Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vlado13 #129452:
Ak budú križovatky mimoúrovňové, alebo ak budú úrovňové s dynamickou preferenciou električiek, tak električka ako "pohrebný voz" nepôjde. Všetko však chce hlavne politickú vôľu.
Neboj sa, počet dverí sa nijako nezníži - čím bude dlhšie vozidlo, tým bude mať viac dverí. A v prípade 100% nízkopodlažných vozidiel sa pobyt električky na zastávke výrazne skráti a aj dôchodcom a matkám s kočíkmi sa výrazne uľahčí život...
Reply on: Majo #129364:
Ty sa tomu zjavne rozumieš ... tak ako väčšina
Reply on: S499.1023 #129361:
To máš pravdu.
Reply on: AAA #129447:
dobre, po Stary most ako expres a dalej ako "pohrebny voz", otazne je, ci jej to bude nejako platne, ak bude obsluhovat viacero zastavok, na ktorych sa predpoklada vyssia intenzita nastupovania, neviem ci nove supravy budu mat viacero dveri, ale ak nie, potom predlzenie pobytu na zastavkach moze vyrazne a mozno i takmer uplne anulovat casovy zisk so zvysenej prepravnej rychlosti, postacia dvaja-traja cestujuci so znizenou pohyblivostou a nastupovanie sa predlzi, ak sa pocita s vyrazne vyssou kapacitou jednej supravy hlavne pocas spicky, da sa predpokladat, ze medzi cestujucimi sa umerne zvysi aj pocet pomalsie nastupujucich a vystupujucich,
viem, opat sa mozu vyskytnut vyhrady, ze su to iba teorie - poucky opisane z knih, ale je to zaroven odpozorovane z BA MHD, ludi so zhorsenou pohyblivostou pribuda, k tomu sa pridavaju rodicia s malymi detmi a rodicia s detmi v kocikoch, ak je Petrzalka MC s najvacsim poctom obyvatelov, nemozno predpokladat, ze tam bude byvat najnizsi pocet deti a ludi so zhorsenym pohybom a ze tito nebudu cestovat v spickach,
Reply on: MatejBA #129329:
Nuž toto nebolo veľmi vtipne
Reply on: AAA #129445:
to som nijako nespochybnil, ale vsetko stoji peniaze, porovnanie by mohol vykonat ten, kto ma exaktne infomacie o nakladoch na takto predlzovanu zivotnost a nakladoch na obstaranie novych vozidiel,
Reply on: AAA #129446:
priznam sa, ze mam pochybnosti o tom, ci som pisal o prechazdani, kde sa komu zachce, mono to rozdeleni, priecestiach a priechodoch tak vyznelo, ale urcite som to tak nemyslel, za pripadne nedorozumenie sa ospravedlnujem, islo mi o potrebu osobitnej upravy, aby sa vobec dalo bezpecne, plynulo a tiez pohodlne prechadzat,
pri pozemnych komunikaciach je to pomerne jednoduche, vyznaci sa priechod pre chodcov a podla potreby sa doplni aj semaformi,
Reply on: hoppusmark01 #129441:
to mi je zvlastne, lebo certifikat je ozancena ako "certifikat kvality", ale ako napisal 810zssk, certifikaty tu nikoho nezaujimaju a nikto ich tu neriesi, tak ich nechajme na pokoji, ja som v tej oblasti laikom, len som sa domnieval, ze by mohli mat vypovednu hodnotu, ale asi som sa zmylil,
Reply on: vlado13 #129410:
Opäť nemáš celkom pravdu. električka na samostatnom telese so ZZ môže dosahovať vmax 80 km/h (t. j. úsek Starý most - Janíkov dvor), ale t-bus v zásade maximálne 65 km/h, aj to pokiaľ by bol vedený po komunikácii s vyššou maximálnou povolenou rýchlosťou.
Reply on: vlado13 #129397:
Cez pozemnú komunikáciu typu, ktorý má vzniknúť v strede Petržalky tiež nesmieš prechádzať, kde sa ti zachce.
Reply on: vlado13 #129394:
Lenže E-súprava môže mať pri GO + modernizácii aj skoro 3 krát dlhšiu životnosť ako t-bus po modernizácii. Okrem toho pre väčšiu kapacitu električkového vlaku potrebuješ menej vozidiel pri rovnakej prepravnej kapacite ako na TD.
Reply on: Ike #129443:
Pozor, nie vzdy ich preberaju.. su aj nimi napisane clanky.
Reply on: 810zssk #129442:
SME preberá články od TASR alebo ČTK, čiže ak preberáš článok zo SME a oni sami tam majú, že TASR, tak majú smolu, pretože ty dávaš zdroj TASR 🙂
možno si si občas všimol, že sa vypustí nejaká kačica a všetky portály ju majú veselo uvedenú a potom zistíš, že všetci to mali z tlačovej agentúry
ak sa tam vyskytne článok - blog od nejakého autora, tak potom toho - zrejme - 100% istý si niesom ? tak na 78%
Reply on: Ike #129440:
Ak sa bavime konkretne o Dpm-Prk tak nech tam meno radsej neuvadza 😃

Ako ale potom kopirovanie napriklad zo SME.sk? Clanok, ktory bol vyprodukovany za ucelom zarobit si mozem kopirovat kade-tade, ved to mam na "nekomercne" ucely?
Reply on: vlado13 #129435:
Certifikat ISO 9001-2000 neznamena, ze dotycna firma splnuje urcitu kvalitu, a teda ani nie je zarukou kvality! Tento certifikat znamena iba to, ze firma sa zaviaze dodrziavat urcity vyrobny postup a tento postup aj dodrziava, a nemeni ho. Cize to znamena, ze ak si firma stanovi hoci aj najnizsiu kvalitu, a dodrziava rovnaky vyrobny postup, aj tak dostane ISO 9001-2000. Takze opakujem: tento certifikat NIE JE MERADLOM KVALITY!
Reply on: 810zssk #129436:
? ? ? to je druhy extrem

na druhej strane, ak tam uvedie tvoje meno a tvoju myslienku, ktora je pravdiva, tak to na nej nic nemeni a s Marzym to nema nic spolocne, len to, ze ju respektuje, suhlasi s nou a chce ju interpretovat dalej (medzi 11 rocne deti) ?
Reply on: vlado13 #129438:
Nikto tu certifikaty neriesi. Riesi sa jedine to ze produkty VUD su plne sprostosti. A certifikat na tom nic nemeni.
Reply on: 810zssk #129434:
ak dobre rozumiem viacerym reakciam, existuje teda pomerne rozsireny nazor, ze VUD, ako zdrzitel certifikatu, produkuje neodborne vyjadrenia (posudky) a pravdepodobne to nie je nahodou
Reply on: vlado13 #129435:
Nikoho tu certifikaty nezaujimaju.
Reply on: Ike #129433:
Nuz mas pravdu, ze pri spomenutych veciach by to bolo zlozite (mozno to ma vynimku).

Ale pride mi absurdne ked si ktokolvek moze len tak skopirovat clanok co pisem hodiny. Ano, pisem ho aby si ho ludia precitali. Ale nie aby si ho nejaky Marzy kopiroval na pofiderny web typu DPM-Prk.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement