No ja si stale nemozem pomoct, ale argumentacia DPB ohladom DOPLNKOVEHO predaja CL vo vozidle vodicom typu "To sa neda, lebo..." velmi pripomina vyrok jedneho mojho znameho:
Na slovensku "to sa neda..." na 99% pripadov znamena "mne/nam (DPB) sa nechce...".
Pravdivost tohto vyroku je velmi lahke overit na mnohych statnych/verejnych instituciach, v mnohych obchodok a - zial - aj v DPB.
Na slovensku "to sa neda..." na 99% pripadov znamena "mne/nam (DPB) sa nechce...".
Pravdivost tohto vyroku je velmi lahke overit na mnohych statnych/verejnych instituciach, v mnohych obchodok a - zial - aj v DPB.
Vladimir
- cestujuci hodlajuci si kupit CL u vodica nastupuje do vozidla prednymi dverami
- cestujuci musi mat presne odpocitane mince v hodnote CL (vodic moze a nie je povinny vydat, a teda ak vydat nema, moze predaj odmietnut)
- vodic tiez moze odmietnut predaj CL, ak sa vo vozidle uz vykonava prepravna kontrola
Zdrzanie nepocitujem, len niekedy sa pobyt na zastavke predlzi ak sa cestujuci dlho s vodicom babre s mincami alebo mu vodic vydava preplatok a pod. To vsak nie je povinny robit, tzn. je to vec vodica. Inak to funguje bezchybne, ide len vlastne o to, ze cestujuci povie vodicovi, aky listok chce, da mu peniaze a vodic mu obratom poda listok. Kolko je to? 7 sekund? 15 sekund?
Tu ide totizto o vychadzanie v ustrety zakaznikovi. Cestujuci ma povinnost zaobstarat si CL pred nastupom do vozidla, ale v BA na mnohych miestach tak nemoze ucinit, ani keby chcel.