1) Nehovoril si o unifikácii, hovoril si o podobnosti.
2) Škoda Auto nemá so Škodou Plzeň okrem toho Indiána nič spoločného.
3) Ja vidím na 15T podobnosť s M1 alebo 21Tr, čo je aj logické vzhľadom na osobu autora. Podobnosť s ULF--om tam naoszaji nikto okrem teba ešte neobjavil.
4) Nie, nevidím nepriatEľa všade, Ale neznášam, keď niekto trepe bludy bez ohľadu na to, na ktorej strane stojí.
5) Buď si istý, že tie podmienky toho JEDNÉHO kontraktu na prenájom som si veľmi dobre preštudoval. A keďže sa prenájmami dráhových vozidiel momentálne aj tak nejako profesionálne zaoberám, tak som z toho asi aj pochopil podastatne viac ako ty. Napríklad to, že vozidlá budú stále opravovať tí istí dielenskí. Akurát ich bude platiť iná firma a ty sám uvidíš, že náhle začnú aj úplne inak pracovať.
6) SOR CN 10,5 je široký, mám taký pocit, 2500 mm. Myslím, že 2525 mm sú široké až vozidlá radu NB. Ale to je úplne jedno.
Nemyslím si, že by MEGO bol rád, keby som tu zverejňoval jeho funkciu v DPB...
Re #102466 ZloŠuk: Vario LF2 Ti bude nanič, keďže všetky "kĺbové" linky už budú obsluhobvané K2S. A každá radiála je obsluhovaná aspoň jednou "duplákovou" linkou, takže NP vozidlá sa tým pádom dostanú všade. Aj tak si myslím, že niektoré linky, kde jazdia v súčasnosti K2S, by sa mali riešiť súpravami, resp. článkovými vozidlami dĺžky súpravy - konkrétne linka 14 celotýždenne celodenne a linka 13 v piatok a nedeľu poobede. Vo zvyšnom čase by som na 13 nechal jazdiť sólo T3.
za rok 2006 mal SL zisk nejakych 0,5mil za 2007 mal tusim stratu. Stratu z primestskej dopravy vsak teraz vykryva prijem z dialkovej a nepravidelnej dopravy.
Respektive myslis si, ze po zavedeni BID a ked sa zacnu robit tendre na obsluhu jednotlivych liniek tak po preratani si nakladov a dotacie plus vyber cestovneho si nejaka spolocnost povie... "A tak na 535 budeme v strate 0,5 mil. rocne. Ideme dotoho!"
Re #102476 Ike: Cize mi chces povedat ze Slovak Lines je stratovy? Ja som nenapisal ze ta doprava nie je stratova, ja som napisal ze dopravca nie je stratovy. To je rozdiel.
Pokial viem, funguje to tak ze kraj (resp. v pripade MHD mesto) doplati straty + urcitu sumu, ktora je zisk pre dopravcu. Samozrejme, len pokial je to sukromny dopravca. V opacnom pripade si neviem predstavit preco by to sukromny dopravca (napr. Slovak Lines) prevadzkoval.
Cize mi chces povedat ze Slovak Lines je stratovy? Ja som nenapisal ze ta doprava nie je stratova, ja som napisal ze dopravca nie je stratovy.
Pokial viem, funguje to tak ze kraj (resp. v pripade MHD) doplati straty + urcitu sumu, ktora je zisk pre dopravcu. Samozrejme, len pokial je to sukromny dopravca. V opacnom pripade si neviem predstavit preco by to sukromny dopravca (napr. Slovak Lines) prevadzkoval.
ano, kazdy, ale zaroven nemusis dobrovolne nasadit svoj zivot. To dokonca nemusia ani hasici ak je budova pred kolapsom a vnutri su stale zivy ludia. To, ze castokrat dotoho idu je ina zalezistost.
Re #102468 S499.1023: Lebo SAD-ky jazdia pre dobry pocit... To ze sa nieco dotuje, neznamena, ze dopravcovi z toho neplynie zisk.
Ještě bych rád viděl tu hmotnost ULFu. Zatím jsem jenom zjistil, že 29 m dlouhé Combino váží 36 tun. Silně pochybuji, že bude ULF výrazně lehčí.
Ještě bych prosil vysvětlit pojem konstrukční zátěž. Já si nemohu pomoct, ale já tam vidím maximální hmotnost na nápravu.
nie, primestska doprava je stratova, sice menej ako mestska ale je...
btw. dnes som videl nejake 4 Mercedesy ci co, na D2 s naterom Slovak Lines, bez napisu ako sli do BA, zrejme nakupili na dialkovu dopravu - boli funglovky
Však problém samozrejme nie je v tom, čo hlása m@rtin. Všimni si, že ULF má v zimnej prevádzke možnosť zväčšenia svetlej výšky až o 40 mm. No a v PRahe by aj takýto zvýšený drapol o nejaký vyčnievajúci BKV panel a vydal sa na prechádzku po asfalte ? .
1) To je možná tvůj názor, já ti ho neberu a nesouhlasím s ním
2) Doteď jsem nikde nenašel hmotnost tramvaje ULF, tak ani být natvrdlý nemůžu. Zatím jsem našel maximální hmotnost na nápravu a ta je 12 t (při plném zatížení). Maximální hmotnost na nápravu 14T je 10,2 t.
3) Kdy jsem psal, že Anitra nebo 14T je postavená namíru? Anitry snad v Praze jezdí? Teď zase zavádíš ty.
Stále krafeš a omíláš tu samou blbost. Už si jednou zapamatuj - nápravové zatížení se počítá z maximálně zaplněného vozidla. Spočti si kolik se vejde lidí do vagonu metra a do tramvaje.
4) Nikde a nikdy jsem toto nepravil. Tak mi prosím necpi do úst to co sis zřejmě vymyslel.
S499.1023
1) Nehovoril si o unifikácii, hovoril si o podobnosti.
2) Škoda Auto nemá so Škodou Plzeň okrem toho Indiána nič spoločného.
3) Ja vidím na 15T podobnosť s M1 alebo 21Tr, čo je aj logické vzhľadom na osobu autora. Podobnosť s ULF--om tam naoszaji nikto okrem teba ešte neobjavil.
4) Nie, nevidím nepriatEľa všade, Ale neznášam, keď niekto trepe bludy bez ohľadu na to, na ktorej strane stojí.
5) Buď si istý, že tie podmienky toho JEDNÉHO kontraktu na prenájom som si veľmi dobre preštudoval. A keďže sa prenájmami dráhových vozidiel momentálne aj tak nejako profesionálne zaoberám, tak som z toho asi aj pochopil podastatne viac ako ty. Napríklad to, že vozidlá budú stále opravovať tí istí dielenskí. Akurát ich bude platiť iná firma a ty sám uvidíš, že náhle začnú aj úplne inak pracovať.
6) SOR CN 10,5 je široký, mám taký pocit, 2500 mm. Myslím, že 2525 mm sú široké až vozidlá radu NB. Ale to je úplne jedno.