Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #102492:
Presne tak, MEGO nerovná sa M3go, zvyšok v maili.
Reakcia na: bwd #102494:
Hmm, presne tento obrázok som poslal svojmu bývalému šéfovi, keď som odchádzal na dovolenku a ten chudák bez zmyslu pre humor to nemohol prehryznúť ? ? ? .
Reakcia na: Ámos #102478:

1) Nemám pocit, že by na tej fotke niekto riskoval život.
2) Áno, plynie mu z toho zákonom presne stanovený zisk PO dotácii. T. j. nie je tam prietor na to, aby niečo dával Ajkovi ? .
Reakcia na: S499.1023 #102475:
No a načo sú tam? Aby si válali gule? http://boris.dobak.eu/srandy/koule/
Reakcia na: m@rtin #102465:
Plná obsazenost se V RAKOUSKU definuje 8 osob/m2? To bych tedy rád viděl, tu normu.
Reakcia na: Majo #102456:
Takže M3go nerovná sa MEG0? To sa mi nejako nezdá. Samozrejme, že očakávam, že mi to okamžite oznámiš do mailu 🙂.
Reakcia na: Ámos #102439:
Nehovoril som o tom, že by v Grécku neprežil bez klímy. Neopak, neprežil by, pretože Gréci aj v 40° C klimatizujú nekompromisne na 18°.
Reakcia na: Majo #102436:
Pretože majú byť MIESTO tých K2S, čo je pomerne logické - načo robiť novostavby bez nízkej podlahy?
Bývalý vedúci I. DTPE, dnes riaditeľ DP-ED dokonca kedysi odmietal aj moje opätovné prijatie do pracovného pomeru pre "vysokú návratnosť vozidiel" (rozumej odmietanie jazdiť so šrotmi). Hádam už to máme dnes vyjasnené ? .
Súdruh Klaus G. je pre mňa osobne na poste technického zástupcu vedúceho DTPE absolútnou záhadou - ako môže robiť technického zástupcu niekto, kto tým električkám vôbec, ale vôbec nerozumie? Aký to kontrast v porovnaní s ing. Pavlom P.! Nebolo mu dobre ako hlavnému výpravcovi? Vedúcim prevádzky aj tak nebude, táto jeho snaha je zbytočná. Ale ten človek nemá žiadnu schopnosť sebareflexie, tak tomu to je jedno.
Reakcia na: Ámos #102484:
Stratu? Preco to potom robia?
Reakcia na: Majo #102485:
Skor som narazal na to ako sa vzdy tvaris na strasne doleziteho lebo vies nieco tajne 😃 Ale nechajme to tak, nech tu nespamujeme.

Este stale je par starych K2 a tie by sa mohli nahradit Variom. Totiz, prave pri ludoch kvoli ktorym su nizkopodlazne vozidla dolezite, je system odvsadial-vsade vyhodny. Nie som za zavadzanie tohto systemu kvoli tymto skupinam, ale ked ho uz mame, tak ho vyuzime 🙂 Samozrejme, zmysel to ma len ked budu garantovane nizkopodlazne spoje.
Reakcia na: Ámos #102435:

1) Nehovoril si o unifikácii, hovoril si o podobnosti.
2) Škoda Auto nemá so Škodou Plzeň okrem toho Indiána nič spoločného.
3) Ja vidím na 15T podobnosť s M1 alebo 21Tr, čo je aj logické vzhľadom na osobu autora. Podobnosť s ULF--om tam naoszaji nikto okrem teba ešte neobjavil.
4) Nie, nevidím nepriatEľa všade, Ale neznášam, keď niekto trepe bludy bez ohľadu na to, na ktorej strane stojí.
5) Buď si istý, že tie podmienky toho JEDNÉHO kontraktu na prenájom som si veľmi dobre preštudoval. A keďže sa prenájmami dráhových vozidiel momentálne aj tak nejako profesionálne zaoberám, tak som z toho asi aj pochopil podastatne viac ako ty. Napríklad to, že vozidlá budú stále opravovať tí istí dielenskí. Akurát ich bude platiť iná firma a ty sám uvidíš, že náhle začnú aj úplne inak pracovať.
6) SOR CN 10,5 je široký, mám taký pocit, 2500 mm. Myslím, že 2525 mm sú široké až vozidlá radu NB. Ale to je úplne jedno.
Reakcia na: Ike #102481:
No ved ja viem 🙂 Vsak to som napisal vo svojom prispevku 🙂
Reakcia na: 810zssk #102469:
Nemyslím si, že by MEGO bol rád, keby som tu zverejňoval jeho funkciu v DPB...

Re #102466 ZloŠuk: Vario LF2 Ti bude nanič, keďže všetky "kĺbové" linky už budú obsluhobvané K2S. A každá radiála je obsluhovaná aspoň jednou "duplákovou" linkou, takže NP vozidlá sa tým pádom dostanú všade. Aj tak si myslím, že niektoré linky, kde jazdia v súčasnosti K2S, by sa mali riešiť súpravami, resp. článkovými vozidlami dĺžky súpravy - konkrétne linka 14 celotýždenne celodenne a linka 13 v piatok a nedeľu poobede. Vo zvyšnom čase by som na 13 nechal jazdiť sólo T3.
Reakcia na: 810zssk #102480:
za rok 2006 mal SL zisk nejakych 0,5mil za 2007 mal tusim stratu. Stratu z primestskej dopravy vsak teraz vykryva prijem z dialkovej a nepravidelnej dopravy.
Reakcia na: Ike #102476:
Respektive myslis si, ze po zavedeni BID a ked sa zacnu robit tendre na obsluhu jednotlivych liniek tak po preratani si nakladov a dotacie plus vyber cestovneho si nejaka spolocnost povie... "A tak na 535 budeme v strate 0,5 mil. rocne. Ideme dotoho!"
Reakcia na: Ike #102476:
ale stratova je preto, ze BSK neplati tak ako ma.
Reakcia na: 810zssk #102479:
ale ano, dostanu urcitu sumu... ale od kraja
Reakcia na: 810zssk #102479:
OPRAVA:

Re #102476 Ike: Cize mi chces povedat ze Slovak Lines je stratovy? Ja som nenapisal ze ta doprava nie je stratova, ja som napisal ze dopravca nie je stratovy. To je rozdiel.
Pokial viem, funguje to tak ze kraj (resp. v pripade MHD mesto) doplati straty + urcitu sumu, ktora je zisk pre dopravcu. Samozrejme, len pokial je to sukromny dopravca. V opacnom pripade si neviem predstavit preco by to sukromny dopravca (napr. Slovak Lines) prevadzkoval.

Predchadzajuci prispevok poprosim zmazat.
Reakcia na: Ike #102476:
Cize mi chces povedat ze Slovak Lines je stratovy? Ja som nenapisal ze ta doprava nie je stratova, ja som napisal ze dopravca nie je stratovy.
Pokial viem, funguje to tak ze kraj (resp. v pripade MHD) doplati straty + urcitu sumu, ktora je zisk pre dopravcu. Samozrejme, len pokial je to sukromny dopravca. V opacnom pripade si neviem predstavit preco by to sukromny dopravca (napr. Slovak Lines) prevadzkoval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.