Ten Tam Bus z BB pojde na nahradne diely, alebo do premavky? Vzhladom na fakt ze presiel GO (pri ktorej dokonca obdrzal Karosacke sedadla) by som ho radsej videl v premavke a na diely dal nieco ine..
Situácia na Harmincovej nie je taká zlá, aby ju dnes bolo potrebné rozšíriť. To, že nejakí autíčkari nadávajú na nejakú ulicu, neznamená, že ju treba rozšíriť, pretože tak privoláme ďalších autíčkarov a sme tak, kde sme boli ?
Toho nazoru som aj ja. Nmozme mat len dlhe a kratke vozy. Su linky ako napr 80 kde 15 m rano je idealny...
Som zvedavy ci sa z tych planovanych 240 dlhyck klbovych na roky 2008 2011 podar aspon 50:)
He 15 metrove by boli idealne na spoj 80 snad by sa otocili aj v Matadorke. Lenze tie nie su Inak tesim sa na tie KArosy z BB. A poslu aj jeden tam bus? Nieco take som pocul niekde....
ROZŠÍRENIE HARMINCOVEJ - názor
Rozšírenie Harmincovej je v pláne nie kvôli rozmaru, ale potrebe. Autor článku si asi nestihol všimnúť, že zo Sch. Trnavského sú vyznačené už dva radiace pruhy vľavo do Harmincovej, z ktorých jeden sa za križovatkou vytráca. Je to tak na to, aby ani blázniví dúbravčania a záhoráci nejazdlili do centra cez Karlovku, ale cez tunel. A na jestvujúcu Harmincovu nadávali asi všetci, okrem autora článku.
Pokiaľ viem, tak s rozšírením Gagarinky o BUSpruh do centra sa uvažovalo, MÚ Ružinov bol proti, asi kvôli Lidlu, ktrorý tam teraz zavadzia.
Radsej by som bol keby neboli ani tam. Viem ze tam dlhse caka ale zase na druhej strane by tam cakala 88. To radsej nie. Uvidime co spravi ta mega stavba Vienna GAte s dopravou a o niekolko rokov aj nove budovy a aj s bytmi v byvalej matadorke. To uz bude asi 80 chodit rano kazde 3 minuty:))2x z matadorky a raz z kopcian:)
mimoúrovňové vedenie hlavného smeru na kruháči je ideálne riešenie, pokiaľ neodbočuje mimoriadne veľa vozidiel, pokiaľ viem presne takto bol návrh riešiť Svornosti - Slovnaftská
kruhovým objazdom by sa tam podľa mňa o dosť znížila kapacita...Okrem toho pohodlie cestovať v autobuse, ktorý sa musí otáčať cez kruhový objazd (ešte k tomu 15-metrovom na L88) je oveľa nižšie ako keď ide rovno alebo zabáča.. Kruhový objazd by tam podľa mňa určite byť nemal..
samozrejme sa myslí dva pruhy v jednom smere, dva pruhy obojsmerne sú tam už teraz. Na jestvujúci počet pruhov ak by sa spravila CSS, tak by mala o niečo nižšiu priepustnosť, ako terajší kruháč
a po dostavbe Vienna Gate a tej druhej stavby vedľa sa to tam ešte zahustí, takže smer z Kopčianskej by mal mať väčšiu kapacitu ako smer z nadjazdu.. okrem toho tam je aj ŽST Petržalka.. a vďaka semaforom by to bolo možné..
no napríklad na križovatke Rusovskej a Kopčianskej by sa semafory zišli, a to práve kvôli L80. Pretože ak chce odbočiť z Kopčianskej na Rusovskú, tak musí dosť dlho čakať, kým nejde nič z obidvoch smerov z Rusovskej..Okrem toho by semafory znížili rýchlosť áut rútiacich sa z nadjazdu, čo by tiež bolo plusom.. (trochu by spomalili aj L88, ale zas by sa zrýchlila L80)
Asi by som mu to nevedel vysvetlit ked uz ma peniaze od siemensu vo vrecku. Strasne ma to vytocilo ked som to cital. Chodim 80 a je to jeden z mala spojov co nema semafory v smere do mesta. Ten pri Kollarku neratam tam malo kedy stoji.
Samo1
Rozšírenie Harmincovej je v pláne nie kvôli rozmaru, ale potrebe. Autor článku si asi nestihol všimnúť, že zo Sch. Trnavského sú vyznačené už dva radiace pruhy vľavo do Harmincovej, z ktorých jeden sa za križovatkou vytráca. Je to tak na to, aby ani blázniví dúbravčania a záhoráci nejazdlili do centra cez Karlovku, ale cez tunel. A na jestvujúcu Harmincovu nadávali asi všetci, okrem autora článku.
Pokiaľ viem, tak s rozšírením Gagarinky o BUSpruh do centra sa uvažovalo, MÚ Ružinov bol proti, asi kvôli Lidlu, ktrorý tam teraz zavadzia.