Reakcia na: Ámos #102435:
1) Nehovoril si o unifikácii, hovoril si o podobnosti.
2) Škoda Auto nemá so Škodou Plzeň okrem toho Indiána nič spoločného.
3) Ja vidím na 15T podobnosť s M1 alebo 21Tr, čo je aj logické vzhľadom na osobu autora. Podobnosť s ULF--om tam naoszaji nikto okrem teba ešte neobjavil.
4) Nie, nevidím nepriatEľa všade, Ale neznášam, keď niekto trepe bludy bez ohľadu na to, na ktorej strane stojí.
5) Buď si istý, že tie podmienky toho JEDNÉHO kontraktu na prenájom som si veľmi dobre preštudoval. A keďže sa prenájmami dráhových vozidiel momentálne aj tak nejako profesionálne zaoberám, tak som z toho asi aj pochopil podastatne viac ako ty. Napríklad to, že vozidlá budú stále opravovať tí istí dielenskí. Akurát ich bude platiť iná firma a ty sám uvidíš, že náhle začnú aj úplne inak pracovať.
6) SOR CN 10,5 je široký, mám taký pocit, 2500 mm. Myslím, že 2525 mm sú široké až vozidlá radu NB. Ale to je úplne jedno.
Majo
Re #102466 ZloŠuk: Vario LF2 Ti bude nanič, keďže všetky "kĺbové" linky už budú obsluhobvané K2S. A každá radiála je obsluhovaná aspoň jednou "duplákovou" linkou, takže NP vozidlá sa tým pádom dostanú všade. Aj tak si myslím, že niektoré linky, kde jazdia v súčasnosti K2S, by sa mali riešiť súpravami, resp. článkovými vozidlami dĺžky súpravy - konkrétne linka 14 celotýždenne celodenne a linka 13 v piatok a nedeľu poobede. Vo zvyšnom čase by som na 13 nechal jazdiť sólo T3.