhodujú odborníci, ktorí sú za posielanie dôchodcov do kelu s takými návrhmi platení. Takže to normálny človek nemusí robiť.
http://spravy.pravda.sk/vodicov-vykolajenych-elektriciek-zrejme-neminie-vypoved-pm5-/sk_regiony.asp?c=A090518_175413_sk_regiony_p23

Teraz sa nám to machruje, keď je vodičov dosť. Som zvedavý, či o pár rokov, keď bude po kríze a zase sa pomaly nebude kvôli nedostatku ľudí vypravovať, nepošlú aj týmto dvom dopis, či by sa prosím pekne nechceli vrátiť...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 21Tr #129542:
Račianska by sa v pohode mohla prepojiť s Vajnorskou pri dostavbe Tomášikovej ulice. To sa, bohužiaľ, tradične plánuje bez zakomponovania MHD.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: MiroBA #129540:
Prepáč, ale tu púšťaš jednu kravinu za druhou.
Električkové trate sa v 70-tych rokoch veľmi nebudovali, skôr naopak – Praha stavala metro, v Ostrave sa trate skôr rušili (vrátane Bohumína), aj v Košiciach niečo padlo. Svoju sieť významnejšie rozširovalo len Brno (napr. trať na Starý Lískovec, do Modříc či spojenie Pisárky-Komín).
Račianska radiála bola hotová v roku 1966. Trať do Dúbravky sa vybudovala až v rokoch osemdesiatych, trať do Karlovej Vsi sa v 70-tych len zrekonštruovala a predĺžila z dnešného priestoru Jurigovo nám. - Segnerova po dnešnú konečnú.
Koľajnice sa zo Starého mosta nevytrhali v roku 1961, zostali tam, len sa nepoužívali. Až oveľa neskôr sa zaasfaltovali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.