Neboj, aj ja osobne som uz mal tu cest stretnut sa s iducim gumokolom. Ale, paneboze, ked som mu tam ako taky debil vbehol tak je to MOJA vina a ak niekto povedal ze tak mi treba, tak mu to v ziadnom pripade nemam za zle, naopak plne s nim suhlasim.
Osobne si myslím, že by bolo výhodnejšie zachovať 21 a metro od Stadionu nepredlžovať, lebo v tých končinách asi veľa ľudí neodvezie.
"to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje" - nesúhlasím. Ak ten "kúsok" bude veľký (čo v niektorých prípadoch aj bude), vykašľú sa na celú MHD a pôjdu autom.
"s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna" - pokiaľ viem obslužnosť určuje predovšetkým dochádzková vzdialenosť od zastávok, nie interval.
Článkové autobusy budú vyťažené aj potom, lebo ľudia to k nim budú mať najbližšie.
"bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny" - pojmy ako environmentálna záťaž a viditeľnosť siete Ti nehovoria nič?
To som nepovedal, len vravím, že sa je treba najskôr zamýšľať niekde inde. Ani tým nechcem povedať, že som za nejaké katastrofálne obmedzenie príjmov z reklamy. Hovorím len to, že tie príjmy neputujú celkom tam, kam by mali, a tiež že nie celkom odrážajú trhovú hodnotu produktu.
Re #106179 S499.1023: Priznávam že riešenie náplaviek nepoznám. Ja som si akurát predstavil komunikáciu na úrovni hladiny (čiže 3-4 metre pod úrovňou súčasnej), ako to tam bolo spomínané, a to, ako často by sa po nej kvôli zvýšenej hladine nejazdilo...
Re #106180 S499.1023: Desíš ma. To sa naše názory v tomto tak radikálne rozchádzajú? Naozaj som presvedčený, že volanie po preferencii kapacitnej VHD na križovatke na okraji mesta za cenu nepatrného zdržania IAD vchádzajúcej do mesta, ktorá sa tak či tak zdrží ešte viac v zápchach hlbšie v meste, je opodstatnené a racionálne zdôvodniteľné. Aké sú teda argumenty proti jej preferencii? Koordinácia riadenia zďaleka nestačí - nie je s čím koordinovať, a aj keby bolo, na tomto mieste by to malo pomerne okrajový význam.
nez sa dostane U2 na druhu stranu este bude stanica Donaumarina. obytnych domov je tam relativne malo. to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje.
s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna
clankove busy su vytazene nez si zvyknu a nez otvoria aj stanicu donaumarina.
trat do leopoldau je este lepsi pripad pre zrusenie trati, kedze ta isla uplne paralerne k metru. takych trati bolo zrusenych pri vystavbe metra viac je to logicke. ked mas metro naco este elinu ?
to istr 30 resp 31, logicky zaniknu az predlzia U6 do stammersdorfu
67 sa nebude rusit, len bude operovat v skratenom rezime, a zase az po predlzeni U1 ... cize toto su logicke kroky. naco si zvysovat running cost dalsou tratou, ktoru nevyuzivam.
videl si ako pekne zrekultivovali trat do leopoldau ?
Re #106131 Ike: treba poznat realie potom by to vyznelo inak. tam kde jazdila 21 bolo tych domov ozaj malo, tam je skor vyhadzovanie penazi dat metro, ale jedine pochopitelne vysvetlenie je stadion a EM ..
a na doplnovanie rychlovytahu su tam busy a tie stanice nejsu az tak daleko ..
Re #106134 Majo: bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny ..
Pozoruhodná myšlienka. Tá súčasná komunikáciahádam nie je paralelná s hladinou (nejaké promile spádu riekyzanedbám). Kto pozná dopravné riešenie pražských náplaviek, vie, že je to veľmi dobré riešenie. V prípade veľkej vody (t. j. raz za pár rokov) sa po náplavke proste nejazdí.
hoppusmark01