Vladimir: ako najrozumnejsie riesenie na predaj cestovnych listkov vo vozidlach by som videl umiestnenie automatu na listky do vozidla. V pripade vybavenia vsetkych vozidiel tymito automatmi by zaroven nemuseli byt automaty na zastavkach a vo vozidle je o nieco mensia sanca aj na vandalizovanie automatov (ak odmyslime druhe vozne elektrickovych suprav).
Vodic pri sebe peniaze mat moze a nemusi, rovnako ako hockto koho stretnes na ulici, ale ak by predaval listky, tak by peniaze mat musel. A ak si obcas precitas noviny tak zistis ze pripady kedy niekoho zavrazdia pre 20 korun sa stavaju, nehovoriac o zdrzani vozidla na zastavkach (ktoych je v BA uz aj tak vela, SADky maju tych zastavok menej a je nizsi pohyb cestujucich vo vozidlach, tam to zdrzanie nie je az tak kriticke)
Vodic pri sebe peniaze mat moze a nemusi, rovnako ako hockto koho stretnes na ulici, ale ak by predaval listky, tak by peniaze mat musel. A ak si obcas precitas noviny tak zistis ze pripady kedy niekoho zavrazdia pre 20 korun sa stavaju, nehovoriac o zdrzani vozidla na zastavkach (ktoych je v BA uz aj tak vela, SADky maju tych zastavok menej a je nizsi pohyb cestujucich vo vozidlach, tam to zdrzanie nie je az tak kriticke)
Andy
ufo: Celoročná prevádzka na ČHŽ? To aj v zime?
frenky: Poznáš nejakého človeka v Bratislave ktorý sa chce dostať pod Nový most? Ja nie. Je to úplne nezyselný prestupný bod. Je to podobná sprostosť ako Hlavná stanica. Byť primátorom DNV by som radšej zaplatil zahustenie linky 21, ktorá vedie pod stanicou a ide na ASMN. Napríklad neviem načo chodia pod most 4 petržalské linky.
Mimochod, keby sa desať rokov nezdražovalo cestovné, mohli by sme použiť už použité lístky spred desať rokov