Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #130028:
asi tender predali do kosic ?

Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Prenájom mestských nízkopodlažných kĺbových autobusov kategórie M3, trieda I. s pohonom diesel v počte 23 ks a prenájom mestských nízkopodlažných sólo autobusov kategórie M3, trieda I. s pohonom na CNG v počte 17 ks s možnosťou odkúpenia na konci doby prenájmu.
Reakcia na: djscottprojx #129975:
a na zastávku budeš vždy fárať do podzemia? nebolo by ľahšie spraviť podjazd na Šancovej pre IGK?
Re #129985 vlado13: "bolo by uzasne mat raciansku radialu pod zemou az po Biely kriz" prečo? len aby bola pod zemou? Re #129987 vlado13: "za uzasne to povazujem napr. aj preto, ze by sme mohli ziskat miesto na bezpecne odbocovanie a pripajanie a hlavne na zeleny pas, ktory by ozivil sed cesty a chlad stavieb okolo" jasné, ale 1/zo "zeleného pásu" by sa stalo onedlho oranisko s parkovaním a 2/na bezpečné odbočovanie a pripájanie stačí slušne jazdiť a nie hnať sa ako blázon...

Re #129988 drink: a nevieš, že už je minimálne 2 týžďne vyhlásený? ? veď kedy to experti povedali, že do dvoch týždňov ide do vestníka? pred mesiacom? ?

Re #129992 Solider: medzi Račkom a Trnkom nie je dlhší priestor ako napr. pri zjazde na Zochovej?

Re #129996 vlado13: lenže to bude určite tzv. "karloveská preferencia" + paragrafXY "na svoje si musí prísť aj siemens", takže stav sa iba stane viac kritickým 😉

Re #130012 Cablecar: zvyšky električky či trate? ?
Tusim to tu este nebolo.. vo vozoch sa objavili letaky propagujuce moznost vyuzit kartu od DPB ako elektronicky listok na vybrane podujatia predavane v Ticketportali 🙂
Vie niekto kedy sa táto trať rušila - likvidovala? Viem, že to bolo po vojne, ale nič podrobnejšie som k tomu nenašiel.
Reakcia na: stevo #130024:


Hej - tá kolaj sa rozeluje na dve - jedna ide do nejakého areálu a 2. poza neho - sú tam nejaké chatrče či čo, lenže oni sa zase spoja a po krátkom úseku rozdelia na 4 - tam jak je tá ruina budovi na tej fotke.
Reakcia na: Cablecar #130023:
no ja viem presne kde to je a samozrejme ze normalne osobne vlaky tam nejazdia, ale osobne som tadial stretol ist nakladny vlak posunovany - nejake podnikove zasobovanie asi...
Reakcia na: kacka #130022:
ň

Ak si videl tú fotogalériu, tak to je taký úsek, že tam by žiadny vlak nešiel. ASle áno, táto "viedenská" trať sa napája na trať ŽSR, ktroá sa používa dodnes.
Reakcia na: Cablecar #130021:
neviem ale pokial je toto tam kde si myslim tak tade chodia este vlaky
http://lh3.ggpht.com/_WP274LZVv9Y/Shbjo7YhxwI/AAAAAAAABoo/r30sSfd_cnU/s512/CIMG6796.JPG
Reakcia na: kacka #130020:


Otázka znie, prečo ostal tento úsek trate zachovaný až do dnešných dní?
Reakcia na: Cablecar #130019:
to netusim. nemam tolko rokov aby som si to pamatala
Reakcia na: kacka #130018:


A tá budova na spadnutie je bývalá stanica?
Reakcia na: Cablecar #130017:
lebo ty si sa tu davnejsie na to pytal, tak ze ci si to konecne nasiel
Reakcia na: kacka #130015:


Prečo sa pýtaš, či som to fotil ja?

Otázka skôr znie, či tá budova na spadnutie čo je na fotke - je bývalá stanica a prečo sa do dnešných dní tento úsek trate zachoval.
Reakcia na: Solider #130011:
mna netreba presviedcat o ekonomickych aspektoch vyroby stavieb, razenie je asi 2- az 3-krat tak drahe ako vykop otvorenej jamy a jej opatovne zakrytie, zalezi od viacerych faktorov, stav podlozia a mozne zahlbenie su iba jednou stranou mince, dalej celkova dlzka podjazdu - tunela a pristupove moznosti pre stavebne mechanizmy,
okrem uplnej odstavky elektriciek by bolo nevyhnutne vyrazne obmedzit aj premavku (t)-busov po Sancovej a IAD este viac, neviem, co by to sposobilo na okolitych cestach, resp. ako by sa prerozdelila dopravna zataz, najvhodnejsi model, podla ktoreho by sa upravila organizacia dopravy by sa dalo ziskat pomocou simulacii,
prefabrikaty ako nosna vrstva pod vrchnymi vrstvami vozovky nie je velmi vhodne riesenie, lebo styk s existujucou podkladnou vrstvou nie je mozne eliminovat, v miestach dynamickeho namahania vznikaju otrasy, ktore skor ci neskor narusia rovinnost "dotyku" a spôsobia trhliny vo vozovke, ak k tomu pripocitame prirodzene "vlnenie" asfaltu, hlavne pri vysokych horucavach, poruchy vo vsetkych moznych podobach su zarucene, mozno by pomohlo podobne riesenie ako je na Patronke, ale ani tam podklad netvori prefabrikat,
s elektrickou podzemi a (t)-busmi na povrchu su spojene narocnejsie poziadavky na technicke riesenie, lebo to bude dlhy podjazd - tunel, ktory vlastne krizuje dve cesty a odstavit zaroven Legionarsku a vyrazne obmedzit dopravu na Sancovej, to bude chciet vo vedeni mesta velku davku odvahy a u cestujucich velku trpezlivost,
Reakcia na: Cablecar #130012:
to si fotil ty?
Reakcia na: 21Tr #129984:
Problém je, že na to teraz nie sú vozy... ale napr. minimálne na poobedňajšiu špičku by asi boli... napriek tomu, tá Koliba si zaslúži lepšie ako 15 min. celodenný interval... a detto preklad liniek v centre, kde chceme preferovať mhd (teda ako kto ?).
Reakcia na: vlado13 #130010:
Ten zamer nepoznam. Ale nemyslim si ze by akakolvek radiala v BA potrebovala zakopat.
V Petržalke sa do dnešných dní zachovali zvyšky "Viedenskej" električky. Tu sú detaily: http://picasaweb.google.sk/filo.jaroslav/PoStopachVidenskejElektricky#
Reakcia na: vlado13 #130009:
Čosi... žiaden cestný podjazd na Šancovej. Bavme sa radšej len o električkách - nevylučujem razbu, ale mám taký pocit, žeby to poriadne predražilo celý projekt, než len vykopať jamu (s odstávkou polky Račianského mýta tak na mesiac a pol), položiť tam prefabrikáty a tak to zakryť... ale nie som znalec, neviem posúdiť. Tieto odborné diskusie ma celkom bavia, môžeš pokračovať, dať nejaké približné čísla, že koľko by stála razba, alebo stavba v otvorenom výkope 🙂
Reakcia na: 810zssk #129997:
nemam taky pocit, ale to iste by sa dalo pytat aj o organizacii dopravy v dvoch urovniach,
hovorim o preferencii na rac.radiale, o ktorej nedavno infomovali v novinach, ako najblizsom zamere DP, vdaka realizacii ktoreho sa ma skratit doba prepravy z Race do centra o 5 min., ak som si to dobre zapamatal, nema to byt spojene s budovanim svetelne riadenych krizovani drahy s cestami?
je mi jasne, ze umiestnenie pod zem nie je reálne v horizonte 10 rokov, ale 20 - 25 rokov to uz mozno bude nevyhnutne, lebo stav vtedy bude kriticky uz niekolko rokov,
je skoda, ze to nie je realne, lebo by to umoznilo vytvorit slusnu trasu ako "provokaciu" zdatnych, ktori by si trufali pouzivat bicykle alebo korcule ako pravidelny dopravny prostriedok na cesty za pracou, vzdelavanim, kulturou atd.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.