Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bwd #103518:
Mozno preto, ze nie si jeho STATNYM obcanom? 😃
Reply on: Samo1 #103362:
Koľko máš rokov, Samko Lackovič?
Reply on: ivanbuto #103545:
Ja čísla nepoznám. Ja hovorím o tom, že je treba rozširovať dvojprúdové komunikácie bez ohľadu na to, či to je treba, alebo nie. Určite niekedy nám budú ďakovať, že sa to už urobilo.
Reply on: fanatikmhd #103353:
nO ty si neuveriteľne múdre, dieťatko.
Reply on: Ámos #103539:
KTORA patrocnica, pan dejepisar? Tretia? Preco si myslis, ze prave tretia patrocnica (1960-64) skrachovala?
Reply on: fanatikmhd #103349:
Úžasne trepeš, dieťatko. Máš aj iný zdroj informácií ako MD a DM?
Reply on: Solider #103451:
To je síce zaujímavá otázka, ale ako to súvisí s (ne)potrebou rozširovania Harmincovej za dnešnej situácie?
Reply on: Ike #103324:
Hmm, chcem vidieť, ako na najzaťaženejšej trati v SR s neperonizovanými stanicami zavádzate zmysluplné S-Bahno...
Reply on: Samo1 #103440:
To je úplne v poriadku, že sa jeden pruh za obočením vytráca. Aké sú reálne dopravné problémy na Harmincovej, v porovnaní s inými problematickými miestami v BA? Sú minimálne.

Ad. Gagarinova, zase trepeš, územná rezerva pre BUS pruh zostala zachovaná aj po vybudovaní LIDLu.
Reply on: Valec #103297:
Oni ma totiž kinderšotouši okrem Pitcha nepoznajú ? .
Reply on: Samo1 #103413:
Cca. koľko peňazí by stálo vybudovanie Severnej tangenty? Fajn, odbremenila by sa sčasti Šancová. Ale celkový výsledok by bol z dlhodobého hľadiska len jeden - a to viac automobilovej dopravy. Časť áut by sa vyhla Šancovej, ale záťaž by sa zase presunula inde.

Ad. električky. Nie, nie je to občas a trepeš.
Reply on: Ámos #103539:


1) mozno som sa zle vyjadril, nemyslel som planovane hospodarstvo, ale planovanie do buducnosti (napr stavby dopravne)

2) viem, New York je mesto metra, napriek tomu mam pocit ze je tam viac km ciest ako v BA, kedze aj samotne mesto je niekolkokrat vacsie (jedno z najvacsich na svete) a tych nasich 7 hlavnych ulic v BA mu nemoze konkurovat 🙂 cize myslim ze aj tych ciest tam bude niekolkonasobne viac... nehovorim o relativnom pocte aut na obyvatela 🙂
Reply on: Ike #103528:
na planovanom hospodarstve ala RVHP a CSSR nie je nic dobre. Keby to bolo take skvele tak 3 patrocnica nekrachne. A udrzatelnost tych dalsich bola v mnohych podnikoch zalozena na dodatocnom upravovani planu aby cisla vyzerali dobre.

Re #103535 Ike: vacsina obv. manhatanu nevlastni automobil.
Reply on: bwd #103521:
Pozor oni hovorili o Slovensku, nie o Ceskoslovensku.

Re #103525 hoppusmark01: jj, pozicku na dotovanie potravin si moze vziat snad len uplny fico-id alebo Husak.
Reply on: Ike #103535:
Skúsim sa nad tým hlbšie zamyslieť ?
Reply on: Samo1 #103377:
V okolí Košickej sa nejde budovať 25 000 parkovacích miest, posledné vyjadrenie od ODP napr. k zóne Chalupkova bolo max. cca. 7 000 parkovacích miest. Aj ak pridáme ďalšie investície, 25 000 to v tom okolí nebude. Kade sa niekam dostanú autá nie je tá najdôležitejšia otázka pri riešení dopravy. Riešime otázku, ako prepraviť po meste ĽUDÍ, nie ako vytvoriť čo najlepšie podmienky pre IAD.
Reply on: drink #103534:
tak v pripade newyorku by som povedal ze hej ?
Reply on: Ike #103532:
To znamená, že napríklad New York má 30 násobnú cestnú sieť oproti Bratislave? Neviem, len sa pýtam.
Reply on: Samo1 #103366:
Nechceš sa ísť zamestnať na GIB?
Reply on: ivanbuto #103531:
tak ako sa x-nasobuju obytne priestory, by sa mala nasobit aj cestna siet, aj sluzby atd...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.