Reply on: S499.1023 #102515:
ja nehovorim o kvalite vyroby. Aj ked stou moji znami maju tiez problemy. Sestrin svokor uz dvakrat menil vyrovnavacie tyce na prednej naprave. S prednou napravou na fobii ma aj kamarat. No dalsie dovody je:ze skodu ma kazdy treti
kvoli tomu sa dost kradnu, kedze je velky dopyt po nahradnych dieloch po nich
dizajn skodovky sa mi vobec, ale vooobec nelubi. Ja mam rad ten zabozrutsky dizajn mame 206 siestym rokom a problemy snou nie su.
Ámos
1) v prispevku #102042 som napisal "Keby som mal ist podla obrazkov, tak 15T sa mi samozrejme lubi, aj ked jeho dizajnova podoba je velmi blizka ULF-u. Avsak nato sme si pri vyrobkoch so znakom okridleneho sipu viacmenej zvykli wink Unifikacia je dvojsecna zbran..."
Ale uznavam nepresne vyjadrenie. Skoda Auto uz tusim okridleny sip nepouziva. Ale nie som si isty. Skodu nejak nesledujem. Je to jedno z tych aut, ktore by som si nikdy nekupil.
5) Ano tiez mi je jasne, ze majitel vozidla si zrejme prenajme cast priestorov v DPB (napriklad ak by aj tie klbaky isli do prenajmu). Nie je to vsak nutne. Taky Mercedes ma v BA dostatocne servisne zazemie a ked by vyhral tender, tak si to ZREJME bude robit u seba. Avsak ak by aj byvali pracovnici DPB udrziavali vozidla pre majitela a nezacnu pracovat inak, tak do tyzdna dvoch pojdu kade lahsie.
6) Podla ich prospektov je BN 9,5 aj 10,5 siroky 2525mm. Aj bratislavske BN9,5 maju sirku 2525mm podla imhd.sk.
Re #102495 S499.1023:
1) Riskovanie zivota je cisto subjektivna zalezitost. Staci povedat bal som sa, ze to buchne...
2) Nebudu po zavedeni n-tej etapy BIDu dotacie fungovat systemom dotacia + zisk z predaja CL na danej linke(zistene dlhodobym priemerom) a je uz na dopravcovi ci z toho spravi zisk 100tisic alebo 1 milion?