Reply on: hoppusmark01 #103370:
Ešte k tým stavbám. My ešte nemáme dobudovanú ani základnú cestnú sieť, predimenzovanie zatiaľ nehrozí. A ešte si predstavte, čo všetko sa ide stavať v širšom centre mesta, pričom cesty skoro žiadne. len v okolí Košickej sa plánuje cca 25 000 parkovacích miest, kadiaľ sa tam tie autá dostanú? Ani ďalší most Apollo by nestačil. Za 5- 7 rokov ešte budeme spomínať, ako sa dobre jazdilo po meste v roku 2008.
Samo1
Každá nová svetelne riadená križovatka sa buduje na dynamické riadenie a ak sú tam elektičky, tak aj s ich preferenciou. Ale pokiaľ viem, tak tú preferenciu nevie žiadny projektant na Slovensku poriadne naprojektovať, takže sa stáva, že električky občas stoja na svetlá. Lenže viete si predstaviť, čo by bolo, keby električky absolútne nestáli, ale stálo by všetko ostatné? Iná vec je, čo s tým môžu robiť úradníci na MG ODP? Viete si predstaviť, že by tí úradníci kontrolovali statický výpočet mosta Apollo, či to projektanti dobre naprojektovali a most nespadne? Čo sa týka signalizácie, tak také niečo robia a za odmenu im všetci nadávajú, najmä tí, čo tomu najmenej rozumejú. Takže čo má ODP spraviť? Pred každý autobus policajné auto s majákom? Zobuďte sa a chodte sa pozrieť do reality ulíc, tam žiadne drobnosti od ODP nepomôžu. Radšej sa spýtajte kde je severná tangenta, mimoúrovňová Bajkalská, nultý okruh, R7. A hlavne prečo sa všade šetrí na doprave, viď prepojenie diaľníc s cestami 1. triedy - úrovňové ľavé odbočky so signalizáciou, to nie je ani v Albánsku, ani na Lazoch pod Makytou, iba v BA. Kým si štát neuvedomí, že BA je výkladná skriňa Slovenska so všetkým čo k tomu patrí, tak stále bude zadným dvorčekom, ako som kdesi čítal.