Reply on: Samo1 #103366:
Ano viem si to predstavit na vacsine miestkrizovatiek v BA. Pri 4 linkach s intervalom 12 minut to je maximalne elina kazdych 1,5 minuty. Prejazd elektricky maximalne 10 sekund. takze na 80 sekund pre ostatne vozidla a 10 pre eliny.Dnes vsak dostavaju zelenu neexistujuce elektricky a existujuce auta cakaju a naopak neeistujuce auta maju zelenu a elina caka na cervenej. Plna preferencia vacsiny krizovatiek, kde je to mozne urychli nie len MHD, ale aj auta.
Samo1
Ak si autor uvedeného "erudovaného" článku myslí, že všetky zdržania MHD majú na svedomí ľudia z ODP MG, tak sa hlboko mýli, alebo sa včera dosťahoval z Lazov pod Makytou. Pár ľudí tam náhodou poznám a viem, že robia čo môžu a na čo sú peniaze. Ak niekde je požiadavka na signalizáciu, tak to nie je preto, že nemajú čo robiť a vymýšľajú finty na zdržovanie MHD. Možno ste si všimli, že za posledné roky sa doprava v BA zdvojnásobila a to so všetkým, čo k tomu patrí. Pritom cestná sieť sa určite nezdvojnásobila.
Ak sa sťažujete, že vyhradené pruhy sa nenavrhujú všade, kde si kto zmyslí, ale s rozumom, tak sorry. Neviem si predstaviť vyhradené pruhy na 4-pruhovej silne zaťaženej ceste. Ak by sa to spravilo, tak kolóny čakajúcich vozidiel by končili pri vašej garáži, a MHD by trvalo hodinu, kým by sa dostala na začiatok vyhradeného pruhu. Takže ak na niečo nadávate, tak najprv navrhnite reálne riešenie, keď už ste taký odborník na dopravu. Alebo sa zamestnajte na ODP a budete pri tom, to bude všetko fungovať!