klima do autobusu naozaj nieje draha v porovnani s cenou celeho busu. Pri nakupe vo velkom ale tvory vyraznu polozku. Dalsia vec je, ze klima nejde na vzduch a teda berie dost vela paliva a ked bezi cely den, tak spotreba vyrazne stupne. Je sice pravda ze viac ludi by chodilo radsej busom, ale to uz je teoreticka rovina, ked dojde 98 kratky aj ked klimatizovany bus tak radsej sadnem do auta s klimou, ako by som mal ist ako sardinka aj ked v chladocku
Ámos
1) v prispevku #102042 som napisal "Keby som mal ist podla obrazkov, tak 15T sa mi samozrejme lubi, aj ked jeho dizajnova podoba je velmi blizka ULF-u. Avsak nato sme si pri vyrobkoch so znakom okridleneho sipu viacmenej zvykli wink Unifikacia je dvojsecna zbran..."
Ale uznavam nepresne vyjadrenie. Skoda Auto uz tusim okridleny sip nepouziva. Ale nie som si isty. Skodu nejak nesledujem. Je to jedno z tych aut, ktore by som si nikdy nekupil.
5) Ano tiez mi je jasne, ze majitel vozidla si zrejme prenajme cast priestorov v DPB (napriklad ak by aj tie klbaky isli do prenajmu). Nie je to vsak nutne. Taky Mercedes ma v BA dostatocne servisne zazemie a ked by vyhral tender, tak si to ZREJME bude robit u seba. Avsak ak by aj byvali pracovnici DPB udrziavali vozidla pre majitela a nezacnu pracovat inak, tak do tyzdna dvoch pojdu kade lahsie.
6) Podla ich prospektov je BN 9,5 aj 10,5 siroky 2525mm. Aj bratislavske BN9,5 maju sirku 2525mm podla imhd.sk.
Re #102495 S499.1023:
1) Riskovanie zivota je cisto subjektivna zalezitost. Staci povedat bal som sa, ze to buchne...
2) Nebudu po zavedeni n-tej etapy BIDu dotacie fungovat systemom dotacia + zisk z predaja CL na danej linke(zistene dlhodobym priemerom) a je uz na dopravcovi ci z toho spravi zisk 100tisic alebo 1 milion?