Niektorým indivíduám by skutočne mali zakazovať vyjadrovať sa do médií ? . A Cíferania by sa mohli konečne naučiť, že vozidlo s vypnutým riadením sa môže tlačiť aj so zberačmi na vedení ? .
Dobrý deň. Chcem sa aj týmto spôsobom poďakovať ochotnému vodičovi autobusu (č 70; evid. číslo neviem, ale išiel o 9.50 zo ŽST P.Biskupice), že mi vybral telefón, ktorý mi spadol do "harmoniky" autobusu. Ďakujem. ?
Podstatou rozdielu je to, že tá trať tam leží v celej dlžke, aj keď je v zúfalom stave. Ale ešte tuším v roku 2002 som ju v rámci nejakých oslav v M 240.0 prešiel až do Sklárskej Poruby. Z toho vyplýva, že pozemky sú drážne, netreba nič vykupovať, meniť územný plán atď.
Nie každý vie dojsť z Nám. SNP na Šafko za 6min, nie každý má 20 rokov (hovorím o sebe) ale ani mne sa napr. vèera a predvèerom už nechcelo po šichte šlapať na Šafko, hlavne predvèerom cez to horko... Nepatrím k tým, èo chcú aby 59 premávala cez víkendy, bohate by staèilo aby 5 premávala do 23. Do Ružinova nie je vôbec problém sa dostať, keïže tam chodí okrem elektrièiek aj 50 a 96, a skvelé spojenie je 68+8/9/16. Navyše ak niekto chodí na Šafko z Ružinova môže použiť k¾udne L50. Ale do Raèe to je katastrofa. A nie len pre ¾udí èo tam chcú ísť z Petržalky. Ak bývaš v Ružinove, tak akurát 50 môžeš ísť na Kukuèínovu a prejsť na Riazanskú keïže 75, ktorá spája Vrakuòu a Ružinov s Raèianskou radiálou priamo nepremáva cez víkendy a ani poèas sedla pracovných dní. ¼udia z Ružinova 98 pochybujem, že využijú keïže na Bajkalskú to majú ïaleko. KV a Dúbravka majú aspoò 5 ale ak dakto ide z práce v Raèi po 20 a nechytí poslendú 5 tak ho èaká "pekná cesta". To toèenie liniek cez Nám. ¼. Štúra je možno tak dobré pre 13 a ešte linku z jednej radiály možno ale pri intervale 20min to je kravina, lebo pri òom by sa mal DPB snažiť aspoò zachovať priame spojenie a nie, oni ako naschvál konèia premávku 4,5 a 9 ako prvých liniek aby èlovek mal problém dojsť z jedného konce mesta na druhý. Tomu sa hovorí fakt, že vedia "vyhovieť" cestujúcim. ?
Naco mas nohy ??? ? ked chces ist z Kooperativy (L3) na L83 na SAV nie je to az taky kus , nadchod tiez je nutny. Prejdes cez Sancovu a kusok hore len vylezies k zastavke L83.
S tým cestovaním po 20 z Rače treba dačo spraviť do kelu. Nie je normálne aby jazdila len 3 a 16. Od 3 sa dá prestúpiť len na 21 a 63 a žiadna z nich nejde do Dúbravky. Na 83 treba od Kooperatiavy prejsť ešte cez nadchod. A pri ceste do Petržalky to je priveľká zachádzka ísť na SAV z Rače cez Radlinského k tomu ešte ? a z linky 16 od Nám. SNP je to už úplne na riť ☠ by asi dakoho v DPB zabilo keby dali 12 a 16 premávať len do 20/21 a namiesto toho konečne nechali premávať až do 23 linky 5 a 9. Včera som šiel z Krasňan z brigády o 21:10 a žiadna 5, len na smer Rača išli, ešte na Šafku asi 10min pred 22 som videl L5 ísť, ale v opačnom smere nič... Už by sa mohli v DPB uvedomiť, že linky 4,5 a 9 by sa oplatilo prevádzkovať dlhšie ako 12 a 16 ? hlavne linku 12, ktorá to má najďalej zo všetkých do vozovne, pokiaľ nerobí dojazd.
Ale dal by sa spraviť bez ujmy na prekladoch 205+212 a 207+212 ? skúšal som spraviť tie odchody a bez problémov to sedí. Ale dobre že si napísal, lebo 205 v smere na južný koniec Svätoplukovej ide do centra na Rajskú, zatiaľ čo 207 tým smerom ide z centra na Rúžovú dolinu, a v opačnom smere smerom k Záhradníckej ide 207 do centra a 205 z centra do Trnávky. Ešte chcem dodať, že 205 po Prievozskej nechodí, lebo tá časť kde 205 výjde zo Svätoplukovej na smer AS sa volá už Mlynské nivy. Prievozská začína až za zastávkou Novohradská.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Cífer = vozovňa Krasňany. Dôvod: V Krasňanoch sú kačice = Hydinárske závody Cífer.