Niektorým indivíduám by skutočne mali zakazovať vyjadrovať sa do médií ? . A Cíferania by sa mohli konečne naučiť, že vozidlo s vypnutým riadením sa môže tlačiť aj so zberačmi na vedení ? .
Dobrý deň. Chcem sa aj týmto spôsobom poďakovať ochotnému vodičovi autobusu (č 70; evid. číslo neviem, ale išiel o 9.50 zo ŽST P.Biskupice), že mi vybral telefón, ktorý mi spadol do "harmoniky" autobusu. Ďakujem. ?
Podstatou rozdielu je to, že tá trať tam leží v celej dlžke, aj keď je v zúfalom stave. Ale ešte tuším v roku 2002 som ju v rámci nejakých oslav v M 240.0 prešiel až do Sklárskej Poruby. Z toho vyplýva, že pozemky sú drážne, netreba nič vykupovať, meniť územný plán atď.
Nie každý vie dojsť z Nám. SNP na Šafko za 6min, nie každý má 20 rokov (hovorím o sebe) ale ani mne sa napr. vèera a predvèerom už nechcelo po šichte šlapať na Šafko, hlavne predvèerom cez to horko... Nepatrím k tým, èo chcú aby 59 premávala cez víkendy, bohate by staèilo aby 5 premávala do 23. Do Ružinova nie je vôbec problém sa dostať, keïže tam chodí okrem elektrièiek aj 50 a 96, a skvelé spojenie je 68+8/9/16. Navyše ak niekto chodí na Šafko z Ružinova môže použiť k¾udne L50. Ale do Raèe to je katastrofa. A nie len pre ¾udí èo tam chcú ísť z Petržalky. Ak bývaš v Ružinove, tak akurát 50 môžeš ísť na Kukuèínovu a prejsť na Riazanskú keïže 75, ktorá spája Vrakuòu a Ružinov s Raèianskou radiálou priamo nepremáva cez víkendy a ani poèas sedla pracovných dní. ¼udia z Ružinova 98 pochybujem, že využijú keïže na Bajkalskú to majú ïaleko. KV a Dúbravka majú aspoò 5 ale ak dakto ide z práce v Raèi po 20 a nechytí poslendú 5 tak ho èaká "pekná cesta". To toèenie liniek cez Nám. ¼. Štúra je možno tak dobré pre 13 a ešte linku z jednej radiály možno ale pri intervale 20min to je kravina, lebo pri òom by sa mal DPB snažiť aspoò zachovať priame spojenie a nie, oni ako naschvál konèia premávku 4,5 a 9 ako prvých liniek aby èlovek mal problém dojsť z jedného konce mesta na druhý. Tomu sa hovorí fakt, že vedia "vyhovieť" cestujúcim. ?
Naco mas nohy ??? ? ked chces ist z Kooperativy (L3) na L83 na SAV nie je to az taky kus , nadchod tiez je nutny. Prejdes cez Sancovu a kusok hore len vylezies k zastavke L83.
S tým cestovaním po 20 z Rače treba dačo spraviť do kelu. Nie je normálne aby jazdila len 3 a 16. Od 3 sa dá prestúpiť len na 21 a 63 a žiadna z nich nejde do Dúbravky. Na 83 treba od Kooperatiavy prejsť ešte cez nadchod. A pri ceste do Petržalky to je priveľká zachádzka ísť na SAV z Rače cez Radlinského k tomu ešte ? a z linky 16 od Nám. SNP je to už úplne na riť ☠ by asi dakoho v DPB zabilo keby dali 12 a 16 premávať len do 20/21 a namiesto toho konečne nechali premávať až do 23 linky 5 a 9. Včera som šiel z Krasňan z brigády o 21:10 a žiadna 5, len na smer Rača išli, ešte na Šafku asi 10min pred 22 som videl L5 ísť, ale v opačnom smere nič... Už by sa mohli v DPB uvedomiť, že linky 4,5 a 9 by sa oplatilo prevádzkovať dlhšie ako 12 a 16 ? hlavne linku 12, ktorá to má najďalej zo všetkých do vozovne, pokiaľ nerobí dojazd.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Cífer = vozovňa Krasňany. Dôvod: V Krasňanoch sú kačice = Hydinárske závody Cífer.