ja vidim riesenie v tom, ze sa (opat znevyhodnenie, aby sa viac oplatilo kupit listok vonku) vo vozidle budu predavat iba niektore listky... uplne idealne by som navrhoval dva: zakladny a zakladny zlavneny. bodka. teraz si cestujuci moze vybrat: bud si vopred kupi lacnejsi listok s platnostou aku chce, alebo obetuje par korun naviac a kupi si v autobuse listok, ktory mu bude platit na tu jednu cestu...
problem patnastich sekund by sa dal vyriesit iba tak, ze by tie automaty pracovali rychlo... napriklad ako tie uplne najstarsie, ktore ti listok vypluju prakticky okamzite... a este raz pripominam, ze by predsa malo ist o DOPLNKOVY predaj, takze by na tie listky snad neboli sooory cize rady
problem patnastich sekund by sa dal vyriesit iba tak, ze by tie automaty pracovali rychlo... napriklad ako tie uplne najstarsie, ktore ti listok vypluju prakticky okamzite... a este raz pripominam, ze by predsa malo ist o DOPLNKOVY predaj, takze by na tie listky snad neboli sooory cize rady
Vladimir
Neexistencia doplnkoveho predaja CL v BA sa jednoducho neda nicim ospravedlnit. Je to opat len nezaujem nieco zlepsit. Zodpovedni zrejme nechapu, ze tym okradaju samotny DPB.
A vobec uz v celej podstate je tento stav nenormalny. Z akeho dovodu ja ako cestujuci mam byt povinny napr. pri ceste na zastavku dajme tomu Stary kamenolom (zast. na linke c. 29, kde urcite automat nie je) mat pri sebe dva CL. Lebo na tejto zastavke sa neda kupit? Ved takto bezny cestujuci nerozmysla. Jednoducho ked nenajde ziaden sposob ako si kupit CL, ide nacierno (a pri tom by si listok kupit chcel). A v tom je ten unik trzieb.
Linka 29 do DNV: To akoze SOR iduci v 36 min. intervale ma odbremenit 21-ku? Neviem ci sa mam smiat alebo plakat...