klima do autobusu naozaj nieje draha v porovnani s cenou celeho busu. Pri nakupe vo velkom ale tvory vyraznu polozku. Dalsia vec je, ze klima nejde na vzduch a teda berie dost vela paliva a ked bezi cely den, tak spotreba vyrazne stupne. Je sice pravda ze viac ludi by chodilo radsej busom, ale to uz je teoreticka rovina, ked dojde 98 kratky aj ked klimatizovany bus tak radsej sadnem do auta s klimou, ako by som mal ist ako sardinka aj ked v chladocku
aquila
1) standardne uvadzaju v EU prospektoch 4 os/m2
2) vid vyssie, oni sa chvalia, ale stale pri 4os/m2
3) ukaz mi tu normu, kde sa to uvadza 8os/m2 chcem ju vidiet ci je to dalsi z tvojich argumentov ?
4) ty si uz fakt mimo, ked tu tvrdis, ze pri obsadeni 4os/m2 ma ULF 12t na os
5) udaj o napravovych tlakoch ma zmysel prave porovnavat pri prazdnom vozidlne a nie co je konstrukcne maximum
6) preboha daj uz pokoj s tymi tvojim hausnumerami ohladne napravovych tlakoch. combino classic ma pri 31 tonach a dlzke 30,5 metra napravove tlaky 5,16 tony. co je "kusok" menej ako 6,75 tazkeho viedenskeho metra a 6,9 tony na napravu pri porschetery, ktora ma 41 200 kg. ja za to nemozem, ze skodovaci nevedia vyrobit lahke vozidlo
cize dalsi tvoj vymysleny argument aj ohladne combina ta dalej len degraduje co sa argumentacie tyka
7) a ano presne o tie pevnostne normy sa jedna, a to znaci tych